@Feidias (06.10.2022 11:50): Jo, aby se neřeklo, tak se někdy chovají jako čestní rebelové. :)
Diskuze
Všivák komentář: k tomu ůvodu. Sice tak Star Trek asi působí, ale zvlášť kaptiáni si každou chvíli dělají o chtěji:). Většinou to skončí takovým tím klasickým koberečkem kdy generál řekne "co to sakra bylo? No ale nakonec jste to zvládli tak máte štěstí:)"
@Ferdish (14.09.2021 13:56): Ja som nehral ani jednu a Elite Force 1/2 + Awat team som kupoval okamžite :)
@Tarhiel (08.09.2021 14:47): Aká škoda, že 4 z tých 6 ponúkaných hier mám už dohraných...ale Starfleet Command vyzerá, že by stálo za vyskúšanie.
@Cobot (14.09.2021 13:10): Je velmi dobrá, ovšem Elite Force II je IMHO ještě o něco lepší.
V době kdy vyšla šla koupit v Levných knihách, tuším, že ji mám právě z nich.
Existuje na ni neoficiální datadisk Convergence, pracoval na něm i jeden z designérů původní hry.
V době kdy vyšla šla koupit v Levných knihách, tuším, že ji mám právě z nich.
Existuje na ni neoficiální datadisk Convergence, pracoval na něm i jeden z designérů původní hry.
Star Trek: Deep Space Nine: The Fallen je taky velmi dobrá. Ale to se tu snad nedalo koupit ani v době, kdy to vyšlo.
@Gordon (14.09.2021 12:29): Proto je tam IMHO :-) Nehrál jsem úplně všechny Star Trek hry. Bridge Commandera znám, z hlediska žánru mi nepřišel tak zásadní jako Elite Force II (kterou považuji za hidden gem), ale vzhledem k Tvým 100 % to máš zjevně obráceně :-))
@Phoenix (13.09.2021 19:57): Nad tím by se dalo polemizovat s Brigde Commanderem.
@TRIAn29 (13.09.2021 18:21): Jestli to hraješ poprvé, tak Ti trochu závidím. IMHO nejlepší Star Trek hra,
@Tarhiel (08.09.2021 14:47): Wauu, dosť dobré!
Hned niekoľko startrekovských klasík odo dneška na GOGu! :)
https://www.gog.com/news/6_classic_star_ ... ayers_and_fans_alike
https://www.gog.com/news/6_classic_star_ ... ayers_and_fans_alike
přesně todle jsem čekal, jenomže tam jde vopravdu o víc než jen čistě subjektivní přesah. myslím to vážně. puvodní AVP mám nastudovaný jako Honzíkovu cestu a přesně něco takového jsem si představoval v pokračování, dokonce, a to neříkám,že nový AVP nemá mouchy, to překonalo moje představy! byl jsem konsternován hratelností a nějaká konzolovost v podobě všudypřítomných nápověd a šipeček byla jen drobnou vadou na kráce, zbytek se povedl, skripty tam dokonce patřily, nemuselo to bejt nutně to samé jako v roce 1999.
snad to přečteš, jsem rád, že se jednou s někým na něčem shodnu!
třeba tady emzáka odkážeš do křemíkovýho nebe a tém to končí, cožto s vetřelcem je to přímo souboj, jsou inteligentní, chovávají se ve tmě, utočí ve dvou, možná jsou trochu pomalejší, ale zase víc vydržej a zezadu ti utrhnou hlavu nebo jinou končetinu. o kvalitách puvodního kultoního dílu nehodlám s nikým diskutovat, možná to bylo moc krátký, ale zase tři ruznorodý rasy to vytáhly na slušnej počet hodin herního času, a to nepočítám multiplayer. tohle se vážně nedá srovnávat s nějakou vobyčejnou střílečkou, i když ji dělalo docela zručný studio, který sem si taky voblíébil.
snad to přečteš, jsem rád, že se jednou s někým na něčem shodnu!
třeba tady emzáka odkážeš do křemíkovýho nebe a tém to končí, cožto s vetřelcem je to přímo souboj, jsou inteligentní, chovávají se ve tmě, utočí ve dvou, možná jsou trochu pomalejší, ale zase víc vydržej a zezadu ti utrhnou hlavu nebo jinou končetinu. o kvalitách puvodního kultoního dílu nehodlám s nikým diskutovat, možná to bylo moc krátký, ale zase tři ruznorodý rasy to vytáhly na slušnej počet hodin herního času, a to nepočítám multiplayer. tohle se vážně nedá srovnávat s nějakou vobyčejnou střílečkou, i když ji dělalo docela zručný studio, který sem si taky voblíébil.
