Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Arkanoid Arkanoid Arkanoid Arkanoid Arkanoid Arkanoid Arkanoid
Taito Corporation
Taito Corporation
Taito Corporation
Taito Corporation
Taito Corporation •  Probe Software (C64)
Taito Corporation •  Probe Software (C64)
Taito Corporation •  Probe Software (C64) •  Nidecom Soft (PC88)
PC
1988
PC
1988
PC
1988
PC
1988
Arcade
prosinec 1986
NES
26.12.1986
At8bitAtSTAmigaSpectrumC64AmstCPC
1987
PCApple II
1988
Arcade
prosinec 1986
NES
26.12.1986
At8bitAtSTAmigaSpectrumC64AmstCPC
1987
PCApple II
1988
PC88Arcade
prosinec 1986
NES
26.12.1986
At8bitAtSTAmigaSpectrumC64AmstCPCBBCMicroPC98MSX
1987
PCApple II
1988
Arkanoid Arkanoid Arkanoid Arkanoid Arkanoid Arkanoid Arkanoid
Žánr
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne

Port Arkanoidu na PC pochází z původně automatové hry vyvinuté v roce 1986 na principech hry Breakout z r.1976 a Pong z r.1972.

Úkolem je pohybovat vlevo a vpravo plošinou, od které se odráží míček a naráží do zdi barevných cihel, které po nárazu mizí. Z cihel mohou padat bonusové předměty (Power-Upy), které doplňují vlastnosti plošiny - např. jí přidávají lasery jimiž se dají cihly sestřelovat nebo se míček po dopadu na plošinu neodrazí a lze jej nasměrovat a vypustit jakýmkoliv směrem, jiný Power-Up pohyb míčku zpomalí.

Původní Breakout (bez Power-Upů, pouze se zvyšovala rychlost míčku) nebyl příliš populární, ale stačilo rozšířit možnosti hry, označit plošinu za vesmírnou loď, míček za energetický výboj a zdi za tajuplnou zeď bránící lodi v cestě za bezpečím, aby si hra získala popularitu. Port Breakoutu na PC ve 3D z roku 2000 obsahoval dokonce příběhovou linku.
Port Arkanoidu na PC pochází z původně automatové hry vyvinuté v roce 1986 na principech hry Breakout z r.1976 a Pong z r.1972.

Úkolem je pohybovat vlevo a vpravo plošinou, od které se odráží míček a naráží do zdi barevných cihel, které po nárazu mizí. Z cihel mohou padat bonusové předměty (Power-Upy), které doplňují vlastnosti plošiny - např. jí přidávají lasery jimiž se dají cihly sestřelovat nebo se míček po dopadu na plošinu neodrazí a lze jej nasměrovat a vypustit jakýmkoliv směrem, jiný Power-Up pohyb míčku zpomalí.

Původní Breakout (bez Power-Upů, pouze se zvyšovala rychlost míčku) nebyl příliš populární, ale stačilo rozšířit možnosti hry, označit plošinu za vesmírnou loď, míček za energetický výboj a zdi za tajuplnou zeď bránící lodi v cestě za bezpečím, aby si hra získala popularitu. Port Breakoutu na PC ve 3D z roku 2000 obsahoval dokonce příběhovou linku.
Port Arkanoidu na PC pochází z původně automatové hry vyvinuté v roce 1986 na principech hry Breakout z r.1976 a Pong z r.1972.

Úkolem je pohybovat vlevo a vpravo plošinou, od které se odráží míček a naráží do zdi barevných cihel, které po nárazu mizí. Z cihel mohou padat bonusové předměty (Power-Upy), které doplňují vlastnosti plošiny - např. jí přidávají lasery jimiž se dají cihly sestřelovat nebo se míček po dopadu na plošinu neodrazí a lze jej nasměrovat a vypustit jakýmkoliv směrem, jiný Power-Up pohyb míčku zpomalí.

Původní Breakout (bez Power-Upů, pouze se zvyšovala rychlost míčku) nebyl příliš populární, ale stačilo rozšířit možnosti hry, označit plošinu za vesmírnou loď, míček za energetický výboj a zdi za tajuplnou zeď bránící lodi v cestě za bezpečím, aby si hra získala popularitu. Port Breakoutu na PC ve 3D z roku 2000 obsahoval dokonce příběhovou linku.
Port Arkanoidu na PC pochází z původně automatové hry vyvinuté v roce 1986 na principech hry Breakout z r. 1976 a Pong z r. 1972.

