Každým dnem se lidé na celém světě dostávají do situací, o kterých si většina z nás nechce nechat ani zdát. Přitom mnohdy málo stačí k tomu, aby se člověku obrátil život vzhůru nohama. V survivalovém 60 Seconds! se stáváme obětí atomového neštěstí. Robot Gentleman popisuje příběh čtyřčlenné rodiny, která se před katastrofou zachránila v rodinném protiatomovém krytu.
Hlavní postava, Ted, otec a manžel, obdrží varování před blížícím se bombovým útokem. Má přesně jednu minutu na to, aby popadl osoby blízké a nasyslil věci, které by mohly být v bunkru nezbytné. Více než jinde zde platí: Jaké si to uděláš, takové to máš. Trvanlivé potraviny jsou základ, stejně tak nekontaminovaná voda, bez této "alfy" a "omegy" se dlouho neobejdeme. Kromě nepostradatelných potřeb se po domě válí další předměty, jež pomohou prodloužit, zpříjemnit lidský život. Např. lékárnička, plynová maska, požárnická sekyra, puška, mapa, rádio, společenské deskové hry, insekticidní přípravek, kufr atd. Čím víc toho během šedesáti vteřin nashromáždíte, tím lépe. Mimochodem, můžete se klíďo píďo vykašlat na rodinné příslušníky a razit cestu sólo. V této souvislosti však pochopitelně přicházejí rizika i komplikace. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesouvá do stísněného prostoru, zapuštěném pod zemí, sevřeného čtyřmi stěnami, kde pokračuje boj o přežití.
X-členná parta se odteď připravuje na dny, týdny, měsíce, a možná i roky, než dorazí záchranná četa. Po celou dobu máme k dispozici omezené zdroje dílčích komodit, na něž jsme zvyklí z běžného života. Jenomže ty jednoho dne dojdou, čili je nutno stanovit si náhradní možnosti. Je zapotřebí určit průzkumníka a patřičně jej zodolnit. Ten se poté v neprobádané divočině vynasnaží urvat, co se dá. K udržení vyvážené a pozitivní nálady bude totiž třeba jít doslova přes mrtvoly. Rovněž nesmíme zapomenout na dodatečné zpevnění a zabezpečení "undergroundové" pevnůstky, např. pomocí visacího zámku, jelikož loupeživé výpady banditů začnou být čím dál více dotěrnější.
Události rýsují randomizované šablony, tudíž je výsledek všech příhod nejasný a dlouhodobé důsledky nepředvídatelné. Čas od času bude hráč postaven před morální rozcestník s dvěma možnými vyústěními: př. (ne)sníst vpadnuvšího křečka, (ne)odpovědět na zaklepání, (ne)risknout žíznění/hladovění jedince, (ne)vypotit se zranění, (ne)koexistovat s radioaktivními šváby atp.
Veškeré informace jsou vykládány formou deníkových zápisků. Deník slouží též jako "velín" celého vypravování - odtud vykonáváme všechny úkony související s přípravou i organizací, plus udržuje přehled o všem, co se v oblasti šustne.
Hlavní postava, Ted, otec a manžel, obdrží varování před blížícím se bombovým útokem. Má přesně jednu minutu na to, aby popadl osoby blízké a nasyslil věci, které by mohly být v bunkru nezbytné. Více než jinde zde platí: Jaké si to uděláš, takové to máš. Trvanlivé potraviny jsou základ, stejně tak nekontaminovaná voda, bez této "alfy" a "omegy" se dlouho neobejdeme. Kromě nepostradatelných potřeb se po domě válí další předměty, jež pomohou prodloužit, zpříjemnit lidský život. Např. lékárnička, plynová maska, požárnická sekyra, puška, mapa, rádio, společenské deskové hry, insekticidní přípravek, kufr atd. Čím víc toho během šedesáti vteřin nashromáždíte, tím lépe. Mimochodem, můžete se klíďo píďo vykašlat na rodinné příslušníky a razit cestu sólo. V této souvislosti však pochopitelně přicházejí rizika i komplikace. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesouvá do stísněného prostoru, zapuštěném pod zemí, sevřeného čtyřmi stěnami, kde pokračuje boj o přežití.
X-členná parta se odteď připravuje na dny, týdny, měsíce, a možná i roky, než dorazí záchranná četa. Po celou dobu máme k dispozici omezené zdroje dílčích komodit, na něž jsme zvyklí z běžného života. Jenomže ty jednoho dne dojdou, čili je nutno stanovit si náhradní možnosti. Je zapotřebí určit průzkumníka a patřičně jej zodolnit. Ten se poté v neprobádané divočině vynasnaží urvat, co se dá. K udržení vyvážené a pozitivní nálady bude totiž třeba jít doslova přes mrtvoly. Rovněž nesmíme zapomenout na dodatečné zpevnění a zabezpečení "undergroundové" pevnůstky, např. pomocí visacího zámku, jelikož loupeživé výpady banditů začnou být čím dál více dotěrnější.
