Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Among the Sleep Among the Sleep Among the Sleep Among the Sleep Among the Sleep Among the Sleep Among the Sleep

Among the Sleep - Enhanced Edition

Among the Sleep - Enhanced Edition

Krillbite Studio
Krillbite Studio
Krillbite Studio
Krillbite Studio
Krillbite Studio
Krillbite Studio
Krillbite Studio
PC
29.05.2014
PC
29.05.2014
PS4
08.12.2015
XOne
03.06.2016
PC
29.05.2014
PS4
08.12.2015
XOne
03.06.2016
Switch
29.05.2019
PC
29.05.2014
PS4
08.12.2015
XOne
03.06.2016
Switch
29.05.2019
PS5
kompatibilní
PC
29.05.2014
PS4
08.12.2015
XOne
03.06.2016
Switch
29.05.2019
PS5XboxX/S
kompatibilní
PC
29.05.2014
PS4
08.12.2015
XOne
03.06.2016
Switch
29.05.2019
PS5XboxX/S
kompatibilní
PC
29.05.2014
PS4
08.12.2015
XOne
03.06.2016
Switch
29.05.2019
PS5XboxX/S
kompatibilní
Among the Sleep Among the Sleep Among the Sleep Among the Sleep Among the Sleep Among the Sleep Among the Sleep
Žánr
adventura > 3D adventura *
akce > stealth akce
adventura > 3D adventura *
akce > stealth akce
adventura > 3D adventura *
akce > stealth akce
adventura > 3D adventura *
akce > stealth akce
adventura > 3D adventura *
akce > stealth akce
adventura > 3D adventura *
akce > stealth akce
adventura > 3D adventura *
akce > stealth akce

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne

Norští vývojáři z Krillbite Studio se titulem "Among the Sleep" vydali trochu atypickým směrem, než běžná produkce hororových počinů. Do popředí příběhu vynesli dvouleté batole, stále se vyvíjející po fyzické i psychické stránce, kde má stále navrch divoká představivost nad realitou.

Jako malé dítko vyrůstáme v milující rodině, která nám dává skvělé zázemí. Co víc si přát. Jednoho večera nás mamka opět uspává ukolébavkou. Zprvu se zdá, že vše proběhne tak, jak má. Pak ale přichází zlom v podobě podivných zvuků. Pociťujeme přítomnost něčeho zlovolného a temného. Následující násilné vyhnání z postýlky vnímáme jako předzvěst něčeho horšího. V domě ani živáčka, rodiče k nenalezení. Jedinou osobou obývající residenci jsme nyní my. Vyjukaní se vydáváme na menší průzkum, jenž by poodkryl, co je příčinou stupňovaného napětí a děsu.

Nečekejte akční pasáže, ty si vzaly dovolenou. Prostor dostaly převážně prvky explorativní, hádankové a adventurní. Bezbranný capart se horko těžko aktivně ubrání, proto jsou úkryt a útěk jedinými možnostmi přežití. Pro atmosféru zvolili tvůrci perspektivu očí hlavního hrdiny, a dva rozdílné typy pohybu - batolení se po čtyřech a chůzi po dvou -, a každý představuje jistou strategickou výhodu. Jakožto dítko máte samozřejmě drobnou indispozici, a to v tělesné výšce, ke zdolávání překážek bude tedy potřeba využívat okolní prostředí či předměty.
Norští vývojáři z Krillbite Studio se titulem "Among the Sleep" vydali trochu atypickým směrem, než běžná produkce hororových počinů. Do popředí příběhu vynesli dvouleté batole, stále se vyvíjející po fyzické i psychické stránce, kde má stále navrch divoká představivost nad realitou.

Jako malé dítko vyrůstáme v milující rodině, která nám dává skvělé zázemí. Co víc si přát. Jednoho večera nás mamka opět uspává ukolébavkou. Zprvu se zdá, že vše proběhne tak, jak má. Pak ale přichází zlom v podobě podivných zvuků. Pociťujeme přítomnost něčeho zlovolného a temného. Následující násilné vyhnání z postýlky vnímáme jako předzvěst něčeho horšího. V domě ani živáčka, rodiče k nenalezení. Jedinou osobou obývající residenci jsme nyní my. Vyjukaní se vydáváme na menší průzkum, jenž by poodkryl, co je příčinou stupňovaného napětí a děsu.

