Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Immersion Games

Kolumbie
Založeno 2003
Studio Immersion Games bylo založeno roku 2003 v Bogotě (Kolumbie). Prvním jejich projektem je CellFactor: Combat Training (oficiální stránky), kterou vyvíjeli spolu s Artifical Studios pro společnost Aegia. Cílem byla demonstrace výkonu fyzikální karty Aegia PhysX, což bylo předvedeno při mnoha příležitostech.

Druhým projektem je nástupce Cell Factor: Combat Training s názvem CellFactor: Revolution (oficiální stránky série CellFactor), který se nese v duchu původního dema, je šířen po internetu zcela zdarma a je určen výhradně pro multiplayer a karty Aegia PhysX.

Třetím a zatím posledním dokončeným projektem je kooperativní hra Monster Madness: Battle for Suburbia vydaná v létě 2007 pro PC a X-Box 360, která je poháněná Unreal 3.0 enginem s fyzikou Aegia PhysX. Tato hra byla také vyvíjena společně s Artifical Studios. Pro PS3 se pak připravuje rozšířená edice Monster Madness: Grave Danger. Při vývoji her studio také vzdáleně spolupracovalo s Time Line Interactive (Káhira, Egypt).

Roku 2007 otevřeli Immersion Games svou druhou pobočku v Mexiku s cílem vývoje her pro tamní trh. Mexiko bylo zvoleno také hlavně proto, že mexická vláda finančně podporuje všechna vývojářská studia na jejich území.

V roce 2008 vyjednali Immersion Games spojenectví s RCN, druhou největší finanční skupinou v Kolumbii a nejvýznamnější televizní sítí v zemi. Touto alianční dohodou si Immersion Games slibují podporu vývoje her pro Mexiko, Kolumbii a celou Jižní Ameriku a také podporu jejich dalších projektů pro televize, filmy a rádia.

V současnosti Immersion Games pracují na zatím neohlášené FPS hře pro PlayStation Network (PSN) a X-Box Live Arcade (XBLA) a v přípravě mají další dva projekty, které mají být představeny v průběhu roku 2009.

Poznámka: Informace na požádání poskytl Jorge Morales, výkonný vedoucí Immersion Games.