Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Malfador Machinations

USA
Založeno 1995
Vývojářské studio Malfador Machinations sídlí v městě Santa Rose v Kalifornii a založil ho Aaron Hall v roce 1995. Vše ale začalo už o dva roky dříve, když se Hall díky své oblibě ve vesmírných strategiích pustil do vlastní podobné hry Space Empires. Hru pak dále vylepšoval a v roce 1995 založil Malfador Machinations, aby mohl svou graficky jednoduchou, ale hratelnostně atraktivní hru pod jménem Space Empires II vydat jako shareware. Díky nemalému ohlasu, který hra vyvolala, přibral Hall do party svého dobrého přítele Russella Saito, aby s jeho výpomocí na designu a grafice pracovali na dalším pokračování.

Ani Space Empires III (1997) si na poměry shareware titulů nevedl špatně, a tak na další vývoj série studio přibralo několik grafiků z řad fanoušků. Space Empires se dočkal ještě dvou přímých pokračování (2000, 2006) a jedné žánrové odbočky v podobě vesmírného simulátoru Space Empires: Starfury. Mimoto má Malfador Machinations na svědomí hack and slash RPG Dungeon Odyssey (2002), to se ale nesetkalo s velkým úspěchem.

Aktuálně studio pracuje na válečné tahové strategii World Supremacy.