Nečekejte akční pasáže, ty si vzaly dovolenou. Prostor dostaly převážně prvky explorativní, hádankové a adventurní. Bezbranný capart se horko těžko aktivně ubrání, proto jsou úkryt a útěk jedinými možnostmi přežití. Pro atmosféru zvolili tvůrci perspektivu očí hlavního hrdiny, a dva rozdílné typy pohybu - batolení se po čtyřech a chůzi po dvou -, a každý představuje jistou strategickou výhodu. Jakožto dítko máte samozřejmě drobnou indispozici, a to v tělesné výšce, ke zdolávání překážek bude tedy potřeba využívat okolní prostředí či předměty.
Norští vývojáři z Krillbite Studio se titulem "Among the Sleep" vydali trochu atypickým směrem, než běžná produkce hororových počinů. Do popředí příběhu vynesli dvouleté batole, stále se vyvíjející po fyzické i psychické stránce, kde má stále navrch divoká představivost nad realitou.

Jako malé dítko vyrůstáme v milující rodině, která nám dává skvělé zázemí. Co víc si přát. Jednoho večera nás mamka opět uspává ukolébavkou. Zprvu se zdá, že vše proběhne tak, jak má. Pak ale přichází zlom v podobě podivných zvuků. Pociťujeme přítomnost něčeho zlovolného a temného. Následující násilné vyhnání z postýlky vnímáme jako předzvěst něčeho horšího. V domě ani živáčka, rodiče k nenalezení. Jedinou osobou obývající residenci jsme nyní my. Vyjukaní se vydáváme na menší průzkum, jenž by poodkryl, co je příčinou stupňovaného napětí a děsu.

Nečekejte akční pasáže, ty si vzaly dovolenou. Prostor dostaly převážně prvky explorativní, hádankové a adventurní. Bezbranný capart se horko těžko aktivně ubrání, proto jsou úkryt a útěk jedinými možnostmi přežití. Pro atmosféru zvolili tvůrci perspektivu očí hlavního hrdiny, a dva rozdílné typy pohybu - batolení se po čtyřech a chůzi po dvou -, a každý představuje jistou strategickou výhodu. Jakožto dítko máte samozřejmě drobnou indispozici, a to v tělesné výšce, ke zdolávání překážek bude tedy potřeba využívat okolní prostředí či předměty.
Norští vývojáři z Krillbite Studio se titulem "Among the Sleep" vydali trochu atypickým směrem, než běžná produkce hororových počinů. Do popředí příběhu vynesli dvouleté batole, stále se vyvíjející po fyzické i psychické stránce, kde má stále navrch divoká představivost nad realitou.

Jako malé dítko vyrůstáme v milující rodině, která nám dává skvělé zázemí. Co víc si přát. Jednoho večera nás mamka opět uspává ukolébavkou. Zprvu se zdá, že vše proběhne tak, jak má. Pak ale přichází zlom v podobě podivných zvuků. Pociťujeme přítomnost něčeho zlovolného a temného. Následující násilné vyhnání z postýlky vnímáme jako předzvěst něčeho horšího. V domě ani živáčka, rodiče k nenalezení. Jedinou osobou obývající residenci jsme nyní my. Vyjukaní se vydáváme na menší průzkum, jenž by poodkryl, co je příčinou stupňovaného napětí a děsu.

Nečekejte akční pasáže, ty si vzaly dovolenou. Prostor dostaly převážně prvky explorativní, hádankové a adventurní. Bezbranný capart se horko těžko aktivně ubrání, proto jsou úkryt a útěk jedinými možnostmi přežití. Pro atmosféru zvolili tvůrci perspektivu očí hlavního hrdiny, a dva rozdílné typy pohybu - batolení se po čtyřech a chůzi po dvou -, a každý představuje jistou strategickou výhodu. Jakožto dítko máte samozřejmě drobnou indispozici, a to v tělesné výšce, ke zdolávání překážek bude tedy potřeba využívat okolní prostředí či předměty.
Norští vývojáři z Krillbite Studio se titulem "Among the Sleep" vydali trochu atypickým směrem, než běžná produkce hororových počinů. Do popředí příběhu vynesli dvouleté batole, stále se vyvíjející po fyzické i psychické stránce, kde má stále navrch divoká představivost nad realitou.

Jako malé dítko vyrůstáme v milující rodině, která nám dává skvělé zázemí. Co víc si přát. Jednoho večera nás mamka opět uspává ukolébavkou. Zprvu se zdá, že vše proběhne tak, jak má. Pak ale přichází zlom v podobě podivných zvuků. Pociťujeme přítomnost něčeho zlovolného a temného. Následující násilné vyhnání z postýlky vnímáme jako předzvěst něčeho horšího. V domě ani živáčka, rodiče k nenalezení. Jedinou osobou obývající residenci jsme nyní my. Vyjukaní se vydáváme na menší průzkum, jenž by poodkryl, co je příčinou stupňovaného napětí a děsu.

