Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 75
T T T T T D T T D D T D T T... přibližně podobně začínala znělka této skvělé arkády z poměrně prehistorické doby počítačových her. Dodneška si ji připomínám právě kvůli kouzelné bitové grafice a užásnému Pc Speakeru :). Kočku jsem hrál pokaždé když jsem se chtěl na starším Pc - tehdy 486, zabavit pro nějakou chvíli. Stalo se, že jsem se u hry zasekl i na 2 hodiny v kuse. Spoustu miniher, nemálo zábavy a těch nervů. No jéje! Návrat do děství!

Pro: jednoduchost, animace, nenáročná zábava

Proti: obtížnost, zákeřnost

+15
  • PC 60
Alley Cat, v mém okolí spíše důvěrně známá jako "Kočka", je asi nejstarší hra, kterou jsem kdy hrál. Hra sice ukazuje jako cíl pouhé políbení, ovšem zobrazení bonusových koťat ukazuje méně nevinné ambice kocoura.

K tomu, aby náš chlípník dosáhl cíle, není zas tak moc třeba. Hra má několik stupňů obtížnosti, což rozhodně nebylo zvykem, a kocour má i pár kočičích životů. S přibývající obtížností se překážky zvyšují dosti drasticky. Smějete se? Až bude na šňůrách asi stejně oblečení jako ve vesnicí domorodců v Amazonii tak si povíme.

Kocour sbírá body k cíli plněním řady miniúkolů, ke kterým se dostane skočením do příslušného okna. Tyto miniúkoly jsou docela nápadité - pití mlíčka mezi rozzuřenými hafany, chycení rybky mezi elektrickými úhoři, chycení brkouna v kleci, atd...při skocích trochu frustruje nulová tolerance, skočíte prostě vždy stejně, když o milimetr minete záclonu tak ji prostě minete.

Hra je v malém rozlišení a málo barvách, o to víc však překvapí, jak může být roztomilá. Úvodní znělka se jen tak nezapomene, každý kdo hru tehdy hrál tak vám melodii bez problému zabrouká.

Pro: různé stupně obtížnosti, nápadité minihry, roztomilá grafika, výborná znělka

Proti: až příliš velká relikvie, jen takové blbnutí bez hlubšího příběhu

+11
  • PC 55
Alley Cat - aneb záletuchtivý kočičák je jednou z nejstarších her, které poctilo mé stařičké PC a tudíž k ní mám nostalgický vztah.

V reálu jde o jednoduchou záležitost ve smyslu grafiky a děje, obohacenou o několik miniher, které dopomáhají dostat se kočičímu Don Juanovi k vytouženému splynutí vše za kouzelných skřeků PC speakeru a u nejvyšší obtížnosti se dá docela zaseknout, protože UI vám nedá nic zadarno.

Až nerad, tak musím hodnotit realisticky a dávám nadrženému kocourovi 55 %
+11
  • PC 80
Pokud byste se divili, proč má tahle hra 85% a jiná, daleko kvalitnější a propracovanější (a složitější, větší a delší) také 85%, je to proto že jsou obě dobré, jen každá jinak.

Tuto hru si pamatuji z dob, kdy jsem jezdil k prababi. Hrál jsem jí na 286tce (jedna z mála hratelných her), přičemž často jsem u ní trávil celé odpoledne (Test Drive 2 se NEDALO hrát). Dá se do jisté míry hrát, dá se to i užívat. Když prominete zvuky a grafiku (dělají co se dá), hra nabízí docela dost možností, jak zabíjet čas a tak to není to samé pořád dokola. Navozuje pocit lehké nelinearity, což je fajn. Jasně, za chvíli se dá naučit a dokončit, ale i tak.



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
KDY (poprvé/naposledy) -------- 2003 (2007)
KOLIK (hodin circa) ----------- 2
DOJEM (ano/hmm/ne) ------------ ANO
OBTÍŽNOST (pokud je/pamatuji) - N/A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

+7