Paradigm Entertainment je společnost založená, nebo spíše oddělená v roce 1997. Paradigm jako taková vznikla již v roce 1990 pod názvem Paradigm Simulation se sídlem v Texasu a soustředila se na 3D počítačovou grafiku, především na realistické letecké simulační technologie do oblasti vesmíru a letectví. Jejími klienty byly například: Boeing McDonnell Douglas, Lockheed Martin, NASA, Walt Disney. Společnost byla v roce 1994 oslovena firmou Nintendo, aby jim pomohla při vytváření jedné z prvních her na N64, kterou byla Pilotwings 64. Hra měla celkem slušný úspěch, což způsobilo, že se v roce 1997 od Paradigmu oddělila samostatná divize Paradigm Entertainment, která dále spolupracovala s Nintendem.
Na začátku roku 1999 společnost Paradigm představila nový nástroj pro 3D vykreslovaní zvaný (VisKit), který byl určený pro vytváření nových her pro konzole nové generace: PS2, Gamecube, Dreamcast, XBox.
V roce 2000 byla společnost odkoupena společností Infogrames a začala vyvíjet hry právě pro konzole nové generace. V roce 2006 byla prodána společnosti THQ, která ale měla hned následující rok několika milionové ztráty. Společnost Paradigm Entertainment byla uzavřena 3. listopadu 2008.
Na začátku roku 1999 společnost Paradigm představila nový nástroj pro 3D vykreslovaní zvaný (VisKit), který byl určený pro vytváření nových her pro konzole nové generace: PS2, Gamecube, Dreamcast, XBox.
V roce 2000 byla společnost odkoupena společností Infogrames a začala vyvíjet hry právě pro konzole nové generace. V roce 2006 byla prodána společnosti THQ, která ale měla hned následující rok několika milionové ztráty. Společnost Paradigm Entertainment byla uzavřena 3. listopadu 2008.