Úkolem je pohybovat vlevo a vpravo plošinou, od které se odráží míček a naráží do zdi barevných cihel, které po nárazu mizí. Z cihel mohou padat bonusové předměty (Power-Upy), které doplňují vlastnosti plošiny - např. jí přidávají lasery, jimiž se dají cihly sestřelovat nebo se míček po dopadu na plošinu neodrazí a lze jej nasměrovat a vypustit jakýmkoliv směrem, jiný Power-Up pohyb míčku zpomalí.

Původní Breakout (bez Power-Upů, pouze se zvyšovala rychlost míčku) nebyl příliš populární, ale stačilo rozšířit možnosti hry, označit plošinu za vesmírnou loď, míček za energetický výboj a zdi za tajuplnou zeď bránící lodi v cestě za bezpečím, aby si hra získala popularitu. Port Breakoutu na PC ve 3D z roku 2000 obsahoval dokonce příběhovou linku.
Port Arkanoidu na PC pochází z původně automatové hry vyvinuté v roce 1986 na principech hry Breakout z r. 1976 a Pong z r. 1972.

Úkolem je pohybovat vlevo a vpravo plošinou, od které se odráží míček a naráží do zdi barevných cihel, které po nárazu mizí. Z cihel mohou padat bonusové předměty (Power-Upy), které doplňují vlastnosti plošiny - např. jí přidávají lasery, jimiž se dají cihly sestřelovat nebo se míček po dopadu na plošinu neodrazí a lze jej nasměrovat a vypustit jakýmkoliv směrem, jiný Power-Up pohyb míčku zpomalí.

Původní Breakout (bez Power-Upů, pouze se zvyšovala rychlost míčku) nebyl příliš populární, ale stačilo rozšířit možnosti hry, označit plošinu za vesmírnou loď, míček za energetický výboj a zdi za tajuplnou zeď bránící lodi v cestě za bezpečím, aby si hra získala popularitu. Port Breakoutu na PC ve 3D z roku 2000 obsahoval dokonce příběhovou linku.
Port Arkanoidu na PC pochází z původně automatové hry vyvinuté v roce 1986 na principech hry Breakout z r. 1976 a Pong z r. 1972.

Úkolem je pohybovat vlevo a vpravo plošinou, od které se odráží míček a naráží do zdi barevných cihel, které po nárazu mizí. Z cihel mohou padat bonusové předměty (Power-Upy), které doplňují vlastnosti plošiny - např. jí přidávají lasery, jimiž se dají cihly sestřelovat, nebo se míček po dopadu na plošinu neodrazí a lze jej nasměrovat a vypustit jakýmkoliv směrem, jiný Power-Up pohyb míčku zpomalí.

Původní Breakout (bez Power-Upů, pouze se zvyšovala rychlost míčku) nebyl příliš populární, ale stačilo rozšířit možnosti hry, označit plošinu za vesmírnou loď, míček za energetický výboj a zdi za tajuplnou zeď bránící lodi v cestě za bezpečím, aby si hra získala popularitu. Port Breakoutu na PC ve 3D z roku 2000 obsahoval dokonce příběhovou linku.
Port Arkanoidu na PC pochází z původně automatové hry vyvinuté v roce 1986 na principech hry Breakout z r. 1976 a Pong z r. 1972.

Úkolem je pohybovat vlevo a vpravo plošinou, od které se odráží míček a naráží do zdi barevných cihel, které po nárazu mizí. Z cihel mohou padat bonusové předměty (Power-Upy), které doplňují vlastnosti plošiny - např. jí přidávají lasery, jimiž se dají cihly sestřelovat, nebo se míček po dopadu na plošinu neodrazí a lze jej nasměrovat a vypustit jakýmkoliv směrem, jiný Power-Up pohyb míčku zpomalí.

Původní Breakout (bez Power-Upů, pouze se zvyšovala rychlost míčku) nebyl příliš populární, ale stačilo rozšířit možnosti hry, označit plošinu za vesmírnou loď, míček za energetický výboj a zdi za tajuplnou zeď bránící lodi v cestě za bezpečím, aby si hra získala popularitu. Port Breakoutu na PC ve 3D z roku 2000 obsahoval dokonce příběhovou linku.
Oficiální stránky hry (http://www.arkanoid-game.co.uk)
Oficiální stránky hry (http://www.arkanoid-game.co.uk)