Age of Wonders vyšla na konci roku 1999 jako prvotina týmu Triumph Studios. Hra byla z velké části pouze opakováním již známých aspektů žánru fantasy turn-based strategií (série Heroes či ještě starších Warlords), kam patří správa království, dobývání měst a hlavně zaměření na hrdiny. Hratelných ras bylo 12 (ve dvou kampaních se jich většina postupně dostala pod kontrolu hráče). To vše v rámci klasického šestiúhelníkového hracího pole.
Navzdory nepokrytému kopírování cizích nápadů nebyl AoW pouhým klonem tehdejších Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia, ale přinesl i několik zajímavých vylepšení. Mimo jiné tedy i poměrně propracovaný systém vývoje postav, možnost používat magii i v rámci hlavní mapy a především bitvy, které se odehrávaly na podstatně větších mapách, než nabízel třetí díl Heroes, s plnou účastí hrdinů a navíc s množstvím terénních nesrovnalostí a výrazným posunem k taktičtější hře. Bojů se pak nezúčastňovaly pouze dvě střetnuvší se skupiny, ale všechny v okolí (teoreticky tedy až 56 samostatných jednotek).
V roce 2002 vyšel druhý díl Age of Wonders 2: The Wizard's Throne a roku následujícího ještě další pokračování (Shadow Magic).
Navzdory nepokrytému kopírování cizích nápadů nebyl AoW pouhým klonem tehdejších Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia, ale přinesl i několik zajímavých vylepšení. Mimo jiné tedy i poměrně propracovaný systém vývoje postav, možnost používat magii i v rámci hlavní mapy a především bitvy, které se odehrávaly na podstatně větších mapách, než nabízel třetí díl Heroes, s plnou účastí hrdinů a navíc s množstvím terénních nesrovnalostí a výrazným posunem k taktičtější hře. Bojů se pak nezúčastňovaly pouze dvě střetnuvší se skupiny, ale všechny v okolí (teoreticky tedy až 56 samostatných jednotek).
V roce 2002 vyšel druhý díl Age of Wonders 2: The Wizard's Throne a roku následujícího ještě další pokračování (Shadow Magic).
Age of Wonders vyšla na konci roku 1999 jako prvotina týmu Triumph Studios. Hra byla z velké části pouze opakováním již známých aspektů žánru fantasy turn-based strategií (série Heroes či ještě starších Warlords), kam patří správa království, dobývání měst a hlavně zaměření na hrdiny. Hratelných ras bylo 12 (ve dvou kampaních se jich většina postupně dostala pod kontrolu hráče). To vše v rámci klasického šestiúhelníkového hracího pole.
Navzdory nepokrytému kopírování cizích nápadů nebyl AoW pouhým klonem tehdejších Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia, ale přinesl i několik zajímavých vylepšení. Mimo jiné tedy i poměrně propracovaný systém vývoje postav, možnost používat magii i v rámci hlavní mapy a především bitvy, které se odehrávaly na podstatně větších mapách, než nabízel třetí díl Heroes, s plnou účastí hrdinů a navíc s množstvím terénních nesrovnalostí a výrazným posunem k taktičtější hře. Bojů se pak nezúčastňovaly pouze dvě střetnuvší se skupiny, ale všechny v okolí (teoreticky tedy až 56 samostatných jednotek).
V roce 2002 vyšel druhý díl Age of Wonders II: The Wizard's Throne a roku následujícího ještě další pokračování (Shadow Magic).
Navzdory nepokrytému kopírování cizích nápadů nebyl AoW pouhým klonem tehdejších Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia, ale přinesl i několik zajímavých vylepšení. Mimo jiné tedy i poměrně propracovaný systém vývoje postav, možnost používat magii i v rámci hlavní mapy a především bitvy, které se odehrávaly na podstatně větších mapách, než nabízel třetí díl Heroes, s plnou účastí hrdinů a navíc s množstvím terénních nesrovnalostí a výrazným posunem k taktičtější hře. Bojů se pak nezúčastňovaly pouze dvě střetnuvší se skupiny, ale všechny v okolí (teoreticky tedy až 56 samostatných jednotek).
V roce 2002 vyšel druhý díl Age of Wonders II: The Wizard's Throne a roku následujícího ještě další pokračování (Shadow Magic).
Age of Wonders vyšla na konci roku 1999 jako prvotina týmu Triumph Studios. Hra byla z velké části pouze opakováním již známých aspektů žánru fantasy turn-based strategií (série Heroes či ještě starších Warlords), kam patří správa království, dobývání měst a hlavně zaměření na hrdiny. Hratelných ras bylo 12 (ve dvou kampaních se jich většina postupně dostala pod kontrolu hráče). To vše v rámci klasického šestiúhelníkového hracího pole.
Navzdory nepokrytému kopírování cizích nápadů nebyl AoW pouhým klonem tehdejších Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia, ale přinesl i několik zajímavých vylepšení. Mimo jiné tedy i poměrně propracovaný systém vývoje postav, možnost používat magii i v rámci hlavní mapy a především bitvy, které se odehrávaly na podstatně větších mapách, než nabízel třetí díl Heroes, s plnou účastí hrdinů a navíc s množstvím terénních nesrovnalostí a výrazným posunem k taktičtější hře. Bojů se pak nezúčastňovaly pouze dvě střetnuvší se skupiny, ale všechny v okolí (teoreticky tedy až 56 samostatných jednotek).
V roce 2002 vyšel druhý díl Age of Wonders II: The Wizard's Throne a roku následujícího ještě další pokračování (Shadow Magic).
Navzdory nepokrytému kopírování cizích nápadů nebyl AoW pouhým klonem tehdejších Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia, ale přinesl i několik zajímavých vylepšení. Mimo jiné tedy i poměrně propracovaný systém vývoje postav, možnost používat magii i v rámci hlavní mapy a především bitvy, které se odehrávaly na podstatně větších mapách, než nabízel třetí díl Heroes, s plnou účastí hrdinů a navíc s množstvím terénních nesrovnalostí a výrazným posunem k taktičtější hře. Bojů se pak nezúčastňovaly pouze dvě střetnuvší se skupiny, ale všechny v okolí (teoreticky tedy až 56 samostatných jednotek).
V roce 2002 vyšel druhý díl Age of Wonders II: The Wizard's Throne a roku následujícího ještě další pokračování (Shadow Magic).