Události rýsují randomizované šablony, tudíž je výsledek všech příhod nejasný a dlouhodobé důsledky nepředvídatelné. Čas od času bude hráč postaven před morální rozcestník s dvěma možnými vyústěními: př. (ne)sníst vpadnuvšího křečka, (ne)odpovědět na zaklepání, (ne)risknout žíznění/hladovění jedince, (ne)vypotit se zranění, (ne)koexistovat s radioaktivními šváby atp.
Veškeré informace jsou vykládány formou deníkových zápisků. Deník slouží též jako "velín" celého vypravování - odtud vykonáváme všechny úkony související s přípravou i organizací, plus udržuje přehled o všem, co se v oblasti šustne.
Každým dnem se lidé na celém světě dostávají do situací, o kterých si většina z nás nechce nechat ani zdát. Přitom mnohdy málo stačí k tomu, aby se člověku obrátil život vzhůru nohama. V survivalovém 60 Seconds! se stáváme obětí atomového neštěstí. Robot Gentleman popisuje příběh čtyřčlenné rodiny, která se před katastrofou zachránila v rodinném protiatomovém krytu.
Hlavní postava, Ted, otec a manžel, obdrží varování před blížícím se bombovým útokem. Má přesně jednu minutu na to, aby popadl osoby blízké a nasyslil věci, které by mohly být v bunkru nezbytné. Více než jinde zde platí: Jaké si to uděláš, takové to máš. Trvanlivé potraviny jsou základ, stejně tak nekontaminovaná voda, bez této "alfy" a "omegy" se dlouho neobejdeme. Kromě nepostradatelných potřeb se po domě válí další předměty, jež pomohou prodloužit, zpříjemnit lidský život. Např. lékárnička, plynová maska, požárnická sekyra, puška, mapa, rádio, společenské deskové hry, insekticidní přípravek, kufr atd. Čím víc toho během šedesáti vteřin nashromáždíte, tím lépe. Mimochodem, můžete se klíďo píďo vykašlat na rodinné příslušníky a razit cestu sólo. V této souvislosti však pochopitelně přicházejí rizika i komplikace. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesouvá do stísněného prostoru, zapuštěném pod zemí, sevřeného čtyřmi stěnami, kde pokračuje boj o přežití.
X-členná parta se odteď připravuje na dny, týdny, měsíce, a možná i roky, než dorazí záchranná četa. Po celou dobu máme k dispozici omezené zdroje dílčích komodit, na něž jsme zvyklí z běžného života. Jenomže ty jednoho dne dojdou, čili je nutno stanovit si náhradní možnosti. Je zapotřebí určit průzkumníka a patřičně jej zodolnit. Ten se poté v neprobádané divočině vynasnaží urvat, co se dá. K udržení vyvážené a pozitivní nálady bude totiž třeba jít doslova přes mrtvoly. Rovněž nesmíme zapomenout na dodatečné zpevnění a zabezpečení "undergroundové" pevnůstky, např. pomocí visacího zámku, jelikož loupeživé výpady banditů začnou být čím dál více dotěrnější.
Události rýsují randomizované šablony, tudíž je výsledek všech příhod nejasný a dlouhodobé důsledky nepředvídatelné. Čas od času bude hráč postaven před morální rozcestník s dvěma možnými vyústěními: př. (ne)sníst vpadnuvšího křečka, (ne)odpovědět na zaklepání, (ne)risknout žíznění/hladovění jedince, (ne)vypotit se zranění, (ne)koexistovat s radioaktivními šváby atp.
Veškeré informace jsou vykládány formou deníkových zápisků. Deník slouží též jako "velín" celého vypravování - odtud vykonáváme všechny úkony související s přípravou i organizací, plus udržuje přehled o všem, co se v oblasti šustne.
Hlavní postava, Ted, otec a manžel, obdrží varování před blížícím se bombovým útokem. Má přesně jednu minutu na to, aby popadl osoby blízké a nasyslil věci, které by mohly být v bunkru nezbytné. Více než jinde zde platí: Jaké si to uděláš, takové to máš. Trvanlivé potraviny jsou základ, stejně tak nekontaminovaná voda, bez této "alfy" a "omegy" se dlouho neobejdeme. Kromě nepostradatelných potřeb se po domě válí další předměty, jež pomohou prodloužit, zpříjemnit lidský život. Např. lékárnička, plynová maska, požárnická sekyra, puška, mapa, rádio, společenské deskové hry, insekticidní přípravek, kufr atd. Čím víc toho během šedesáti vteřin nashromáždíte, tím lépe. Mimochodem, můžete se klíďo píďo vykašlat na rodinné příslušníky a razit cestu sólo. V této souvislosti však pochopitelně přicházejí rizika i komplikace. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesouvá do stísněného prostoru, zapuštěném pod zemí, sevřeného čtyřmi stěnami, kde pokračuje boj o přežití.
