Ascendancy je první hra vývojářského studia The Logic Factory a jedná se o 4X (eXplore, eXpand, eXploit, eXterminate) strategii se základy podobnými např. Master of Orion.
Hráč se zhostil role vůdce jedné z dvaceti ras (každá samozřejmě se svými klady a zápory) a pokusil se ovládnout galaxii. Bylo jen na hráči, zda se během hry choval agresivně nebo diplomaticky, zda se soustředil na maximální expanzi, nejpokročilejší výzkum nebo co největší početní převahu. Díky náhodnému generátoru map byla také každá hra zcela jiná.
Ascendancy přišlo také s některými vychytávkami - hvězdná mapa už měla náznak třetího rozměru, ovládání umožňovalo gesta pomocí myši, ne tak často vídaný byl i strom technologií.
Hráč se zhostil role vůdce jedné z dvaceti ras (každá samozřejmě se svými klady a zápory) a pokusil se ovládnout galaxii. Bylo jen na hráči, zda se během hry choval agresivně nebo diplomaticky, zda se soustředil na maximální expanzi, nejpokročilejší výzkum nebo co největší početní převahu. Díky náhodnému generátoru map byla také každá hra zcela jiná.
Ascendancy přišlo také s některými vychytávkami - hvězdná mapa už měla náznak třetího rozměru, ovládání umožňovalo gesta pomocí myši, ne tak často vídaný byl i strom technologií.
Ascendancy je první hra vývojářského studia The Logic Factory a jedná se o 4X (eXplore, eXpand, eXploit, eXterminate) strategii se základy podobnými např. Master of Orion.
Hráč se zhostil role vůdce jedné z dvaceti ras (každá samozřejmě se svými klady a zápory) a pokusil se ovládnout galaxii. Bylo jen na hráči, zda se během hry choval agresivně nebo diplomaticky, zda se soustředil na maximální expanzi, nejpokročilejší výzkum nebo co největší početní převahu. Díky náhodnému generátoru map byla také každá hra zcela jiná.
Ascendancy přišlo také s některými vychytávkami - hvězdná mapa už měla náznak třetího rozměru, ovládání umožňovalo gesta pomocí myši, ne tak často vídaný byl i strom technologií.
Hráč se zhostil role vůdce jedné z dvaceti ras (každá samozřejmě se svými klady a zápory) a pokusil se ovládnout galaxii. Bylo jen na hráči, zda se během hry choval agresivně nebo diplomaticky, zda se soustředil na maximální expanzi, nejpokročilejší výzkum nebo co největší početní převahu. Díky náhodnému generátoru map byla také každá hra zcela jiná.
Ascendancy přišlo také s některými vychytávkami - hvězdná mapa už měla náznak třetího rozměru, ovládání umožňovalo gesta pomocí myši, ne tak často vídaný byl i strom technologií.
Ascendancy je první hra vývojářského studia The Logic Factory a jedná se o 4X (eXplore, eXpand, eXploit, eXterminate) strategii se základy podobnými např. Master of Orion.
Hráč se zhostil role vůdce jedné z dvaceti ras (každá samozřejmě se svými klady a zápory) a pokusil se ovládnout galaxii. Bylo jen na hráči, zda se během hry choval agresivně nebo diplomaticky, zda se soustředil na maximální expanzi, nejpokročilejší výzkum nebo co největší početní převahu. Díky náhodnému generátoru map byla také každá hra zcela jiná.
Ascendancy přišlo také s některými vychytávkami - hvězdná mapa už měla náznak třetího rozměru, ovládání umožňovalo gesta pomocí myši, ne tak často vídaný byl i strom technologií.
Hráč se zhostil role vůdce jedné z dvaceti ras (každá samozřejmě se svými klady a zápory) a pokusil se ovládnout galaxii. Bylo jen na hráči, zda se během hry choval agresivně nebo diplomaticky, zda se soustředil na maximální expanzi, nejpokročilejší výzkum nebo co největší početní převahu. Díky náhodnému generátoru map byla také každá hra zcela jiná.
Ascendancy přišlo také s některými vychytávkami - hvězdná mapa už měla náznak třetího rozměru, ovládání umožňovalo gesta pomocí myši, ne tak často vídaný byl i strom technologií.