Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
An Apparently Normal Room An Apparently Normal Room An Apparently Normal Room
Anothink
Anothink
Anothink
PC
20.01.2014
PC
20.01.2014
PC
20.01.2014
An Apparently Normal Room An Apparently Normal Room An Apparently Normal Room
Žánr
adventura > 3D adventura *
akce > 1st person akce
adventura > interaktivní film
adventura > 3D adventura *
akce > 1st person akce
adventura > interaktivní film
adventura > 3D adventura *
akce > 1st person akce

Forma
freeware freeware freeware
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Autor Anothink snímek "An Apparently Normal Room" označuje nálepkou "interaktivní experiment" s důrazem na volby hráče.

Děj zasadil do čtyřstěnné čtvercové místnosti, s postelí, obalené v ostře bílé barvě, odkud nás probouzí mužský hlas na pozadí, který nám sděluje, že jsme se stali proti své vůli součástí behaviorálního psychologického pokusu. Cílem studie je pochopení, předvídání a ovládání chování subjektu za určité situace. Tajemný "vypravěč" pokládá otázky, prosby a úkoly, na něž hráč poskytne odpovědi či reakce. V jakém vyznění se rozhodnutí ponesou a v co může selekce vyústit, to už rozhodne osoba sedící přímo před monitorem.

O FPS zobrazení, fyziku, zvuk a další herní prvky se stará Unity engine.
Autor Anothink snímek "An Apparently Normal Room" označuje nálepkou "interaktivní experiment" s důrazem na volby hráče.

Děj zasadil do čtyřstěnné čtvercové místnosti, s postelí, obalené v ostře bílé barvě, odkud nás probouzí mužský hlas na pozadí, který nám sděluje, že jsme se stali proti své vůli součástí behaviorálního psychologického pokusu. Cílem studie je pochopení, předvídání a ovládání chování subjektu za určité situace. Tajemný "vypravěč" pokládá otázky, prosby a úkoly, na něž hráč poskytne odpovědi či reakce. V jakém vyznění se rozhodnutí ponesou a v co může selekce vyústit, to už rozhodne osoba sedící přímo před monitorem.

O FPS zobrazení, fyziku, zvuk a další herní prvky se stará Unity engine.
Autor Anothink snímek "An Apparently Normal Room" označuje nálepkou "interaktivní experiment" s důrazem na volby hráče.

Děj zasadil do čtyřstěnné čtvercové místnosti, s postelí, obalené v ostře bílé barvě, odkud nás probouzí mužský hlas na pozadí, který nám sděluje, že jsme se stali proti své vůli součástí behaviorálního psychologického pokusu. Cílem studie je pochopení, předvídání a ovládání chování subjektu za určité situace. Tajemný "vypravěč" pokládá otázky, prosby a úkoly, na něž hráč poskytne odpovědi či reakce. V jakém vyznění se rozhodnutí ponesou a v co může selekce vyústit, to už rozhodne osoba sedící přímo před monitorem.

O FPS zobrazení, fyziku, zvuk a další herní prvky se stará Unity engine.