Detektiv Nick Bounty se vrací na obrazovky. První hra s ním "The Tale of the Vengeful Curtain Rod" se objevila pro systém Amiga, ale nedosáhla moc velkého úspěchu. A tak započal velice dlouhý vývoj hry tentokrát určené pro PC. Příběh je následující: prodavač krabů přichází k soukromému detektivovi Bountymu a již ve dveřích se mu snaží vnutit kraby. Obchodník je ale probodnut kudlou a Bounty se snaží zjistit, kdo je viník. A tak se spouští kolotoč událostí plný pravých a falešných krabů, mafiánů a krásných servírek. Pro celou hru je důležitý humor. Celá hra je kvůli atmosféře černobílá.
Původně komerční vývoj byl moc dlouhý a nákladný. Vydavatelé nechtěli uvolnit potřebné finance pro zaměstnání nových lidí. Hra tak nemohla držet krok s dobou a projekt byl ukončen. Vývojáři ale nechtěli svojí práci jen tak zahodit, a tak hru dokončili a uvolnili zdarma ke staženi pro Windows a Mac. Právě zaostalý vývoj se na hře otiskl, a tak první vydaná verze byla postupem času skoro celá změněna. Hrací doba nepřekročí 1 hodinu a hra je profesionálně nadabována. Později byla vytvořena flashová verze spouštějící se přes prohlížeč.
Původně komerční vývoj byl moc dlouhý a nákladný. Vydavatelé nechtěli uvolnit potřebné finance pro zaměstnání nových lidí. Hra tak nemohla držet krok s dobou a projekt byl ukončen. Vývojáři ale nechtěli svojí práci jen tak zahodit, a tak hru dokončili a uvolnili zdarma ke staženi pro Windows a Mac. Právě zaostalý vývoj se na hře otiskl, a tak první vydaná verze byla postupem času skoro celá změněna. Hrací doba nepřekročí 1 hodinu a hra je profesionálně nadabována. Později byla vytvořena flashová verze spouštějící se přes prohlížeč.
Detektiv Nick Bounty se vrací na obrazovky. První hra s ním "The Tale of the Vengeful Curtain Rod" se objevila pro systém Amiga, ale nedosáhla moc velkého úspěchu. A tak započal velice dlouhý vývoj hry tentokrát určené pro PC. Příběh je následující: prodavač krabů přichází k soukromému detektivovi Bountymu a již ve dveřích se mu snaží vnutit kraby. Obchodník je ale probodnut kudlou a Bounty se snaží zjistit, kdo je viník. A tak se spouští kolotoč událostí plný pravých a falešných krabů, mafiánů a krásných servírek. Pro celou hru je důležitý humor. Celá hra je kvůli atmosféře černobílá.
Původně komerční vývoj byl moc dlouhý a nákladný. Vydavatelé nechtěli uvolnit potřebné finance pro zaměstnání nových lidí. Hra tak nemohla držet krok s dobou a projekt byl ukončen. Vývojáři ale nechtěli svojí práci jen tak zahodit, a tak hru dokončili a uvolnili zdarma ke staženi pro Windows a Mac. Právě zaostalý vývoj se na hře otiskl, a tak první vydaná verze byla postupem času skoro celá změněna. Hrací doba nepřekročí 1 hodinu a hra je profesionálně nadabována. Později byla vytvořena flashová verze spouštějící se přes prohlížeč.
Původně komerční vývoj byl moc dlouhý a nákladný. Vydavatelé nechtěli uvolnit potřebné finance pro zaměstnání nových lidí. Hra tak nemohla držet krok s dobou a projekt byl ukončen. Vývojáři ale nechtěli svojí práci jen tak zahodit, a tak hru dokončili a uvolnili zdarma ke staženi pro Windows a Mac. Právě zaostalý vývoj se na hře otiskl, a tak první vydaná verze byla postupem času skoro celá změněna. Hrací doba nepřekročí 1 hodinu a hra je profesionálně nadabována. Později byla vytvořena flashová verze spouštějící se přes prohlížeč.
