Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Takové Desperados: Wanted Dead or Alive ve 3D. Hlídky korzují hore dole po přesných trasách a vy je máte ve správném pořadí eliminovat. Než získáte schopnost rozpustit tělo je to docela hardcore. Hlavně ten úvodní hřbitov. Na 100 % hodnoceni levelu musíte projít hru dvakrát. Cení se tu totiž zabití všech nepřátel na mapě, bez vyhlášení poplachu a projít level bez nečí eliminace. Hra šlape hezky, jen párkrát sem se teleportoval cez textury. Thief II: The Metal Age to není ani zdaleka, ale i tak sem se bavil.
+10
  • PC 40
Klasický případ, kdy malé studio přijde s nadějným nápadem, ale zjevně jim na to nestačí síly a rozpočet. Nechápejte mě špatně, v něčem se hra docela povedla ale zato je tam také více než dost věcí, které ji znatelně sráží dolů.

Hlavní myšlenkou hry je, že jste postava stvořená ze stínů, ve stínech se pohybujete, jste v nich prakticky neviditelní. Máte moc stíny dočasně tvořit, teleportovat se mezi nimi. Na čem to ale zásadně naráží je příšerné osvětlení ve hře, kde vlastně absolutní tma neexistuje, je tu jen několik odstínů šedi, z nichž některá je jakože stín, některá je už světlo z úplňku. A vy snažíte rozpoznat, co je co, kde vás uvidí, kde ne, co je stín na trávě a co je tmavší tráva. Uvnitř domů je světleji než jinde, ale hra je bere jako tmu. Pak tam jsou zdroje světla, které výrazně osvětlují asi 2 metry kolem sebe. Tak světlo nefunguje, fakt. A k tomu je to mizerně optimalizované, ač to nevypadá kdovíjak, dohrál jsem to na minimální detaily s průměrně asi 20 FPS :(

Speciální schopnosti jsou celkem ok, dá se s nimi obstojně kombinovat (např. položení pasti a návnady na ní), je jich tak akorát a dá se z nich vybrat, všechny se dají využít. Ta hlavní, teleport, je však dost nepovedený rip-off Blinku z Dishonored. Špatně se s tím míří a dá se často omylem dostat do míst mimo mapu nebo se zaseknout.

Nepřátelé velmi divně reagují na zvuk. Rolničky slyší asi na 20 metrů. Ale když vyčaruji pětimetrovýho draka ze stínů, který spolkne řvoucího strážnýho, slyši to jen asi na dva metry, dál už ne.

Příběh nuda od začátku do konce, "mindblowing" zvrat očekávaný asi od první třetiny, fakt špatný. Postavy v příběhových sekvencích nehýbou ústy když mluví. Hudba ovšem pěkná.

Celkově tedy hra zásadně pokulhávající především po technické stránce, jde vidět, že na tom dělalo příliš ambiciózní studio o nějakých deseti lidech. Nemůžu doporučit.
+9 +10 −1