Playdead je nezávislé vývojářské studio, které sídlí v Kodani v Dánsku. Bylo založeno v roce 2006 Arntem Jensenem a Dino Pattiem. Tito dva vytvořili společnost, aby uskutečnili vývoj svého premiérového titulu Limbo, hru pro Xbox Live Arcade, která byla vydána v roce 2010. Po roce od vydání Limbo na Xbox Live vydalo Playdead porty hry pro PlayStation 3 (přes PlayStation Network) a Microsoft Windows.
Jensen, který byl původně vývojář IO interactive, v roce 2004 kreslil náčrtky, které ho přivedly na nápad stvoření Limba. Nejdříve ho zkoušel naprogramovat sám a poté zkoušel sehnat pomoc přes oficiální teaser na hru v roce 2006. To vedlo k setkání Jensena s Pattiem. Pattie si uvědomil, že projekt je těžší než si myslel a tak spolu s Jensenem založili společnost Playdead. Zpočátku na Limbovi pracovalo 8 vývojářů, ale ke konci se to dotáhlo na 16.
Od října 2010 studio pracuje na nové hře, která má být Limbovi podobná.
Jensen, který byl původně vývojář IO interactive, v roce 2004 kreslil náčrtky, které ho přivedly na nápad stvoření Limba. Nejdříve ho zkoušel naprogramovat sám a poté zkoušel sehnat pomoc přes oficiální teaser na hru v roce 2006. To vedlo k setkání Jensena s Pattiem. Pattie si uvědomil, že projekt je těžší než si myslel a tak spolu s Jensenem založili společnost Playdead. Zpočátku na Limbovi pracovalo 8 vývojářů, ale ke konci se to dotáhlo na 16.
Od října 2010 studio pracuje na nové hře, která má být Limbovi podobná.
Playdead je nezávislé vývojářské studio, které sídlí v Kodani v Dánsku. Bylo založeno v roce 2006 Arntem Jensenem a Dino Pattiem. Tito dva vytvořili společnost, aby uskutečnili vývoj svého premiérového titulu Limbo, hru pro Xbox Live Arcade, která byla vydána v roce 2010. Po roce od vydání Limbo na Xbox Live vydalo Playdead porty hry pro PlayStation 3 (přes PlayStation Network) a Microsoft Windows.
Jensen, který byl původně vývojář IO interactive, v roce 2004 kreslil náčrtky, které ho přivedly na nápad stvoření Limba. Nejdříve ho zkoušel naprogramovat sám a poté zkoušel sehnat pomoc přes oficiální teaser na hru v roce 2006. To vedlo k setkání Jensena s Pattiem. Pattie si uvědomil, že projekt je těžší než si myslel a tak spolu s Jensenem založili společnost Playdead. Zpočátku na Limbovi pracovalo 8 vývojářů, ale ke konci se to dotáhlo na 16.
Od října 2010 studio pracuje na nové hře, která má být Limbovi podobná.
Jensen, který byl původně vývojář IO interactive, v roce 2004 kreslil náčrtky, které ho přivedly na nápad stvoření Limba. Nejdříve ho zkoušel naprogramovat sám a poté zkoušel sehnat pomoc přes oficiální teaser na hru v roce 2006. To vedlo k setkání Jensena s Pattiem. Pattie si uvědomil, že projekt je těžší než si myslel a tak spolu s Jensenem založili společnost Playdead. Zpočátku na Limbovi pracovalo 8 vývojářů, ale ke konci se to dotáhlo na 16.
Od října 2010 studio pracuje na nové hře, která má být Limbovi podobná.
Playdead je nezávislé vývojářské studio, které sídlí v Kodani v Dánsku. Bylo založeno v roce 2006 Arntem Jensenem a Dino Pattiem. Tito dva vytvořili společnost, aby uskutečnili vývoj svého premiérového titulu Limbo, hru pro Xbox Live Arcade, která byla vydána v roce 2010. Po roce od vydání Limbo na Xbox Live vydalo Playdead porty hry pro PlayStation 3 (přes PlayStation Network) a Microsoft Windows.
Jensen, který byl původně vývojář IO interactive, v roce 2004 kreslil náčrtky, které ho přivedly na nápad stvoření Limba. Nejdříve ho zkoušel naprogramovat sám a poté zkoušel sehnat pomoc přes oficiální teaser na hru v roce 2006. To vedlo k setkání Jensena s Pattiem. Pattie si uvědomil, že projekt je těžší než si myslel a tak spolu s Jensenem založili společnost Playdead. Zpočátku na Limbovi pracovalo 8 vývojářů, ale ke konci se to dotáhlo na 16. V roce 2016 vydávají hru INSIDE, která je opět kladně přijata kritiky i fanoušky.
Jensen, který byl původně vývojář IO interactive, v roce 2004 kreslil náčrtky, které ho přivedly na nápad stvoření Limba. Nejdříve ho zkoušel naprogramovat sám a poté zkoušel sehnat pomoc přes oficiální teaser na hru v roce 2006. To vedlo k setkání Jensena s Pattiem. Pattie si uvědomil, že projekt je těžší než si myslel a tak spolu s Jensenem založili společnost Playdead. Zpočátku na Limbovi pracovalo 8 vývojářů, ale ke konci se to dotáhlo na 16. V roce 2016 vydávají hru INSIDE, která je opět kladně přijata kritiky i fanoušky.