Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy

L'Amerzone: Le testament de l'explorateur

L'Amerzone: Le testament de l'explorateur

L'Amerzone: Le testament de l'explorateur

L'Amerzone: Le testament de l'explorateur

Microïds
Microïds
Microïds
Microïds
Microïds •  Visual Impact (PS1)
Microïds •  Visual Impact (PS1)
Microïds •  Visual Impact (PS1)
Microïds •  Visual Impact (PS1)
PC
15.06.1998
PC
1999
PC
1999
PCPS1
1999
PCPS1
1999
PC
18.03.1999
PS1
13.12.1999
PC
18.03.1999
PS1
13.12.1999
iOS
28.09.2012
Android
17.12.2013
PC
18.03.1999
PS1
13.12.1999
iOS
28.09.2012
Android
17.12.2013
Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy Amerzone: The Explorer's Legacy
Žánr
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne

Amerzone je první hrou od Benoîta Sokala, původně komiksového autora. Herní náplní v této adventuře je především řešení puzzlů v podobě zprovozňování mechanických zařízení. Hra se ovládá podobně jako například Atlantis: The Lost Tales - Hráč vše vidí z vlastního pohledu s možností rozhlížet se do všech stran, ale pohyb je možný pouze skoky po předem určených bodech.

Hráč se ujímá role novináře nacházejícího se na francouzském venkově na cestě za rozhovorem se starým cestovatelem Alexandrem Valemboisem. Jak brzy hlavní hrdina zjišťuje, Valembois před šedesáti lety odcestoval do záhadné země Amerzone ve střední Americe. Dostal se mezi místní indiány a byl svědkem posvátného rituálu zahrnující obrovské vejce bájného bílého ptáka. Ve snaze dokázat jeho existenci, zradil důvěru indiánů, vejce ukradl a uprchl s ním do Francie. Vejce je ale nějak spjato s osudem indiánského kmene a Valemboisovi stejně nikdo vyprávění o jeho cestě nevěřil. Celý zbytek života tak plánoval návrat do Amerzone, aby mohl napravit svou chybu. Něco takového už ale nezvládne, tento úkol je na mladém novináři.
Amerzone je první hrou od Benoîta Sokala, původně komiksového autora. Herní náplní v této adventuře je především řešení puzzlů v podobě zprovozňování mechanických zařízení. Hra se ovládá podobně jako například Atlantis: The Lost Tales - Hráč vše vidí z vlastního pohledu s možností rozhlížet se do všech stran, ale pohyb je možný pouze skoky po předem určených bodech.

Hráč se ujímá role novináře nacházejícího se na francouzském venkově na cestě za rozhovorem se starým cestovatelem Alexandrem Valemboisem. Jak brzy hlavní hrdina zjišťuje, Valembois před šedesáti lety odcestoval do záhadné země Amerzone ve střední Americe. Dostal se mezi místní indiány a byl svědkem posvátného rituálu zahrnující obrovské vejce bájného bílého ptáka. Ve snaze dokázat jeho existenci, zradil důvěru indiánů, vejce ukradl a uprchl s ním do Francie. Vejce je ale nějak spjato s osudem indiánského kmene a Valemboisovi stejně nikdo vyprávění o jeho cestě nevěřil. Celý zbytek života tak plánoval návrat do Amerzone, aby mohl napravit svou chybu. Něco takového už ale nezvládne, tento úkol je na mladém novináři.
Amerzone je první hrou od Benoîta Sokala, původně komiksového autora. Herní náplní v této adventuře je především řešení puzzlů v podobě zprovozňování mechanických zařízení. Hra se ovládá podobně jako například Atlantis: The Lost Tales - Hráč vše vidí z vlastního pohledu s možností rozhlížet se do všech stran, ale pohyb je možný pouze skoky po předem určených bodech.

Hráč se ujímá role novináře nacházejícího se na francouzském venkově na cestě za rozhovorem se starým cestovatelem Alexandrem Valemboisem. Jak brzy hlavní hrdina zjišťuje, Valembois před šedesáti lety odcestoval do záhadné země Amerzone ve střední Americe. Dostal se mezi místní indiány a byl svědkem posvátného rituálu zahrnující obrovské vejce bájného bílého ptáka. Ve snaze dokázat jeho existenci, zradil důvěru indiánů, vejce ukradl a uprchl s ním do Francie. Vejce je ale nějak spjato s osudem indiánského kmene a Valemboisovi stejně nikdo vyprávění o jeho cestě nevěřil. Celý zbytek života tak plánoval návrat do Amerzone, aby mohl napravit svou chybu. Něco takového už ale nezvládne, tento úkol je na mladém novináři.
Amerzone je první hrou od Benoîta Sokala, původně komiksového autora. Herní náplní v této adventuře je především řešení puzzlů v podobě zprovozňování mechanických zařízení. Hra se ovládá podobně jako například Atlantis: The Lost Tales - Hráč vše vidí z vlastního pohledu s možností rozhlížet se do všech stran, ale pohyb je možný pouze skoky po předem určených bodech.