X-členná parta se odteď připravuje na dny, týdny, měsíce, a možná i roky, než dorazí záchranná četa. Po celou dobu máme k dispozici omezené zdroje dílčích komodit, na něž jsme zvyklí z běžného života. Jenomže ty jednoho dne dojdou, čili je nutno stanovit si náhradní možnosti. Je zapotřebí určit průzkumníka a patřičně jej zodolnit. Ten se poté v neprobádané divočině vynasnaží urvat, co se dá. K udržení vyvážené a pozitivní nálady bude totiž třeba jít doslova přes mrtvoly. Rovněž nesmíme zapomenout na dodatečné zpevnění a zabezpečení "undergroundové" pevnůstky, např. pomocí visacího zámku, jelikož loupeživé výpady banditů začnou být čím dál více dotěrnější.
Události rýsují randomizované šablony, tudíž je výsledek všech příhod nejasný a dlouhodobé důsledky nepředvídatelné. Čas od času bude hráč postaven před morální rozcestník s dvěma možnými vyústěními: př. (ne)sníst vpadnuvšího křečka, (ne)odpovědět na zaklepání, (ne)risknout žíznění/hladovění jedince, (ne)vypotit se zranění, (ne)koexistovat s radioaktivními šváby atp.
Veškeré informace jsou vykládány formou deníkových zápisků. Deník slouží též jako "velín" celého vypravování - odtud vykonáváme všechny úkony související s přípravou i organizací, plus udržuje přehled o všem, co se v oblasti šustne.
Každým dnem se lidé na celém světě dostávají do situací, o kterých si většina z nás nechce nechat ani zdát. Přitom mnohdy málo stačí k tomu, aby se člověku obrátil život vzhůru nohama. V survivalovém 60 Seconds! se stáváme obětí atomového neštěstí. Robot Gentleman popisuje příběh čtyřčlenné rodiny, která se před katastrofou zachránila v rodinném protiatomovém krytu.
Hlavní postava, Ted, otec a manžel, obdrží varování před blížícím se bombovým útokem. Má přesně jednu minutu na to, aby popadl osoby blízké a nasyslil věci, které by mohly být v bunkru nezbytné. Více než jinde zde platí: Jaké si to uděláš, takové to máš. Trvanlivé potraviny jsou základ, stejně tak nekontaminovaná voda, bez této "alfy" a "omegy" se dlouho neobejdeme. Kromě nepostradatelných potřeb se po domě válí další předměty, jež pomohou prodloužit, zpříjemnit lidský život. Např. lékárnička, plynová maska, požárnická sekyra, puška, mapa, rádio, společenské deskové hry, insekticidní přípravek, kufr atd. Čím víc toho během šedesáti vteřin nashromáždíte, tím lépe. Mimochodem, můžete se klíďo píďo vykašlat na rodinné příslušníky a razit cestu sólo. V této souvislosti však pochopitelně přicházejí rizika i komplikace. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesouvá do stísněného prostoru, zapuštěném pod zemí, sevřeného čtyřmi stěnami, kde pokračuje boj o přežití.
X-členná parta se odteď připravuje na dny, týdny, měsíce, a možná i roky, než dorazí záchranná četa. Po celou dobu máme k dispozici omezené zdroje dílčích komodit, na něž jsme zvyklí z běžného života. Jenomže ty jednoho dne dojdou, čili je nutno stanovit si náhradní možnosti. Je zapotřebí určit průzkumníka a patřičně jej zodolnit. Ten se poté v neprobádané divočině vynasnaží urvat, co se dá. K udržení vyvážené a pozitivní nálady bude totiž třeba jít doslova přes mrtvoly. Rovněž nesmíme zapomenout na dodatečné zpevnění a zabezpečení "undergroundové" pevnůstky, např. pomocí visacího zámku, jelikož loupeživé výpady banditů začnou být čím dál více dotěrnější.
Události rýsují randomizované šablony, tudíž je výsledek všech příhod nejasný a dlouhodobé důsledky nepředvídatelné. Čas od času bude hráč postaven před morální rozcestník s dvěma možnými vyústěními: př. (ne)sníst vpadnuvšího křečka, (ne)odpovědět na zaklepání, (ne)risknout žíznění/hladovění jedince, (ne)vypotit se zranění, (ne)koexistovat s radioaktivními šváby atp.
Veškeré informace jsou vykládány formou deníkových zápisků. Deník slouží též jako "velín" celého vypravování - odtud vykonáváme všechny úkony související s přípravou i organizací, plus udržuje přehled o všem, co se v oblasti šustne.