@vodkasesemtexem (11.06.2015 14:22): To fakt sedí od člověka, který dá AvP hrám 100% - takovým průměrným střílečkám :D Ale ne, teď vážně - já hodnotím hry především podle toho, jak se mi líbí. A pokud se mi něco opravdu líbí, nevidím důvod, proč tomu nedat vysoké hodnocení. Předpokládám, že u AvP tě k tomu vedl stejný důvod ;-)
tak já to myslel samostřejmně jako narážku na hráče akčních FPS, Trekkie zásadně používá faser jen na omračenie..
@vodkasesemtexem (11.06.2015 14:22): No ja som pomerne Trekkie a dal som tomu 55, pretoze tieto hry su proste uplne priemerne strielacky ktore vôbec nicim nevynikaju.
tve, 95%? nehrabe vám tady náhodou? taková vobyčejná střílečka ze světa ST nemuže dosáhnout kvality Unrealu, ledaže bych byl Trekkie!
@Najlvin (23.12.2013 15:44): Před několika lety jsem krabicovku sehnal od jednoho brněnského bazarového obchodu. Už nevím, jakou měl internetovou adresu, ale vždy po mě chtěli zálohy a stálo to těžký peníze. Jestli nějaké staré klasiky fakt moc chceš, je jediné řešení eBay.
Už jsem si vzpomněl, byl tento obchod. Od nějž mám System Shock 2, Elite Force 1, Severance: Blade of Darkness, ST: DS9 - The Fallen, Klingon Honor Guard, Messiah a Daikatana z Levelu (obě posledně zmíněné hry).
Už jsem si vzpomněl, byl tento obchod. Od nějž mám System Shock 2, Elite Force 1, Severance: Blade of Darkness, ST: DS9 - The Fallen, Klingon Honor Guard, Messiah a Daikatana z Levelu (obě posledně zmíněné hry).
@Najlvin (23.12.2013 15:44): Star Trek licencia je komplikovana vec, predpokladam, ze to je hlavny dovod preco nikde nie su ST hry k zohnaniu.
Dá se ta hra dnes ještě někde sehnat? Celkem se divím, že Steam ani GoG ji v nabídce nemají - taková klasika... Je to jedna z těch her, kde mě vážně mrzí, že nemám originál alespoň v té digitální podobě :-/
@Poseiidon (30.07.2013 13:05): Ta podoba je lehce diskutabilní (i když zrovna série Star Wars Dark Forces mě napadla) a není to tím, že se jedná o "konkurenční" univerza.
Star Wars: Dark Forces je zhruba z doby Doom, ale má poměrně dost strukturované levely (engine umožňoval například více rovnoběžných chodeb nad sebou), jako jedna z prvních FPS obsahuje granáty a alternativní módy střelby, občas je potřeba najít nějaký kód ke dveřím atd. (ale není to tak, že by se přímo v misi aktivně používalo zase tolik předmětů z inventáře). Je IMHO nejblíže původní trilogii Star Wars (zejména prvnímu filmu trilogie), je to jedna z mála SW her, kde nejsou rytíři Jedi a také jedna z mála her, kde nemožnost uložení pozice během mise je klad, nikoli zápor. Osobně považuji Star Wars: Dark Forces spolu s The Terminator: Future Shock za nejlepší ze "starých" FPS.
Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II a datadisk Star Wars Jedi Knight: Mysteries of the Sith jsou stylově dost jiné, převážnou většinu času používá člověk schopnosti rytířů Jedi a laserový meč (i když zbraně jsou pořád hodně použitelné, vyloženě druhé housle hrají až v Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast). Použitý engine je maličko zvláštní (holt jeden z prvních 3D), je zde možnost přidat se k temné straně, za nacházení secrets dostává člověk další body, za které je možné pořizovat Jedi schopnosti. Souboje s dalšími rytíři Jedi jsou špičkové a zejména datadisk má fantastický leveldesign.
Další díl Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast je zase hodně jiný, na první hraní dost obtížný, dlouho jsem mu přicházel na chuť (na druhé hraní na nejvyšší obtížnost Master Jedi jsem ale chrochtal blahem a obtížnost označil za klad). První díl, který programovali borci z Raven Software místo původních LucasArts.