Hráč se ujímá role novináře nacházejícího se na francouzském venkově na cestě za rozhovorem se starým cestovatelem Alexandrem Valemboisem. Jak brzy hlavní hrdina zjišťuje, Valembois před šedesáti lety odcestoval do záhadné země Amerzone ve střední Americe. Dostal se mezi místní indiány a byl svědkem posvátného rituálu zahrnující obrovské vejce bájného bílého ptáka. Ve snaze dokázat jeho existenci, zradil důvěru indiánů, vejce ukradl a uprchl s ním do Francie. Vejce je ale nějak spjato s osudem indiánského kmene a Valemboisovi stejně nikdo vyprávění o jeho cestě nevěřil. Celý zbytek života tak plánoval návrat do Amerzone, aby mohl napravit svou chybu. Něco takového už ale nezvládne, tento úkol je na mladém novináři.
Amerzone je první hrou od Benoîta Sokala, původně komiksového autora. Herní náplní v této adventuře je především řešení puzzlů v podobě zprovozňování mechanických zařízení. Hra se ovládá podobně jako například Atlantis: The Lost Tales - Hráč vše vidí z vlastního pohledu s možností rozhlížet se do všech stran, ale pohyb je možný pouze skoky po předem určených bodech.

Hráč se ujímá role novináře nacházejícího se na francouzském venkově na cestě za rozhovorem se starým cestovatelem Alexandrem Valemboisem. Jak brzy hlavní hrdina zjišťuje, Valembois před šedesáti lety odcestoval do záhadné země Amerzone ve střední Americe. Dostal se mezi místní indiány a byl svědkem posvátného rituálu zahrnující obrovské vejce bájného bílého ptáka. Ve snaze dokázat jeho existenci, zradil důvěru indiánů, vejce ukradl a uprchl s ním do Francie. Vejce je ale nějak spjato s osudem indiánského kmene a Valemboisovi stejně nikdo vyprávění o jeho cestě nevěřil. Celý zbytek života tak plánoval návrat do Amerzone, aby mohl napravit svou chybu. Něco takového už ale nezvládne, tento úkol je na mladém novináři.
Amerzone je první hrou od Benoîta Sokala, původně komiksového autora. Herní náplní v této adventuře je především řešení puzzlů v podobě zprovozňování mechanických zařízení. Hra se ovládá podobně jako například Atlantis: The Lost Tales - Hráč vše vidí z vlastního pohledu s možností rozhlížet se do všech stran, ale pohyb je možný pouze skoky po předem určených bodech.

Hráč se ujímá role novináře nacházejícího se na francouzském venkově na cestě za rozhovorem se starým cestovatelem Alexandrem Valemboisem. Jak brzy hlavní hrdina zjišťuje, Valembois před šedesáti lety odcestoval do záhadné země Amerzone ve střední Americe. Dostal se mezi místní indiány a byl svědkem posvátného rituálu zahrnující obrovské vejce bájného bílého ptáka. Ve snaze dokázat jeho existenci, zradil důvěru indiánů, vejce ukradl a uprchl s ním do Francie. Vejce je ale nějak spjato s osudem indiánského kmene a Valemboisovi stejně nikdo vyprávění o jeho cestě nevěřil. Celý zbytek života tak plánoval návrat do Amerzone, aby mohl napravit svou chybu. Něco takového už ale nezvládne, tento úkol je na mladém novináři.
Amerzone je první hrou od Benoîta Sokala, původně komiksového autora. Herní náplní v této adventuře je především řešení puzzlů v podobě zprovozňování mechanických zařízení. Hra se ovládá podobně jako například Atlantis: The Lost Tales - Hráč vše vidí z vlastního pohledu s možností rozhlížet se do všech stran, ale pohyb je možný pouze skoky po předem určených bodech.

Hráč se ujímá role novináře nacházejícího se na francouzském venkově na cestě za rozhovorem se starým cestovatelem Alexandrem Valemboisem. Jak brzy hlavní hrdina zjišťuje, Valembois před šedesáti lety odcestoval do záhadné země Amerzone ve střední Americe. Dostal se mezi místní indiány a byl svědkem posvátného rituálu zahrnující obrovské vejce bájného bílého ptáka. Ve snaze dokázat jeho existenci, zradil důvěru indiánů, vejce ukradl a uprchl s ním do Francie. Vejce je ale nějak spjato s osudem indiánského kmene a Valemboisovi stejně nikdo vyprávění o jeho cestě nevěřil. Celý zbytek života tak plánoval návrat do Amerzone, aby mohl napravit svou chybu. Něco takového už ale nezvládne, tento úkol je na mladém novináři.
Amerzone je první hrou od Benoîta Sokala, původně komiksového autora. Herní náplní v této adventuře je především řešení puzzlů v podobě zprovozňování mechanických zařízení. Hra se ovládá podobně jako například Atlantis: The Lost Tales - Hráč vše vidí z vlastního pohledu s možností rozhlížet se do všech stran, ale pohyb je možný pouze skoky po předem určených bodech.

Hráč se ujímá role novináře nacházejícího se na francouzském venkově na cestě za rozhovorem se starým cestovatelem Alexandrem Valemboisem. Jak brzy hlavní hrdina zjišťuje, Valembois před šedesáti lety odcestoval do záhadné země Amerzone ve střední Americe. Dostal se mezi místní indiány a byl svědkem posvátného rituálu zahrnující obrovské vejce bájného bílého ptáka. Ve snaze dokázat jeho existenci, zradil důvěru indiánů, vejce ukradl a uprchl s ním do Francie. Vejce je ale nějak spjato s osudem indiánského kmene a Valemboisovi stejně nikdo vyprávění o jeho cestě nevěřil. Celý zbytek života tak plánoval návrat do Amerzone, aby mohl napravit svou chybu. Něco takového už ale nezvládne, tento úkol je na mladém novináři.