Autor Anothink snímek "An Apparently Normal Room" označuje nálepkou "interaktivní experiment" s důrazem na volby hráče.
Děj zasadil do čtyřstěnné čtvercové místnosti, s postelí, obalené v ostře bílé barvě, odkud nás probouzí mužský hlas na pozadí, který nám sděluje, že jsme se stali proti své vůli součástí behaviorálního psychologického pokusu. Cílem studie je pochopení, předvídání a ovládání chování subjektu za určité situace. Tajemný "vypravěč" pokládá otázky, prosby a úkoly, na něž hráč poskytne odpovědi či reakce. V jakém vyznění se rozhodnutí ponesou a v co může selekce vyústit, to už rozhodne osoba sedící přímo před monitorem.
O FPS zobrazení, fyziku, zvuk a další herní prvky se stará Unity engine.
Děj zasadil do čtyřstěnné čtvercové místnosti, s postelí, obalené v ostře bílé barvě, odkud nás probouzí mužský hlas na pozadí, který nám sděluje, že jsme se stali proti své vůli součástí behaviorálního psychologického pokusu. Cílem studie je pochopení, předvídání a ovládání chování subjektu za určité situace. Tajemný "vypravěč" pokládá otázky, prosby a úkoly, na něž hráč poskytne odpovědi či reakce. V jakém vyznění se rozhodnutí ponesou a v co může selekce vyústit, to už rozhodne osoba sedící přímo před monitorem.
O FPS zobrazení, fyziku, zvuk a další herní prvky se stará Unity engine.
Autor Anothink snímek "An Apparently Normal Room" označuje nálepkou "interaktivní experiment" s důrazem na volby hráče.
Děj zasadil do čtyřstěnné čtvercové místnosti, s postelí, obalené v ostře bílé barvě, odkud nás probouzí mužský hlas na pozadí, který nám sděluje, že jsme se stali proti své vůli součástí behaviorálního psychologického pokusu. Cílem studie je pochopení, předvídání a ovládání chování subjektu za určité situace. Tajemný "vypravěč" pokládá otázky, prosby a úkoly, na něž hráč poskytne odpovědi či reakce. V jakém vyznění se rozhodnutí ponesou a v co může selekce vyústit, to už rozhodne osoba sedící přímo před monitorem.
O FPS zobrazení, fyziku, zvuk a další herní prvky se stará Unity engine.
Děj zasadil do čtyřstěnné čtvercové místnosti, s postelí, obalené v ostře bílé barvě, odkud nás probouzí mužský hlas na pozadí, který nám sděluje, že jsme se stali proti své vůli součástí behaviorálního psychologického pokusu. Cílem studie je pochopení, předvídání a ovládání chování subjektu za určité situace. Tajemný "vypravěč" pokládá otázky, prosby a úkoly, na něž hráč poskytne odpovědi či reakce. V jakém vyznění se rozhodnutí ponesou a v co může selekce vyústit, to už rozhodne osoba sedící přímo před monitorem.
O FPS zobrazení, fyziku, zvuk a další herní prvky se stará Unity engine.
Autor Anothink snímek "An Apparently Normal Room" označuje nálepkou "interaktivní experiment" s důrazem na volby hráče.
Děj zasadil do čtyřstěnné čtvercové místnosti, s postelí, obalené v ostře bílé barvě, odkud nás probouzí mužský hlas na pozadí, který nám sděluje, že jsme se stali proti své vůli součástí behaviorálního psychologického pokusu. Cílem studie je pochopení, předvídání a ovládání chování subjektu za určité situace. Tajemný "vypravěč" pokládá otázky, prosby a úkoly, na něž hráč poskytne odpovědi či reakce. V jakém vyznění se rozhodnutí ponesou a v co může selekce vyústit, to už rozhodne osoba sedící přímo před monitorem.
O FPS zobrazení, fyziku, zvuk a další herní prvky se stará Unity engine.
Děj zasadil do čtyřstěnné čtvercové místnosti, s postelí, obalené v ostře bílé barvě, odkud nás probouzí mužský hlas na pozadí, který nám sděluje, že jsme se stali proti své vůli součástí behaviorálního psychologického pokusu. Cílem studie je pochopení, předvídání a ovládání chování subjektu za určité situace. Tajemný "vypravěč" pokládá otázky, prosby a úkoly, na něž hráč poskytne odpovědi či reakce. V jakém vyznění se rozhodnutí ponesou a v co může selekce vyústit, to už rozhodne osoba sedící přímo před monitorem.
O FPS zobrazení, fyziku, zvuk a další herní prvky se stará Unity engine.