Nevíte, jak jste se sem dostal, ale jste uvězněni v experimentálním stroji na simulaci vzpomínek. Abyste mohli uniknout, musíte stroj použít a znovu si tak prožít vaší minulost. Ne všechny vzpomínky jsou však příjemné a na některé byste raději zapomněli. Je tomu ale skutečně tak? Jsou to opravdu vaše vzpomínky? Můžete věřit tomu, co vidíte?
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve které byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundrtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve které byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundrtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Nevíte, jak jste se sem dostal, ale jste uvězněni v experimentálním stroji na simulaci vzpomínek. Abyste mohli uniknout, musíte stroj použít a znovu si tak prožít vaši minulost. Ne všechny vzpomínky jsou však příjemné a na některé byste raději zapomněli. Je tomu ale skutečně tak? Jsou to opravdu vaše vzpomínky? Můžete věřit tomu, co vidíte?
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Nevíte, jak jste se sem dostal, ale jste uvězněni v experimentálním stroji na simulaci vzpomínek. Abyste mohli uniknout, musíte stroj použít a znovu si tak prožít vaši minulost. Ne všechny vzpomínky jsou však příjemné a na některé byste raději zapomněli. Je tomu ale skutečně tak? Jsou to opravdu vaše vzpomínky? Můžete věřit tomu, co vidíte?
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Nevíte, jak jste se sem dostal, ale jste uvězněni v experimentálním stroji na simulaci vzpomínek. Abyste mohli uniknout, musíte stroj použít a znovu si tak prožít vaši minulost. Ne všechny vzpomínky jsou však příjemné a na některé byste raději zapomněli. Je tomu ale skutečně tak? Jsou to opravdu vaše vzpomínky? Můžete věřit tomu, co vidíte?
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Nevíte, jak jste se sem dostal, ale jste uvězněni v experimentálním stroji na simulaci vzpomínek. Abyste mohli uniknout, musíte stroj použít a znovu si tak prožít vaši minulost. Ne všechny vzpomínky jsou však příjemné a na některé byste raději zapomněli. Je tomu ale skutečně tak? Jsou to opravdu vaše vzpomínky? Můžete věřit tomu, co vidíte?
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Nevíte, jak jste se sem dostal, ale jste uvězněni v experimentálním stroji na simulaci vzpomínek. Abyste mohli uniknout, musíte stroj použít a znovu si tak prožít vaši minulost. Ne všechny vzpomínky jsou však příjemné a na některé byste raději zapomněli. Je tomu ale skutečně tak? Jsou to opravdu vaše vzpomínky? Můžete věřit tomu, co vidíte?
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Nevíte, jak jste se sem dostal, ale jste uvězněni v experimentálním stroji na simulaci vzpomínek. Abyste mohli uniknout, musíte stroj použít a znovu si tak prožít vaši minulost. Ne všechny vzpomínky jsou však příjemné a na některé byste raději zapomněli. Je tomu ale skutečně tak? Jsou to opravdu vaše vzpomínky? Můžete věřit tomu, co vidíte?
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Nevíte, jak jste se sem dostal, ale jste uvězněni v experimentálním stroji na simulaci vzpomínek. Abyste mohli uniknout, musíte stroj použít a znovu si tak prožít vaši minulost. Ne všechny vzpomínky jsou však příjemné a na některé byste raději zapomněli. Je tomu ale skutečně tak? Jsou to opravdu vaše vzpomínky? Můžete věřit tomu, co vidíte?
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.
Jedná se o 3D mysteriózní psycho-horor, ve kterém byste si neměli být ničím jistí. Tvůrci si totiž otevřeně brali inspiraci ze seriálů jako Akta-X nebo The Twilight Zone. Po hratelnostní stránce se pak jedná zejména o explorační hru, která příliš interaktivity nenabízí a řadí se tak mezi tzv. "walking simulátory".
Na hře se mimo jiné podílel bývalý designér Bungie Studia, Niles Sankey, který pracoval na hrách jako Destiny nebo Halo. Soundtrack má pak na svědomí Kid Smpl a Johnny Goss.