Afterlife Empire je izometrická strategická hra, v níž se zhostíte úlohy čerstvě zrozeného ducha ve vlastnoručně postaveném strašidelném domě. Začínáte v jednopokojové chatrči a postupně ji rozšiřujete, dokud se z vašeho sídla nestane celosvětově známý postrach. Strašte každého, kdo dům navštíví, aby vzrostla vaše proslulost – pokud lidé nebudou věřit, že existujete, ztratíte ve světě smrtelníků veškerou moc a musíte odejít do zásvětí. Můžete používat i strategicky rozmístěné pasti a lekačky, abyste z každého návštěvníka vyždímali co největší množství strachu. S čím větší originalitou ke strašení přistupujete, tím víc vzrůstá vaše sláva, což vám umožňuje vylepšovat svůj dům a zkoušet nové zajímavé způsoby, jak oběti vyděsit. Pokud to však přeženete, může návštěvník strachy umřít. Zemře-li v domě příliš mnoho lidí, bude v zájmu bezpečnosti srovnán se zemí.
Titul, financovaný prostřednictvím crowd-fundingové stránky Indiegogo, vznikl za podpory radikálně feministické nezávislé organizace The Fine Young Capitalists, která vyhlásila soutěž o nejlepší návrh na videohru z pera ženské amatérské vývojářky. Podnik se dostal do popředí zájmu, když v srpnu 2014 vypukla kontroverze GamerGate a na světlo vypluly pokusy konkurenční vývojářky Zoë Quinn projekt zastavit. Velká část finančních prostředků na vývoj pochází z kapsy uživatelů jistého internetového fóra, jimž bylo za odměnu umožněno navrhnout do hry vlastní postavu – Vivan James, maskota GamerGate. Výtěžek jde na prevenci rakoviny tlustého střeva a financování dalších projektů.
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne