Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Som v 6. kapitole a neviem si pomôcť, ale v niektorých ohľadoch mi to príde ešte lepšie než Banner Saga. Mám pocit, že rôznymi špecifickými útokmi a taktike ktorá nestojí na znížení sily na čo najnižšiu hodnotu a ponechanie nepriateľa nažive, má bojový systém väčšiu hĺbku a prostredie a lore je tiež menej opozerané. A tá hudba je neskutočná.
Možno som len cieľovka (po celej dohranej Banner Sage), ale zatiaľ mi to príde super. Uvidíme, či nadšenie vydrží, bug som mal zatiaľ len jeden nepodstatný (pri Drag & Drop mechanike vyberania bojovníkov na boj sa mi občas portrét zasekne na pol ceste a treba nakliknúť iný a potom znova pôvodný). Hudba mi tam príde fakt super, čiastočne podobný štýl ako Witcher 3 a čiastočne mi to pripomína mongolské hrdelné spevy. Zatiaľ som skončil tretiu kapitolu (vyliezol s Lo Phengom z tunela).
@Josef (16.03.2020 21:08): To mě velmi mrzí a držím pěsti, ať máš energii! Lehce jsem tedy pozměnil pár vět v komentáři, ale to kritické vyznění tam stejně nechám. On je AoG takový ten typ hry, kdy tě buď baví, nebo ne, a asi by bylo lepší, aby si ji každý sám zahrál a udělal si vlastní názor.
@Tainaru (16.03.2020 17:21): Díky za povzbuzení, ale nic z toho nebude, byť by mě to těšilo. I na tyhle diskuzní příspěvky musím vyškrabávat zbytky energie kdoví odkud:) Dlouhodobě blbý stav, bohužel.
@Tainaru (16.03.2020 09:37): Do metafyzických výkladů bych se nepouštěl, jen bych se do nich zamotal:) Z Banner Sagy jsem hrál první díl - ve sbírce mi chybí trojka a až s ní si chci dát komplet průchod. Čekal jsem od AoG něco jako béčkový knock off BS, ale nakonec jsem si to hodně užil jako zcela svébytnou hru a na srovnávání s čímkoli rychle zapomněl. Ale naprosto chápu tvoje dojmy, tvůrci to hráči moc neulehčují. Od těch záplav loru až po divný překlad (hrál jsem v Aj). Ze začátku jsem byl taky dost na rozpacích, jsem nicméně rád že mě to nakonec tak chytlo.

Konce jsem viděl dva, k dalším dvěma bych se nejspíš dostal loadem nedaleko před závěr. O ostatních jsem si přečetl, ale ty už by vyžadovaly úplně nový a jiný průchod. Na PC verzi jsem nenarazil na žádný bug.
@Josef (16.03.2020 00:37): to je zajímavé, co píšeš :) Já si říkám, že by mě to asi bavilo mnohem víc, kdybych předtím nehrál Banner Ságu, minimálně by to na mě působilo nově. Hrál jsi ji taky, nebo to plánuješ?

Nepamatuješ si, jestli tam byl nějak víc vysvětlen ten původní konflikt s Reapery nebo proč je tam absence toho boha?

Na toho maskovaného válečníka si tedy nepamatuju, nebo možná spíš jsem na něj asi vůbec nenarazil. Což je ale fajn, protože to znamená, že je tam asi hodně skrytých cestiček, co se ještě dají objevovat. Bohužel hráč nejspíš nemá ani šanci pojmout většinu.

Teď, když nad tím přemýšlím, máš pravdu i s tím Lo Phengem, ale v tu chvíli mi to tak ani nepřišlo (v závěru jsem musel dohledávat, kdo že se jmenoval Reet a co to bylo zač :D ). Je super, že mám srovnání od někoho dalšího, kdo se tomu věnoval a jsem rád, že se ti ta hra líbila. Později trochu promyslím a opravím některá moje tvrzení. Narazil jsi taky někde na nějaké bugy nebo je to jenom na switchi?

A kolik z těch konců jsi nakonec viděl?
@Tainaru (komentář): Já to dohrál před pár dny a hodně mile mě to překvapilo. Příběh mě táhnul a postavy bavily, a to i přes to, že je tam všeho až zbytečně moc - lore i vedlějších charakterů. Ale drželo mi to slušně pohromadě a vykreslovalo postupně dost zajímavý příběh toho světa. Na většinu otázek mi přišlo, že tam odpovědi jsou, třeba co se původu těch maskovaných válečníků týče (jednoho můžeš i naverbovat do Lo Phengovy party a následně vyzpovídat). Zásadní rozhodnutí děláš celou hru, i když to nemusí být znát. Neovlivňují taky jenom konec, ale dost podstatně celý průchod. Třeba právě u Lo Phenga je jedno zásadní rozhodnutí už v první scéně. Snad všechny hlavní postavy až na Hoppera můžou taky během hry zemřít. Samotné konce se liší spíše kosmeticky (jen variace na bad/good ending), ale dost se můžou lišit hlavně ty osobní příběhy, které k nim vedou. Což se mi líbí.