Hlavní postava, Ted, otec a manžel, obdrží varování před blížícím se bombovým útokem. Má přesně jednu minutu na to, aby popadl osoby blízké a nasyslil věci, které by mohly být v bunkru nezbytné. Více než jinde zde platí: Jaké si to uděláš, takové to máš. Trvanlivé potraviny jsou základ, stejně tak nekontaminovaná voda, bez této "alfy" a "omegy" se dlouho neobejdeme. Kromě nepostradatelných potřeb se po domě válí další předměty, jež pomohou prodloužit, zpříjemnit lidský život. Např. lékárnička, plynová maska, požárnická sekyra, puška, mapa, rádio, společenské deskové hry, insekticidní přípravek, kufr atd. Čím víc toho během šedesáti vteřin nashromáždíte, tím lépe. Mimochodem, můžete se klíďo píďo vykašlat na rodinné příslušníky a razit cestu sólo. V této souvislosti však pochopitelně přicházejí rizika i komplikace. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesouvá do stísněného prostoru, zapuštěném pod zemí, sevřeného čtyřmi stěnami, kde pokračuje boj o přežití.
X-členná parta se odteď připravuje na dny, týdny, měsíce, a možná i roky, než dorazí záchranná četa. Po celou dobu máme k dispozici omezené zdroje dílčích komodit, na něž jsme zvyklí z běžného života. Jenomže ty jednoho dne dojdou, čili je nutno stanovit si náhradní možnosti. Je zapotřebí určit průzkumníka a patřičně jej zodolnit. Ten se poté v neprobádané divočině vynasnaží urvat, co se dá. K udržení vyvážené a pozitivní nálady bude totiž třeba jít doslova přes mrtvoly. Rovněž nesmíme zapomenout na dodatečné zpevnění a zabezpečení "undergroundové" pevnůstky, např. pomocí visacího zámku, jelikož loupeživé výpady banditů začnou být čím dál více dotěrnější.
Události rýsují randomizované šablony, tudíž je výsledek všech příhod nejasný a dlouhodobé důsledky nepředvídatelné. Čas od času bude hráč postaven před morální rozcestník s dvěma možnými vyústěními: př. (ne)sníst vpadnuvšího křečka, (ne)odpovědět na zaklepání, (ne)risknout žíznění/hladovění jedince, (ne)vypotit se zranění, (ne)koexistovat s radioaktivními šváby atp.
Veškeré informace jsou vykládány formou deníkových zápisků. Deník slouží též jako "velín" celého vypravování - odtud vykonáváme všechny úkony související s přípravou i organizací, plus udržuje přehled o všem, co se v oblasti šustne.
Každým dnem se lidé na celém světě dostávají do situací, o kterých si většina z nás nechce nechat ani zdát. Přitom mnohdy málo stačí k tomu, aby se člověku obrátil život vzhůru nohama. V survivalovém 60 Seconds! se stáváme obětí atomového neštěstí. Robot Gentleman popisuje příběh čtyřčlenné rodiny, která se před katastrofou zachránila v rodinném protiatomovém krytu.
Hlavní postava, Ted, otec a manžel, obdrží varování před blížícím se bombovým útokem. Má přesně jednu minutu na to, aby popadl osoby blízké a nasyslil věci, které by mohly být v bunkru nezbytné. Více než jinde zde platí: Jaké si to uděláš, takové to máš. Trvanlivé potraviny jsou základ, stejně tak nekontaminovaná voda, bez této "alfy" a "omegy" se dlouho neobejdeme. Kromě nepostradatelných potřeb se po domě válí další předměty, jež pomohou prodloužit, zpříjemnit lidský život. Např. lékárnička, plynová maska, požárnická sekyra, puška, mapa, rádio, společenské deskové hry, insekticidní přípravek, kufr atd. Čím víc toho během šedesáti vteřin nashromáždíte, tím lépe. Mimochodem, můžete se klíďo píďo vykašlat na rodinné příslušníky a razit cestu sólo. V této souvislosti však pochopitelně přicházejí rizika i komplikace. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesouvá do stísněného prostoru, zapuštěném pod zemí, sevřeného čtyřmi stěnami, kde pokračuje boj o přežití.
X-členná parta se odteď připravuje na dny, týdny, měsíce, a možná i roky, než dorazí záchranná četa. Po celou dobu máme k dispozici omezené zdroje dílčích komodit, na něž jsme zvyklí z běžného života. Jenomže ty jednoho dne dojdou, čili je nutno stanovit si náhradní možnosti. Je zapotřebí určit průzkumníka a patřičně jej zodolnit. Ten se poté v neprobádané divočině vynasnaží urvat, co se dá. K udržení vyvážené a pozitivní nálady bude totiž třeba jít doslova přes mrtvoly. Rovněž nesmíme zapomenout na dodatečné zpevnění a zabezpečení "undergroundové" pevnůstky, např. pomocí visacího zámku, jelikož loupeživé výpady banditů začnou být čím dál více dotěrnější.
