Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 50
Čim starší hidden object, tím hůř se hraje. Death on the Nile z roku 2007 je hardcore, do kterého jsem se pustil jen proto, že hru nadesignovala Jane Jensen (zatímco se táhly práce na Gray Matter). Hra je rozdělena do několika segmentů (jedenáct nebo třináct, přestal jsem to počítat), v každém z nich má hráč přístup do několika místností na lodi (kde probíhá hledání stop a skrytých předmětů) a do salonu, kde jsou shromážděni všichni podezřelí. Těch místností se postupně otvírá víc a víc (až pět najednou), předmětů postupně přibývá (postupně čtyřicet až šedesát, ale některé z nich jsou rozděleny do fragmentů) a na každý segment máte přesně 25 minut a omezený počet hintů. Zatímco počet hledaných předmětů rychle roste, čas i počet hintů zůstává stejný. K tomu si připočtěte náhodný výběr hledaných předmětů v každé místnosti a máte o "zábavu" postaráno. Zvlášť, když musíte později každý segment několikrát opakovat...

Ono to sice má i příběh, ale výslechu pasažérů se vůbec věnovat nemusíte... Nemluvě o tom, že se hra už delší dobu nedá sehnat v digitální distribuci.
+10