Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@ugraugra (22.01.2016 16:11): Ale tak podle mě se mu to právě nevyplatí na tuhle platformu. Mně to přijde fakt smysluplný, co v tom rozhovoru říká. Prostě mi to přijde trochu krutý říct o člověku, který už pár desetiletí jede sám a navzdory naprosto spartánský grafice pořád vytrvale přežívá, že je uplakánek...
@Richmond (22.01.2016 16:03): Kdyby to hrálo pár lidí, tak mu to nevynáší a nedělá to. To, že není schopný tu hru naprogramovat tak, aby to mohl pohodlně upravit pro nový OS je jeho problém a neschopnost.

Jinak pojem "obstarožní" bych nepoužíval - on tu hru v podstatě dělá novou, akorát vychází ze svých starých her.
@ugraugra (22.01.2016 14:57): Možná se mejlím, ale ten člověk dělá všechny ty hry defacto sám. A furt to předělávat a reagovat na neustálé změny v iOS kvůli pár lidem, co tohle obstarožní cRPG bude na těchto zařízeních hrát (v životě by mě nenapadlo to hrát na něčem jiném, než na komplu)...Taky bych vzal kramle :)
@Richmond (22.01.2016 14:40): Cože? Je to člověk, co se živí vývojem her. Když není schopen reagovat na novou verzi OS, tak at raději neprogramuje a jde péct rohlíky. Je jasné, že vývoj jde dopředu a dříve nebo později bude muset přejít na Swift. To je úskalí téhle profese - musíš umět reagovat na změny. On se při první změně prostě rozplakal a začal házet špínu na Apple. To mi prostě není sympatické.