Události rýsují randomizované šablony, tudíž je výsledek všech příhod nejasný a dlouhodobé důsledky nepředvídatelné. Čas od času bude hráč postaven před morální rozcestník s dvěma možnými vyústěními: př. (ne)sníst vpadnuvšího křečka, (ne)odpovědět na zaklepání, (ne)risknout žíznění/hladovění jedince, (ne)vypotit se zranění, (ne)koexistovat s radioaktivními šváby atp.
Veškeré informace jsou vykládány formou deníkových zápisků. Deník slouží též jako "velín" celého vypravování - odtud vykonáváme všechny úkony související s přípravou i organizací, plus udržuje přehled o všem, co se v oblasti šustne.
Hlavní postava, Ted, otec a manžel, obdrží varování před blížícím se bombovým útokem. Má přesně jednu minutu na to, aby popadl osoby blízké a nasyslil věci, které by mohly být v bunkru nezbytné. Více než jinde zde platí: Jaké si to uděláš, takové to máš. Trvanlivé potraviny jsou základ, stejně tak nekontaminovaná voda, bez této "alfy" a "omegy" se dlouho neobejdeme. Kromě nepostradatelných potřeb se po domě válí další předměty, jež pomohou prodloužit, zpříjemnit lidský život. Např. lékárnička, plynová maska, požárnická sekyra, puška, mapa, rádio, společenské deskové hry, insekticidní přípravek, kufr atd. Čím víc toho během šedesáti vteřin nashromáždíte, tím lépe. Mimochodem, můžete se klíďo píďo vykašlat na rodinné příslušníky a razit cestu sólo. V této souvislosti však pochopitelně přicházejí rizika i komplikace. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesouvá do stísněného prostoru, zapuštěném pod zemí, sevřeného čtyřmi stěnami, kde pokračuje boj o přežití.
X-členná parta se odteď připravuje na dny, týdny, měsíce, a možná i roky, než dorazí záchranná četa. Po celou dobu máme k dispozici omezené zdroje dílčích komodit, na něž jsme zvyklí z běžného života. Jenomže ty jednoho dne dojdou, čili je nutno stanovit si náhradní možnosti. Je zapotřebí určit průzkumníka a patřičně jej zodolnit. Ten se poté v neprobádané divočině vynasnaží urvat, co se dá. K udržení vyvážené a pozitivní nálady bude totiž třeba jít doslova přes mrtvoly. Rovněž nesmíme zapomenout na dodatečné zpevnění a zabezpečení "undergroundové" pevnůstky, např. pomocí visacího zámku, jelikož loupeživé výpady banditů začnou být čím dál více dotěrnější.
Události rýsují randomizované šablony, tudíž je výsledek všech příhod nejasný a dlouhodobé důsledky nepředvídatelné. Čas od času bude hráč postaven před morální rozcestník s dvěma možnými vyústěními: př. (ne)sníst vpadnuvšího křečka, (ne)odpovědět na zaklepání, (ne)risknout žíznění/hladovění jedince, (ne)vypotit se zranění, (ne)koexistovat s radioaktivními šváby atp.
Veškeré informace jsou vykládány formou deníkových zápisků. Deník slouží též jako "velín" celého vypravování - odtud vykonáváme všechny úkony související s přípravou i organizací, plus udržuje přehled o všem, co se v oblasti šustne.
Nezávislá survival videohra 60 Seconds! líčí urputné přežívání čtyřčlenné, nenormální americké rodiny ve spádovém krytu pod barákem v době, kdy komunističtí Sověti iniciovali fatální úder na imperialistické Spojené státy, středobod kapitalistického Západu.
Hlavní protagonista, Theodore “Ted” McDoodle, obdrží varování před blížícím se bombardováním. Má přesně šedesát sekund na to, aby popadl chtěné členy rodiny a posbíral věci, které by mohly být v krytu vitální, tedy konzervy s rajčatovou polévkou a skleněné lahve vody. Mimo nich se po domě (jehož prostory se při každém spuštění mění) nacházejí další předměty, jejichž funkcí je zpříjemnit a ulehčit existenci tam dole, jmenovitě třeba přenosné rádio, skautská příručka, plynová maska, požárnická sekyra, sprej na hmyzáky, balíček karet apod. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesune do stísněného prostoru zapuštěného v podzemí sevřeného čtyřmi stěnami, kde započíná boj o přežití.
