Hra, která se inspiruje dlouholetým a pro mnohé fascinujícím dílem slavného režiséra Alfreda Josepha Hitchcocka, začíná v roce režisérovy smrti, tedy v roce 1980, kdy má malý osmiletý chlapec Joseph Shamley záblesk o smrti svých rodičů. Ne dlouho na to se Joseph dozvídá, že vidina, kterou měl, se stala skutečností a rodiče opravdu zahynuli při autonehodě. Ovlivněn těmito událostmi vycvičí během několika následujících let svůj dar vidění blízké budoucnosti na tolik, že se po vystudování práv rozhodne věnovat povolání soukromého detektiva.
Příběh hry se začíná odvíjet od návštěvy krásné, mladé ženy v jeho kanceláři, která ho požádá o vyšetření záhadného zmizení filmového štábu v době natáčení na pozemcích farmaceutického magnáta Roberta Marvin-Jordana, který je strýcem blondýnky a také obrovským fanouškem Hitchcockových filmů. Po snaze dopídit se pravdy je sám detektiv obžalován ze zmizení těchto osob a jedinou šancí, jak se z celé situace dostat, je přijít celému spletenci lží, podvodů a intrik na kloub.
Z každého kroku ve hře je patrný rukopis a podobnost s mistrovými díly (Psycho, Vertigo aj.). Prostředí klasické adventury, ve které je hlavním úkolem řešení hádanek za pomocí předmětů a od herních postav získaných informací, je zasazeno do skalnatého pobřeží, kde se kromě vnitřních a venkovních prostorů magnátovi vily podíváte také do motelu, bažin nebo na hřbitov u kostela. Pro přehlednost budete mít po ruce elektronický diář, který v sobě skrývá herní menu, mapu pro rychlejší přesun mezi lokacemi nebo také inventář s nasbíranými předměty.
Příběh hry se začíná odvíjet od návštěvy krásné, mladé ženy v jeho kanceláři, která ho požádá o vyšetření záhadného zmizení filmového štábu v době natáčení na pozemcích farmaceutického magnáta Roberta Marvin-Jordana, který je strýcem blondýnky a také obrovským fanouškem Hitchcockových filmů. Po snaze dopídit se pravdy je sám detektiv obžalován ze zmizení těchto osob a jedinou šancí, jak se z celé situace dostat, je přijít celému spletenci lží, podvodů a intrik na kloub.
Z každého kroku ve hře je patrný rukopis a podobnost s mistrovými díly (Psycho, Vertigo aj.). Prostředí klasické adventury, ve které je hlavním úkolem řešení hádanek za pomocí předmětů a od herních postav získaných informací, je zasazeno do skalnatého pobřeží, kde se kromě vnitřních a venkovních prostorů magnátovi vily podíváte také do motelu, bažin nebo na hřbitov u kostela. Pro přehlednost budete mít po ruce elektronický diář, který v sobě skrývá herní menu, mapu pro rychlejší přesun mezi lokacemi nebo také inventář s nasbíranými předměty.
Hra, která se inspiruje dlouholetým a pro mnohé fascinujícím dílem slavného režiséra Alfreda Josepha Hitchcocka, začíná v roce režisérovy smrti, tedy v roce 1980, kdy má malý osmiletý chlapec Joseph Shamley záblesk o smrti svých rodičů. Ne dlouho na to se Joseph dozvídá, že vidina, kterou měl, se stala skutečností a rodiče opravdu zahynuli při autonehodě. Ovlivněn těmito událostmi vycvičí během několika následujících let svůj dar vidění blízké budoucnosti na tolik, že se po vystudování práv rozhodne věnovat povolání soukromého detektiva.
Příběh hry se začíná odvíjet od návštěvy krásné, mladé ženy v jeho kanceláři, která ho požádá o vyšetření záhadného zmizení filmového štábu v době natáčení na pozemcích farmaceutického magnáta Roberta Marvin-Jordana, který je strýcem blondýnky a také obrovským fanouškem Hitchcockových filmů. Po snaze dopídit se pravdy je sám detektiv obžalován ze zmizení těchto osob a jedinou šancí, jak se z celé situace dostat, je přijít celému spletenci lží, podvodů a intrik na kloub.