Nečekejte akční pasáže, ty si vzaly dovolenou. Prostor dostaly převážně prvky explorativní, hádankové a adventurní. Bezbranný capart se horko těžko aktivně ubrání, proto jsou úkryt a útěk jedinými možnostmi přežití. Pro atmosféru zvolili tvůrci perspektivu očí hlavního hrdiny, a dva rozdílné typy pohybu - batolení se po čtyřech a chůzi po dvou -, a každý představuje jistou strategickou výhodu. Jakožto dítko máte samozřejmě drobnou indispozici, a to v tělesné výšce, ke zdolávání překážek bude tedy potřeba využívat okolní prostředí či předměty.
Norští vývojáři z Krillbite Studio se titulem "Among the Sleep" vydali trochu atypickým směrem, než běžná produkce hororových počinů. Do popředí příběhu vynesli dvouleté batole, stále se vyvíjející po fyzické i psychické stránce, kde má stále navrch divoká představivost nad realitou.

Jako malé dítko vyrůstáme v milující rodině, která nám dává skvělé zázemí. Co víc si přát. Jednoho večera nás mamka opět uspává ukolébavkou. Zprvu se zdá, že vše proběhne tak, jak má. Pak ale přichází zlom v podobě podivných zvuků. Pociťujeme přítomnost něčeho zlovolného a temného. Následující násilné vyhnání z postýlky vnímáme jako předzvěst něčeho horšího. V domě ani živáčka, rodiče k nenalezení. Jedinou osobou obývající residenci jsme nyní my. Vyjukaní se vydáváme na menší průzkum, jenž by poodkryl, co je příčinou stupňovaného napětí a děsu.

Nečekejte akční pasáže, ty si vzaly dovolenou. Prostor dostaly převážně prvky explorativní, hádankové a adventurní. Bezbranný capart se horko těžko aktivně ubrání, proto jsou úkryt a útěk jedinými možnostmi přežití. Pro atmosféru zvolili tvůrci perspektivu očí hlavního hrdiny, a dva rozdílné typy pohybu - batolení se po čtyřech a chůzi po dvou -, a každý představuje jistou strategickou výhodu. Jakožto dítko máte samozřejmě drobnou indispozici, a to v tělesné výšce, ke zdolávání překážek bude tedy potřeba využívat okolní prostředí či předměty.
Norští vývojáři z Krillbite Studio se titulem "Among the Sleep" vydali trochu atypickým směrem, než běžná produkce hororových počinů. Do popředí příběhu vynesli dvouleté batole, stále se vyvíjející po fyzické i psychické stránce, kde má stále navrch divoká představivost nad realitou.

Jako malé dítko vyrůstáme v milující rodině, která nám dává skvělé zázemí. Co víc si přát. Jednoho večera nás mamka opět uspává ukolébavkou. Zprvu se zdá, že vše proběhne tak, jak má. Pak ale přichází zlom v podobě podivných zvuků. Pociťujeme přítomnost něčeho zlovolného a temného. Následující násilné vyhnání z postýlky vnímáme jako předzvěst něčeho horšího. V domě ani živáčka, rodiče k nenalezení. Jedinou osobou obývající residenci jsme nyní my. Vyjukaní se vydáváme na menší průzkum, jenž by poodkryl, co je příčinou stupňovaného napětí a děsu.

Nečekejte akční pasáže, ty si vzaly dovolenou. Prostor dostaly převážně prvky explorativní, hádankové a adventurní. Bezbranný capart se horko těžko aktivně ubrání, proto jsou úkryt a útěk jedinými možnostmi přežití. Pro atmosféru zvolili tvůrci perspektivu očí hlavního hrdiny, a dva rozdílné typy pohybu - batolení se po čtyřech a chůzi po dvou -, a každý představuje jistou strategickou výhodu. Jakožto dítko máte samozřejmě drobnou indispozici, a to v tělesné výšce, ke zdolávání překážek bude tedy potřeba využívat okolní prostředí či předměty.
Oficiální stránky hry (http://www.krillbite.com/ats/)
Oficiální stránky hry (http://www.krillbite.com/ats/)
Oficiální stránky hry (http://www.krillbite.com/ats/)
Oficiální stránky hry (http://www.krillbite.com/ats/)
Oficiální stránky hry (http://www.krillbite.com/ats/)
Oficiální stránky hry (http://www.krillbite.com/ats/)