Jednočlenná až čtyřčlenná klika odteď přečkává dny, týdny, případně měsíce, než přijde záchrana, jíž lze dosáhnout patřičnými kroky. Přeživší je nutno napájet a živit, jinak děti utečou a dospělci pomřou. Rovněž je potřeba hlídat hladinu příčetnosti členů rodiny, kteří, pokud si neodpočinou a nevzpamatují se, jednoduše odejdou. Také jim může uškodit nemoc nebo zranění. Lze také uskutečňovat expedice na zničený povrch pro nové zdroje a zásoby s rizikem v podobě banditů. Přímo u krytu mohou znepříjemňovat život obdobné nepřátelské entity – proto je moudré navazovat aliance, pomáhat přátelským přeživším a činit si pojistky. Veškeré informace a zprávy jsou vykládány formou deníkových zápisků.
Základním stavebním kamenem hry je náhoda. Během hraní se rodina musí vypořádávat s náhodnými událostmi, které se drží několika šablon a mohou mít nepředvídatelné důsledky. Náročnost hry se časem navyšuje v závislosti na vybrané úrovni ze třech symbolicky pojmenovaných úrovní obtížnosti – Little Boy, Fat Man a Tsar Bomba. Hlavním herním režimem je kampaň zvaná Apocalypse!, která společně se sekcemi Atomic Drill, Scavenge a Survival tvoří herní mód Classic, jehož protějškem je mód Challenge, obsahující výzvy.
Verze Reatomized přidává nové možné konce, události, další obsah, předmět harmoniku do sekce sbírání věcí a možnost hrát namísto Teda jako jeho manželka Dolores. Dále pozměňuje vizuální stránku, upravuje prostředí a jisté herní, zejména interakční aspekty.
Hlavní protagonista, Theodore “Ted” McDoodle, obdrží varování před blížícím se bombardováním. Má přesně šedesát sekund na to, aby popadl chtěné členy rodiny a posbíral věci, které by mohly být v krytu vitální, tedy konzervy s rajčatovou polévkou a skleněné lahve vody. Mimo nich se po domě (jehož prostory se při každém spuštění mění) nacházejí další předměty, jejichž funkcí je zpříjemnit a ulehčit existenci tam dole, jmenovitě třeba přenosné rádio, skautská příručka, plynová maska, požárnická sekyra, sprej na hmyzáky, balíček karet apod. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesune do stísněného prostoru zapuštěného v podzemí sevřeného čtyřmi stěnami, kde započíná boj o přežití.
Jednočlenná až čtyřčlenná klika odteď přečkává dny, týdny, případně měsíce, než přijde záchrana, jíž lze dosáhnout patřičnými kroky. Přeživší je nutno napájet a živit, jinak děti utečou a dospělci pomřou. Rovněž je potřeba hlídat hladinu příčetnosti členů rodiny, kteří, pokud si neodpočinou a nevzpamatují se, jednoduše odejdou. Také jim může uškodit nemoc nebo zranění. Lze také uskutečňovat expedice na zničený povrch pro nové zdroje a zásoby s rizikem v podobě banditů. Přímo u krytu mohou znepříjemňovat život obdobné nepřátelské entity – proto je moudré navazovat aliance, pomáhat přátelským přeživším a činit si pojistky. Veškeré informace a zprávy jsou vykládány formou deníkových zápisků.
Základním stavebním kamenem hry je náhoda. Během hraní se rodina musí vypořádávat s náhodnými událostmi, které se drží několika šablon a mohou mít nepředvídatelné důsledky. Náročnost hry se časem navyšuje v závislosti na vybrané úrovni ze třech symbolicky pojmenovaných úrovní obtížnosti – Little Boy, Fat Man a Tsar Bomba. Hlavním herním režimem je kampaň zvaná Apocalypse!, která společně se sekcemi Atomic Drill, Scavenge a Survival tvoří herní mód Classic, jehož protějškem je mód Challenge, obsahující výzvy.
Verze Reatomized přidává nové možné konce, události, další obsah, předmět harmoniku do sekce sbírání věcí a možnost hrát namísto Teda jako jeho manželka Dolores. Dále pozměňuje vizuální stránku, upravuje prostředí a jisté herní, zejména interakční aspekty.
Nezávislá survival videohra 60 Seconds! líčí urputné přežívání čtyřčlenné, nenormální americké rodiny ve spádovém krytu pod barákem v době, kdy komunističtí Sověti iniciovali fatální úder na imperialistické Spojené státy, středobod kapitalistického Západu.
Hlavní protagonista, Theodore “Ted” McDoodle, obdrží varování před blížícím se bombardováním. Má přesně šedesát sekund na to, aby popadl chtěné členy rodiny a posbíral věci, které by mohly být v krytu vitální, tedy konzervy s rajčatovou polévkou a skleněné lahve vody. Mimo nich se po domě (jehož prostory se při každém spuštění mění) nacházejí další předměty, jejichž funkcí je zpříjemnit a ulehčit existenci tam dole, jmenovitě třeba přenosné rádio, skautská příručka, plynová maska, požárnická sekyra, sprej na hmyzáky, balíček karet apod. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesune do stísněného prostoru zapuštěného v podzemí sevřeného čtyřmi stěnami, kde započíná boj o přežití.