Poslední Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy už je v podstatě TPS, těžiště spočívá v používání meče a sil. Člověk si v každé části hry vybírá vedlejší mise, až jich splní dost, může pokračovat v hlavní dějové linii. Některým lidem už tento díl nesedl (já jsem si jej užil, nicméně je třeba mít na paměti, že už se nejedná primárně o FPS).
Každý díl je nelineární záležitost, u které je třeba alespoň minimálně přemýšlet.
Star Wars: Dark Forces je zhruba z doby Doom, ale má poměrně dost strukturované levely (engine umožňoval například více rovnoběžných chodeb nad sebou), jako jedna z prvních FPS obsahuje granáty a alternativní módy střelby, občas je potřeba najít nějaký kód ke dveřím atd. (ale není to tak, že by se přímo v misi aktivně používalo zase tolik předmětů z inventáře). Je IMHO nejblíže původní trilogii Star Wars (zejména prvnímu filmu trilogie), je to jedna z mála SW her, kde nejsou rytíři Jedi a také jedna z mála her, kde nemožnost uložení pozice během mise je klad, nikoli zápor. Osobně považuji Star Wars: Dark Forces spolu s The Terminator: Future Shock za nejlepší ze "starých" FPS.
Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II a datadisk Star Wars Jedi Knight: Mysteries of the Sith jsou stylově dost jiné, převážnou většinu času používá člověk schopnosti rytířů Jedi a laserový meč (i když zbraně jsou pořád hodně použitelné, vyloženě druhé housle hrají až v Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast). Použitý engine je maličko zvláštní (holt jeden z prvních 3D), je zde možnost přidat se k temné straně, za nacházení secrets dostává člověk další body, za které je možné pořizovat Jedi schopnosti. Souboje s dalšími rytíři Jedi jsou špičkové a zejména datadisk má fantastický leveldesign.
Další díl Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast je zase hodně jiný, na první hraní dost obtížný, dlouho jsem mu přicházel na chuť (na druhé hraní na nejvyšší obtížnost Master Jedi jsem ale chrochtal blahem a obtížnost označil za klad). První díl, který programovali borci z Raven Software místo původních LucasArts.
Poslední Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy už je v podstatě TPS, těžiště spočívá v používání meče a sil. Člověk si v každé části hry vybírá vedlejší mise, až jich splní dost, může pokračovat v hlavní dějové linii. Některým lidem už tento díl nesedl (já jsem si jej užil, nicméně je třeba mít na paměti, že už se nejedná primárně o FPS).
Každý díl je nelineární záležitost, u které je třeba alespoň minimálně přemýšlet.
A co treba herni serie Star Wars? Tam se zadny titul nepodoba ST Elite force 2? Zadny Star wars jsem nikdy nehral tak nevim co od toho cekat....
Když tu tak sleduju diskusi nedá mi to, abych vás (snad) trochu nepotěšil. Tahle modifikace přináší singleplayerovou kampaň v coop modu. A aby toho nebylo málo, hráči si vybírají specializace a dle toho mají určité schopnosti. Coop mod nabízí i upravené fanouškovské mapy, takže o zábavu je postaráno http://www.moddb.com/mods/hazard-modding
@Phoenix (29.07.2013 16:23): Ja tiez nemam rad bezmyslienkovite koridory. Ostatne, preto som hru hodnotil hodne vysoko.
@MickTheMage (29.07.2013 15:43): Na poměry FPS tam bylo nonFPS náplně podle mého více než dost (právě takové FPS mě baví, bezmyšlenkovité koridory nesnáším). Star Trek: The Next Generation - A Final Unity od toho myslím nikdo nečekal :-)
No nebylo ale lepsi nez nic, ale to co bylo me nuti hledat neco podobnyho protoze diky tomu me to bavi o hodne vic.
Ale zas to neprehanajte :) Elite Force 2 mam rad (hlavne kvoli misii na USS Dallas), ale zas tolko hadaniek a rebusov tam nebolo. Okrem toho, v druhej polovici za to zvrtne uz takmer len na "obycajnu" FPS-ku.
@Poseiidon (29.07.2013 15:19): jj, obě mě napadly, ale viděl jsem, že je máš v seznamu.
Takovy hadankovy rebusy podobny Star trek Elite force 2 me bavily v akcni adventure Call of Cthulhu. Takze neco na takovy zpusob, strilecka, ale prospikovana temito prvky. Nebo Clive Barker Undying, taky dobra hra.
