Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Phoenix (07.06.2024 10:23): Já tě pochopil hned napoprvé, jak to myslíš. Jen jsem se snažil nastínit, že jsem hrál jinak a necítil se jako jeskyňář škodný (fakt nemůžu mluvit o nevybalancovanosti). Ale jestli je to celou dobu rybářský simulátor a dungeon je tam jen jako rozptýlení, připadám si podvedený! :)

Herní dobu mi Steam ukazuje 17hodin s 10/11 achievy. Hlavní obsah matně odhaduju na 14h, pak jsem hrál dvě tři hoďky po dokončení hlavního příběhu. Chyběla mi dokončit tréninková arénová bitva, ale už se nepamatuju, jestli to bylo moc těžké, zdlouhavé nebo jestli tam byla nějaká podmínka, co jsem nesplňoval.
@Psyx (07.06.2024 10:00): S nevyrovnaností to myslím tak, že rybaření je bez rizika a přinese za daný čas více peněz. Fungovat by to mělo tak, že rizikovější činnost přinese za srovnatelný časový interval vyšší odměnu (viz ekonomie).

Samozřejmě můžeš argumentovat tím, že odměnou je i samotné procházení dungeonu a že se příliš fixuji na omezující podmínku dluhu. S mou averzí vůči riziku v situaci, kdy nevím, jak striktní daný limit je, minmaxuji. Člověk s nižší averzí k riziku to bude asi brát jinak. Navíc mě samotné procházení dungeonu nepřišlo zase tak skvělé, abych si to po game over chtěl střihnout jednou dvakrát znovu (moje herní doba byla při hraní "na jistotu" 12 hodin).

jj, nějaká forma dluhu nebo limitu ve hrách bývá často zbytečná pruda hlavně pro lidi, co se rádi kochají. Na druhou stranu určitě dává smysl v žánrech, které pracují s tlakem na hráče (typicky survival).
@Phoenix (07.06.2024 08:21): Si nevyrovnanost neuvědomuju, odměna z dungeonu byla dostatečná, měl jsem dost peněz i na ty předražené speciální itemy. Prostě někdo preferuje rybařící minihru někdo grindění dungeonu :)

Nech mě chvíli garettit, já to pak v budoucnu ohodnotím hromadně až budu mít hodnotící náladu, stejně se moje číslo bude od tvého lišit maximálně o pět procent :)

Edit ještě si tak uvědomuju, k těm dluhům ve hrách, nenapadá mě žádná, která to dělá dobře.
@Psyx (07.06.2024 03:00): Určitě mi nevadilo větší množství možností, problém vidím v jejich nevyrovnanosti. Proč vůbec chodit do dungeonu, když proti rybaření jde o výrazně větší riziko (může to být samozřejmě i tím, že ve hrách i v životě mám vysokou averzi vůči riziku)? Dungeon byl zajímavý, o tom žádná, jenomže jde celou náplní proti hlavnímu úkolu ve hře. Zkrátka mi přišla naprosto nedomyšlená ústřední myšlenka celé hry.

Dej hodnocení, ať to celé nestojí jen na tom mém a více se přiblížíme moudrosti davu :-)
@Phoenix (06.06.2024 18:27): Souhlasím, že celkově je hra slabší. Na druhou stranu mi přijde dobré, když je v podobné splátkové hře více aktivit, jak dluh vyrovnat. Pokud si vzpomínám, tak já naopak chodil častěji do jeskyně a více rybařit začal až ke konci, když už jsem měl dostatečné zásoby zlata. Jeskyně byla zajímá mechanicky, resetování klíče mi taky přišlo originální. Jen zkrátka jednoduchá a malá. Naopak poražení bosse byla první výzva, oproti poklidnému zbytku hry. Rozhodně bylo poražení bosse uspokojivější zakončení, než splatit dluh, když bylo peněz dostatek.
Krásně vypadající, nesmyslně navržená hra.

Hlavní quest je vyplacení se z kontraktu. Po uplynutí určitého množství dní je třeba zaplatit určitou částku, jinak následuje game over. Je třeba zaplatit několikrát, částka se neustále zvyšuje. Nejlépe to jde provést tak, že člověk pořád dokola rybaří (pomocí bojů to nejde zdaleka tak dobře a při prohře člověk ztrácí peníze).

A protože nestačil jeden nesmyslný interní limit, tak má v sobě hra ještě časový pro každý den a v sedm večer je tak člověk automaticky odeslán Home, protože je třeba spát. Třeba i uprostřed dungeonu. Samotný dungeon je sice navržený celkem zajímavě (jsou v něm i osvěžující hádanky), ale vzhledem k výše uvedenému nedává smysl jej procházet. V podstatě v něm chybí i nějaký smysluplný závěr, je tam sice boj s bossem, ale úplně míjí celé zadání hry.

Vůbec nechápu, co tímto kočkopsem chtěli autoři říci.