Jednočlenná až čtyřčlenná klika odteď přečkává dny, týdny, případně měsíce, než přijde záchrana, jíž lze dosáhnout patřičnými kroky. Přeživší je nutno napájet a živit, jinak děti utečou a dospělci pomřou. Rovněž je potřeba hlídat hladinu příčetnosti členů rodiny, kteří, pokud si neodpočinou a nevzpamatují se, jednoduše odejdou. Také jim může uškodit nemoc nebo zranění. Lze také uskutečňovat expedice na zničený povrch pro nové zdroje a zásoby s rizikem v podobě banditů. Přímo u krytu mohou znepříjemňovat život obdobné nepřátelské entity – proto je moudré navazovat aliance, pomáhat přátelským přeživším a činit si pojistky. Veškeré informace a zprávy jsou vykládány formou deníkových zápisků.
Základním stavebním kamenem hry je náhoda. Během hraní se rodina musí vypořádávat s náhodnými událostmi, které se drží několika šablon a mohou mít nepředvídatelné důsledky. Náročnost hry se časem navyšuje v závislosti na vybrané úrovni ze třech symbolicky pojmenovaných úrovní obtížnosti – Little Boy, Fat Man a Tsar Bomba. Hlavním herním režimem je kampaň zvaná Apocalypse!, která společně se sekcemi Atomic Drill, Scavenge a Survival tvoří herní mód Classic, jehož protějškem je mód Challenge, obsahující výzvy.
Verze Reatomized přidává nové možné konce, události, další obsah, předmět harmoniku do sekce sbírání věcí a možnost hrát namísto Teda jako jeho manželka Dolores. Dále pozměňuje vizuální stránku, upravuje prostředí a jisté herní, zejména interakční aspekty.
Hlavní protagonista, Theodore “Ted” McDoodle, obdrží varování před blížícím se bombardováním. Má přesně šedesát sekund na to, aby popadl chtěné členy rodiny a posbíral věci, které by mohly být v krytu vitální, tedy konzervy s rajčatovou polévkou a skleněné lahve vody. Mimo nich se po domě (jehož prostory se při každém spuštění mění) nacházejí další předměty, jejichž funkcí je zpříjemnit a ulehčit existenci tam dole, jmenovitě třeba přenosné rádio, skautská příručka, plynová maska, požárnická sekyra, sprej na hmyzáky, balíček karet apod. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesune do stísněného prostoru zapuštěného v podzemí sevřeného čtyřmi stěnami, kde započíná boj o přežití.
Jednočlenná až čtyřčlenná klika odteď přečkává dny, týdny, případně měsíce, než přijde záchrana, jíž lze dosáhnout patřičnými kroky. Přeživší je nutno napájet a živit, jinak děti utečou a dospělci pomřou. Rovněž je potřeba hlídat hladinu příčetnosti členů rodiny, kteří, pokud si neodpočinou a nevzpamatují se, jednoduše odejdou. Také jim může uškodit nemoc nebo zranění. Lze také uskutečňovat expedice na zničený povrch pro nové zdroje a zásoby s rizikem v podobě banditů. Přímo u krytu mohou znepříjemňovat život obdobné nepřátelské entity – proto je moudré navazovat aliance, pomáhat přátelským přeživším a činit si pojistky. Veškeré informace a zprávy jsou vykládány formou deníkových zápisků.
Základním stavebním kamenem hry je náhoda. Během hraní se rodina musí vypořádávat s náhodnými událostmi, které se drží několika šablon a mohou mít nepředvídatelné důsledky. Náročnost hry se časem navyšuje v závislosti na vybrané úrovni ze třech symbolicky pojmenovaných úrovní obtížnosti – Little Boy, Fat Man a Tsar Bomba. Hlavním herním režimem je kampaň zvaná Apocalypse!, která společně se sekcemi Atomic Drill, Scavenge a Survival tvoří herní mód Classic, jehož protějškem je mód Challenge, obsahující výzvy.
Verze Reatomized přidává nové možné konce, události, další obsah, předmět harmoniku do sekce sbírání věcí a možnost hrát namísto Teda jako jeho manželka Dolores. Dále pozměňuje vizuální stránku, upravuje prostředí a jisté herní, zejména interakční aspekty.
Nezávislá survival videohra 60 Seconds! líčí urputné přežívání čtyřčlenné, nenormální americké rodiny ve spádovém krytu pod barákem v době, kdy komunističtí Sověti iniciovali fatální úder na imperialistické Spojené státy, středobod kapitalistického Západu.
