Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jen si tady odložím, že po akvizici Bethesdy Microsoftem začínám opět věřit, že se oživení Van Buren dočkáme. Oživením myslím menší CRPG, tahové souboje a tentokrát už maximálního využití všech nápadů z design dokumentů které máme. Ne jen nějaký drobky jako do New Vegas, ale pěkně všechno. Ne Obisidian, ale spíš inXile se do toho dají.
@MCZ (16.08.2019 12:46): Vyvoj byl dost dlouhy, takze samozrejme existuje nekolik verzi toho, o cem hra mela byt. Jako nejnarocnejsi, nejzajimavejsi a fakt se divim, ze to nikdo jeste nekdy neudelal byl napad, ze po svete se bude potulovat i druha druzina NPC zaporaka. Hrac se do nejakych lokaci muze dost driv, nebo pozdeji nez oni a podle toho by to v nich taky vypadalo. Nemelo to byt reseno nejakou hrozne chytrou simulaci, ale scripty a timery. Kdyz si amatersky indie tvurce bude chtit ustrit praci, tak tohle vynecha, pak uz mu zbyva jen tak 5-10 let makat na klasickem CRPG a je hotovo.
A o tom, jak se jeden typek snazi Vna Buren zase privest k zivotu jste slyseli? Jak na twitteru postoval fakt pekny screeny zhmotnujici predstavy z design dokumentu? A jak to nedavno slo skoro cely do prdele, kdyz vyplavalo na povrch, ze vetsina assetu je z jinych projektu (treba klidne i z GTA si je pujcoval)?
http://nma-fallout.com/threads/project-van-buren-unity3d.216092/
Jsem nepoucitelny, takze jsem nejakou verzi opravdoveho Falloutu 3 zase ocekaval. Stejne jako treba tenkrat, kdyz si Brian Farto trademarkoval nazev Van Buren. Prostacek naivni proste...