Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Age of Pirates: Caribbean Tales

Sea Dogs 2, Sea Dogs: Caribbean Tales

09.12.2005
68
9 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Age of Pirates: Caribbean Tales je volné pokračování námořního RPG simulátoru Sea Dogs. Zvolíte si buď hrdinu Blaze nebo jeho sestru Beatrice a vydáte se vstříc dobrodružství na moři i na souši. Můžete se držet příběhu na jehož konci vás čeká jak jinak než obrovský zlatý poklad, ale také je možné se hned zkraje vydat vlastní cestou a stát se váženým obchodníkem, krvežíznivým pirátem či věrným kapitánem ve službách své vlasti.

Možností je opravdu hodně, zažijete taktické námořní bitvy, akční souboje na palubách lodí, vzrušující hledání pokladů na pevnině a plnění zajímavých i nebezpečných úkolů. To vše a mnohem víc v pohledné grafice a freeformové hratelnosti.


Poslední diskuzní příspěvek

přesně tak, možnosti je hodne, ale je k nim slozitej pristup.. a to plaveni se po moři je fakt paradni .)

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 65
Skutečně výborná žánrovka, avšak i jako předešlé díly zde pociťuji jistou nedotaženost do zdárného konce. Grafika na svou dobu výborná, hlavně desing prostředí. Avšak plavby mezi ostrovy se rychle stanou natolik frustrující(kdy vás napadne sebe malinkatá pirátská lodička a jakmile se to přepne do bojového módu, kapitán pirátů ztrhává kormidlo ostře do prava/leva a otáčí o 180 stupnů, přičemž se modlí za dobrý vítr v plachtách) že veškerá zábavnost je náhle v pytli. Snažíte se balancovat vyhýbat se střetům, protože ty jsou zábavné jen zprvu, než se stanou tak frustrující rutinou až se chce člověku brečet, a nakonec stejně zjistíte že dostat se z bodu A do místa B je téměř nadlidský výkon. Následuje delete, člověk který tuto hru dohrál, je pro mne skutečným herním hrdinou zasluhující aplaus a dle mého názoru i Řád Českého lva

Pro: nápaditost, grafika

Proti: po čase stereotyp, frustrace nemožnosti vyhnout se konfrontaci s nepřítelem při sebemenším pohybu

+2 +3 −1