Hlavní protagonista, Theodore “Ted” McDoodle, obdrží varování před blížícím se bombardováním. Má přesně šedesát sekund na to, aby popadl chtěné členy rodiny a posbíral věci, které by mohly být v krytu vitální, tedy konzervy s rajčatovou polévkou a skleněné lahve vody. Mimo nich se po domě (jehož prostory se při každém spuštění mění) nacházejí další předměty, jejichž funkcí je zpříjemnit a ulehčit existenci tam dole, jmenovitě třeba přenosné rádio, skautská příručka, plynová maska, požárnická sekyra, sprej na hmyzáky, balíček karet apod. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesune do stísněného prostoru zapuštěného v podzemí sevřeného čtyřmi stěnami, kde započíná boj o přežití.
Jednočlenná až čtyřčlenná klika odteď přečkává dny, týdny, případně měsíce, než přijde záchrana, jíž lze dosáhnout patřičnými kroky. Přeživší je nutno napájet a živit, jinak děti utečou a dospělci pomřou. Rovněž je potřeba hlídat hladinu příčetnosti členů rodiny, kteří, pokud si neodpočinou a nevzpamatují se, jednoduše odejdou. Také jim může uškodit nemoc nebo zranění. Lze také uskutečňovat expedice na zničený povrch pro nové zdroje a zásoby s rizikem v podobě banditů. Přímo u krytu mohou znepříjemňovat život obdobné nepřátelské entity – proto je moudré navazovat aliance, pomáhat přátelským přeživším a činit si pojistky. Veškeré informace a zprávy jsou vykládány formou deníkových zápisků.
Základním stavebním kamenem hry je náhoda. Během hraní se rodina musí vypořádávat s náhodnými událostmi, které se drží několika šablon a mohou mít nepředvídatelné důsledky. Náročnost hry se časem navyšuje v závislosti na vybrané úrovni ze třech symbolicky pojmenovaných úrovní obtížnosti – Little Boy, Fat Man a Tsar Bomba. Hlavním herním režimem je kampaň zvaná Apocalypse!, která společně se sekcemi Atomic Drill, Scavenge a Survival tvoří herní mód Classic, jehož protějškem je mód Challenge, obsahující výzvy.
Verze Reatomized přidává nové možné konce, události, další obsah, předmět harmoniku do sekce sbírání věcí a možnost hrát namísto Teda jako jeho manželka Dolores. Dále pozměňuje vizuální stránku, upravuje prostředí a jisté herní, zejména interakční aspekty.
Hlavní protagonista, Theodore “Ted” McDoodle, obdrží varování před blížícím se bombardováním. Má přesně šedesát sekund na to, aby popadl chtěné členy rodiny a posbíral věci, které by mohly být v krytu vitální, tedy konzervy s rajčatovou polévkou a skleněné lahve vody. Mimo nich se po domě (jehož prostory se při každém spuštění mění) nacházejí další předměty, jejichž funkcí je zpříjemnit a ulehčit existenci tam dole, jmenovitě třeba přenosné rádio, skautská příručka, plynová maska, požárnická sekyra, sprej na hmyzáky, balíček karet apod. Po uplynutí časového intervalu se kamera přesune do stísněného prostoru zapuštěného v podzemí sevřeného čtyřmi stěnami, kde započíná boj o přežití.
Jednočlenná až čtyřčlenná klika odteď přečkává dny, týdny, případně měsíce, než přijde záchrana, jíž lze dosáhnout patřičnými kroky. Přeživší je nutno napájet a živit, jinak děti utečou a dospělci pomřou. Rovněž je potřeba hlídat hladinu příčetnosti členů rodiny, kteří, pokud si neodpočinou a nevzpamatují se, jednoduše odejdou. Také jim může uškodit nemoc nebo zranění. Lze také uskutečňovat expedice na zničený povrch pro nové zdroje a zásoby s rizikem v podobě banditů. Přímo u krytu mohou znepříjemňovat život obdobné nepřátelské entity – proto je moudré navazovat aliance, pomáhat přátelským přeživším a činit si pojistky. Veškeré informace a zprávy jsou vykládány formou deníkových zápisků.
Základním stavebním kamenem hry je náhoda. Během hraní se rodina musí vypořádávat s náhodnými událostmi, které se drží několika šablon a mohou mít nepředvídatelné důsledky. Náročnost hry se časem navyšuje v závislosti na vybrané úrovni ze třech symbolicky pojmenovaných úrovní obtížnosti – Little Boy, Fat Man a Tsar Bomba. Hlavním herním režimem je kampaň zvaná Apocalypse!, která společně se sekcemi Atomic Drill, Scavenge a Survival tvoří herní mód Classic, jehož protějškem je mód Challenge, obsahující výzvy.
Verze Reatomized přidává nové možné konce, události, další obsah, předmět harmoniku do sekce sbírání věcí a možnost hrát namísto Teda jako jeho manželka Dolores. Dále pozměňuje vizuální stránku, upravuje prostředí a jisté herní, zejména interakční aspekty.