Detektiv Nick Bounty se vrací na obrazovky. První hra s ním "The Tale of the Vengeful Curtain Rod" se objevila pro systém Amiga, ale nedosáhla moc velkého úspěchu. A tak započal velice dlouhý vývoj hry tentokrát určené pro PC. Příběh je následující: prodavač krabů přichází k soukromému detektivovi Bountymu a již ve dveřích se mu snaží vnutit kraby. Obchodník je ale probodnut kudlou a Bounty se snaží zjistit, kdo je viník. A tak se spouští kolotoč událostí plný pravých a falešných krabů, mafiánů a krásných servírek. Pro celou hru je důležitý humor. Celá hra je kvůli atmosféře černobílá.
Původně komerční vývoj byl moc dlouhý a nákladný. Vydavatelé nechtěli uvolnit potřebné finance pro zaměstnání nových lidí. Hra tak nemohla držet krok s dobou a projekt byl ukončen. Vývojáři ale nechtěli svoji práci jen tak zahodit, a tak hru dokončili a uvolnili zdarma ke stažení pro Windows a Mac. Právě zaostalý vývoj se na hře otiskl, a tak první vydaná verze byla postupem času skoro celá změněna. Hrací doba nepřekročí 1 hodinu a hra je profesionálně nadabována. Později byla vytvořena flashová verze spouštějící se přes prohlížeč.
Původně komerční vývoj byl moc dlouhý a nákladný. Vydavatelé nechtěli uvolnit potřebné finance pro zaměstnání nových lidí. Hra tak nemohla držet krok s dobou a projekt byl ukončen. Vývojáři ale nechtěli svoji práci jen tak zahodit, a tak hru dokončili a uvolnili zdarma ke stažení pro Windows a Mac. Právě zaostalý vývoj se na hře otiskl, a tak první vydaná verze byla postupem času skoro celá změněna. Hrací doba nepřekročí 1 hodinu a hra je profesionálně nadabována. Později byla vytvořena flashová verze spouštějící se přes prohlížeč.
Detektiv Nick Bounty se vrací na obrazovky. První hra s ním "The Tale of the Vengeful Curtain Rod" se objevila pro systém Amiga, ale nedosáhla moc velkého úspěchu. A tak započal velice dlouhý vývoj hry tentokrát určené pro PC. Příběh je následující: prodavač krabů přichází k soukromému detektivovi Bountymu a již ve dveřích se mu snaží vnutit kraby. Obchodník je ale probodnut kudlou a Bounty se snaží zjistit, kdo je viník. A tak se spouští kolotoč událostí plný pravých a falešných krabů, mafiánů a krásných servírek. Pro celou hru je důležitý humor. Celá hra je kvůli atmosféře černobílá.
Původně komerční vývoj byl moc dlouhý a nákladný. Vydavatelé nechtěli uvolnit potřebné finance pro zaměstnání nových lidí. Hra tak nemohla držet krok s dobou a projekt byl ukončen. Vývojáři ale nechtěli svoji práci jen tak zahodit, a tak hru dokončili a uvolnili zdarma ke stažení pro Windows a Mac. Právě zaostalý vývoj se na hře otiskl, a tak první vydaná verze byla postupem času skoro celá změněna. Hrací doba nepřekročí 1 hodinu a hra je profesionálně nadabována. Později byla vytvořena flashová verze spouštějící se přes prohlížeč.
Původně komerční vývoj byl moc dlouhý a nákladný. Vydavatelé nechtěli uvolnit potřebné finance pro zaměstnání nových lidí. Hra tak nemohla držet krok s dobou a projekt byl ukončen. Vývojáři ale nechtěli svoji práci jen tak zahodit, a tak hru dokončili a uvolnili zdarma ke stažení pro Windows a Mac. Právě zaostalý vývoj se na hře otiskl, a tak první vydaná verze byla postupem času skoro celá změněna. Hrací doba nepřekročí 1 hodinu a hra je profesionálně nadabována. Později byla vytvořena flashová verze spouštějící se přes prohlížeč.