Klasická real-time strategie, která hráče přenese na divoký západ a to do období po občanské válce. America je strategie, která obsahuje mnoho podobných herních mechanismů jako její předchůdce Age of Empires II: The Age of Kings. Hráč si může vybrat stranu, chcete-li národ, za který bude hrát (Mexičané, Indiáni, psanci a osadníci), z nichž každý má své výhody a nevýhody, k dispozici je mu 40 misí.
America je real-time strategie zasazená do devadesáti let historie severní Ameriky, do období kolonizace a bojů s původním indiánským obyvatelstvem. Hra nese podtitul No Peace Beyond The Line a svým pojetím a herními mechanismy se nejvíce podobá slavnější sérii Age of Empires.
Hra nabízí 4 tématické skupiny (indiáni, osadníci, mexičané a psanci) rozdílné v několika aspektech, týkající se především grafického rázu jednotek, budov a způsobu vylepšení. Za každou stranu lze projít kampaň o deseti misích v patnácti mapách. Pro základní chod osady (stavba, najímaní osob) je zde nutné těžit 2 druhy surovin (dřevo a zlato), získávat jídlo (lov, farmy) a chovat koně (vlastní chov, krádež nebo zkrocení). Hlavní náplní je vybudování vesnice, postavení obrany, naverbování vojska a eliminace protivníka. Jednotlivé jednotky disponují několika stupni svého chování (pasivní, patrola, agresivní) a doplňkovými informacemi (zdraví, morálka atd.), přičemž je v případě boje důležité, jak daleko se nachází jednotky od základny, protože tento ukazatel ovlivňuje morálku a v návaznosti samotnou bojeschopnost.
Hra obsahuje multiplayer pro lokální sít v počtu až osmi hráčů.
Hra nabízí 4 tématické skupiny (indiáni, osadníci, mexičané a psanci) rozdílné v několika aspektech, týkající se především grafického rázu jednotek, budov a způsobu vylepšení. Za každou stranu lze projít kampaň o deseti misích v patnácti mapách. Pro základní chod osady (stavba, najímaní osob) je zde nutné těžit 2 druhy surovin (dřevo a zlato), získávat jídlo (lov, farmy) a chovat koně (vlastní chov, krádež nebo zkrocení). Hlavní náplní je vybudování vesnice, postavení obrany, naverbování vojska a eliminace protivníka. Jednotlivé jednotky disponují několika stupni svého chování (pasivní, patrola, agresivní) a doplňkovými informacemi (zdraví, morálka atd.), přičemž je v případě boje důležité, jak daleko se nachází jednotky od základny, protože tento ukazatel ovlivňuje morálku a v návaznosti samotnou bojeschopnost.
Hra obsahuje multiplayer pro lokální sít v počtu až osmi hráčů.
America je real-time strategie zasazená do devadesáti let historie severní Ameriky, do období kolonizace a bojů s původním indiánským obyvatelstvem. Hra nese podtitul No Peace Beyond The Line a svým pojetím a herními mechanismy se nejvíce podobá slavnější sérii Age of Empires.
Hra nabízí 4 tématické skupiny (indiáni, osadníci, mexičané a psanci) rozdílné v několika aspektech, týkající se především grafického rázu jednotek, budov a způsobu vylepšení. Za každou stranu lze projít kampaň o deseti misích v patnácti mapách. Pro základní chod osady (stavba, najímání osob) je zde nutné těžit 2 druhy surovin (dřevo a zlato), získávat jídlo (lov, farmy) a chovat koně (vlastní chov, krádež nebo zkrocení). Hlavní náplní je vybudování vesnice, postavení obrany, naverbování vojska a eliminace protivníka. Jednotlivé jednotky disponují několika stupni svého chování (pasivní, patrola, agresivní) a doplňkovými informacemi (zdraví, morálka atd.), přičemž je v případě boje důležité, jak daleko se nachází jednotky od základny, protože tento ukazatel ovlivňuje morálku a v návaznosti samotnou bojeschopnost.
Hra obsahuje multiplayer pro lokální síť v počtu až osmi hráčů.
Hra nabízí 4 tématické skupiny (indiáni, osadníci, mexičané a psanci) rozdílné v několika aspektech, týkající se především grafického rázu jednotek, budov a způsobu vylepšení. Za každou stranu lze projít kampaň o deseti misích v patnácti mapách. Pro základní chod osady (stavba, najímání osob) je zde nutné těžit 2 druhy surovin (dřevo a zlato), získávat jídlo (lov, farmy) a chovat koně (vlastní chov, krádež nebo zkrocení). Hlavní náplní je vybudování vesnice, postavení obrany, naverbování vojska a eliminace protivníka. Jednotlivé jednotky disponují několika stupni svého chování (pasivní, patrola, agresivní) a doplňkovými informacemi (zdraví, morálka atd.), přičemž je v případě boje důležité, jak daleko se nachází jednotky od základny, protože tento ukazatel ovlivňuje morálku a v návaznosti samotnou bojeschopnost.
Hra obsahuje multiplayer pro lokální síť v počtu až osmi hráčů.