Z každého kroku ve hře je patrný rukopis a podobnost s mistrovými díly (Psycho, Vertigo aj.). Prostředí klasické adventury, ve které je hlavním úkolem řešení hádanek za pomocí předmětů a od herních postav získaných informací, je zasazeno do skalnatého pobřeží, kde se kromě vnitřních a venkovních prostorů magnátovy vily podíváte také do motelu, bažin nebo na hřbitov u kostela. Pro přehlednost budete mít po ruce elektronický diář, který v sobě skrývá herní menu, mapu pro rychlejší přesun mezi lokacemi nebo také inventář s nasbíranými předměty.
Příběh hry se začíná odvíjet od návštěvy krásné, mladé ženy v jeho kanceláři, která ho požádá o vyšetření záhadného zmizení filmového štábu v době natáčení na pozemcích farmaceutického magnáta Roberta Marvin-Jordana, který je strýcem blondýnky a také obrovským fanouškem Hitchcockových filmů. Po snaze dopídit se pravdy je sám detektiv obžalován ze zmizení těchto osob a jedinou šancí, jak se z celé situace dostat, je přijít celému spletenci lží, podvodů a intrik na kloub.
Z každého kroku ve hře je patrný rukopis a podobnost s mistrovými díly (Psycho, Vertigo aj.). Prostředí klasické adventury, ve které je hlavním úkolem řešení hádanek za pomocí předmětů a od herních postav získaných informací, je zasazeno do skalnatého pobřeží, kde se kromě vnitřních a venkovních prostorů magnátovy vily podíváte také do motelu, bažin nebo na hřbitov u kostela. Pro přehlednost budete mít po ruce elektronický diář, který v sobě skrývá herní menu, mapu pro rychlejší přesun mezi lokacemi nebo také inventář s nasbíranými předměty.
Hra, která se inspiruje dlouholetým a pro mnohé fascinujícím dílem slavného režiséra Alfreda Josepha Hitchcocka, začíná v roce režisérovy smrti, tedy v roce 1980, kdy má malý osmiletý chlapec Joseph Shamley záblesk o smrti svých rodičů. Ne dlouho na to se Joseph dozvídá, že vidina, kterou měl, se stala skutečností a rodiče opravdu zahynuli při autonehodě. Ovlivněn těmito událostmi vycvičí během několika následujících let svůj dar vidění blízké budoucnosti na tolik, že se po vystudování práv rozhodne věnovat povolání soukromého detektiva.
Příběh hry se začíná odvíjet od návštěvy krásné, mladé ženy v jeho kanceláři, která ho požádá o vyšetření záhadného zmizení filmového štábu v době natáčení na pozemcích farmaceutického magnáta Roberta Marvin-Jordana, který je strýcem blondýnky a také obrovským fanouškem Hitchcockových filmů. Po snaze dopídit se pravdy je sám detektiv obžalován ze zmizení těchto osob a jedinou šancí, jak se z celé situace dostat, je přijít celému spletenci lží, podvodů a intrik na kloub.
Z každého kroku ve hře je patrný rukopis a podobnost s mistrovými díly (Psycho, Vertigo aj.). Prostředí klasické adventury, ve které je hlavním úkolem řešení hádanek za pomocí předmětů a od herních postav získaných informací, je zasazeno do skalnatého pobřeží, kde se kromě vnitřních a venkovních prostorů magnátovy vily podíváte také do motelu, bažin nebo na hřbitov u kostela. Pro přehlednost budete mít po ruce elektronický diář, který v sobě skrývá herní menu, mapu pro rychlejší přesun mezi lokacemi nebo také inventář s nasbíranými předměty.
Příběh hry se začíná odvíjet od návštěvy krásné, mladé ženy v jeho kanceláři, která ho požádá o vyšetření záhadného zmizení filmového štábu v době natáčení na pozemcích farmaceutického magnáta Roberta Marvin-Jordana, který je strýcem blondýnky a také obrovským fanouškem Hitchcockových filmů. Po snaze dopídit se pravdy je sám detektiv obžalován ze zmizení těchto osob a jedinou šancí, jak se z celé situace dostat, je přijít celému spletenci lží, podvodů a intrik na kloub.
Z každého kroku ve hře je patrný rukopis a podobnost s mistrovými díly (Psycho, Vertigo aj.). Prostředí klasické adventury, ve které je hlavním úkolem řešení hádanek za pomocí předmětů a od herních postav získaných informací, je zasazeno do skalnatého pobřeží, kde se kromě vnitřních a venkovních prostorů magnátovy vily podíváte také do motelu, bažin nebo na hřbitov u kostela. Pro přehlednost budete mít po ruce elektronický diář, který v sobě skrývá herní menu, mapu pro rychlejší přesun mezi lokacemi nebo také inventář s nasbíranými předměty.