@Phoenix (29.07.2013 14:56): Jj, FPS to není, ale Star Trek ano. Navíc jsou tam tři kampaně, a z hlediska používání inventáře a předmětů byla hra poměrně komplexní.
Jj, QII je v našem případě už nošení dříví do lesa :) Ale napadl mě, protože se Poseiidon zmiňoval o hádankách a secretech.
Jj, QII je v našem případě už nošení dříví do lesa :) Ale napadl mě, protože se Poseiidon zmiňoval o hádankách a secretech.
@PavelU (29.07.2013 14:48): ST DS9 The Fallen je zajímavý kus (neoficiální datadisk Convergence jsem ještě nehrál, už by bylo na čase), nicméně nejedná se o FPS.
O genialitě Quake II si zrovna my dva sáhlodlouze povídat nemusíme, protože už jsme tak mnohokrát činili :-)) Ale není to zrovna první hra, která by mě napadla jako podobná Elite Force II (neobsahuje příliš práce s inventářem, i když vracení se a mraky tlačítek samozřejmě ano).
O genialitě Quake II si zrovna my dva sáhlodlouze povídat nemusíme, protože už jsme tak mnohokrát činili :-)) Ale není to zrovna první hra, která by mě napadla jako podobná Elite Force II (neobsahuje příliš práce s inventářem, i když vracení se a mraky tlačítek samozřejmě ano).
@Poseiidon (29.07.2013 11:09): Skvělou adventure střílečkou byl ST: DS9 - The Fallen a neoficiální expansion pack. A z hlediska hádanek a secretů mi přijde nej asi Quake II, respektive tuna add-onů do něj. Takhle jsem se hrou zabavil letos v zimě, příspěvky od Corss Fire 2.0 až po Defensive Measures.
@Phoenix (29.07.2013 11:19): No ja tu dvojku mam uz docela dlouho ale nejak jsem tomu neprisel na chut, zacal jsem to tehdy hrat a neprekrocil jsem zatim prvni misi, jaksi me tam neco netahne. Ale chci zkusit pokracovat treba me to dal hodne chytne.
@Poseiidon (29.07.2013 11:09): Stylem hry (nikoli tématikou) mi přijde podobná série NoLF (The Operative: No One Lives Forever a No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way), kde je potřeba používat různé předměty každou chvíli.
@Javor (08.12.2009 13:44): Ja jsem jednicku nehral. V cem jsou ty nestrileci casti tak zajimavy? U dvojky me bavi prave ty hadanky...
Furt jsem se hre tohoto typu vyhybal a kdyz mi ji Najlvin doporucil, tak jsem to vyzkousel a ono me to strasne chytilo. Vyjma prvni mise, diky ktere jsem to chtel ukoncit, protoze me to vubec nebavilo, ale vydrzel jsem dal a od treti mise uz jsem se jen bavil. Super jsou tam logicky prvky, ale ty zlaty mapy jsou poschovavany az prehnane dobre. A prave to pouzivani trikoderu a adventurni hadanky davaji hre dvojnasobou zazivnost. Doporucujte podobny v tomto stylu :-)
Asi se do toho po novém roce vrhnu. Díky za info.
tak ve dvojce přestřelky vypadaj přece jenom jinak, pro hodně lidí mnohem zábavněji...Za zkoušku nic nedáš.
Takže když právě ty nestřílecí části hry považuji za to nejlepší, co jednička nabídla, zatímco pouťová střelnice mne nijak zvlášť nebavila, má to cenu věnovat dvojce nějaký čas?
No jak nad tím teď víc dumám, ono se v jedničce ani tak míň nestřílelo, jako se v ní jenom chodilo bez větší akce. Jednička je totiž podstatně delší než dvojka, ve dvojce zas máš víc "hádanek". Ale více méně to výjde na stejno.
Nevím v kterém díle střílelo více, ale v prvním to byla poměrně hutná řežba, že jsem to místy nedával a proklínal vyšší obtížnost na níž jsem hrál. Voyager jsem přešel asi z poloviny a doplatil v něm na nepřehledný savy v menu, nebo za to mohl rozehraný mod.
Pokud mě pamět nešálí, v jedničce se střílelo míň.
Je zde někdo, kdo má zkušenosti i s prvým dílem a dokázal by porovnat množství a výstkyt nestřílecích pasáží?