Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Bloodlust Software

USA
Založeno 1992
Bloodlust Software je americké nezávislé studio, projekt kamarádů Ethana Pettyho a Icera Addise, kteří se rozhodli zveřejňovat svůj talent pro vývoj her v době jejich studia na vysoké škole v roce 1992. Jejich prvotním impulsem pro založení studia byly tehdejší veřejné tendence a vládní tažení proti násilí v počítačových hrách. Oba studenti, protože oplývali velkou dávkou humoru a ironie, se rozhodli produkovat počítačové hry, ve kterých hraje prim násilí, ale se silnou dávkou humoru a nadsázky. Oficiálně oba pánové činnost neukončili, jejich, doposud, poslední aktivita v souvislosti s Bloodlust je datována do roku 2005. Icer Addis své schopnosti propůjčil Electronic Arts, kde nyní pracuje a Ethan Petty začal s vývojem hry Time Slaughter 2, údajně díky finančním problémům je vývoj hry pozastaven.

První DOS-ovou hrou byla mlátička Executioners z roku 1992, která obsahovala ve, své době, značnou dávku násilí. Následovala hra z roku 1993 Nogginknockers a v roce 1996 jejich nejznámější Time Slaughter, která čerpá z her jako byl např. Street Fighter II. V roce 2000 spatřily světlo světa hry, které už běží i pod Windows: Wrath of the Sea King, Tromaball nebo Terror Firmer. O jejich skutečném smyslu pro humor, který se táne celou jejich tvorbou svědčí např. Skippy's Revenge z roku 2001.

Oba vývojáři se nechali také značnou měrou inspirovat tvorbou nezávislého filmového a produkčního studia Troma, které je obdivované znalci brakového hororu a odsuzováno filmovými kritiky (např. Toxic Avenger).

Kromě, převážně, DOS-ových her studio vyprodukovalo několik emulátorů, které jsou známé pod označeními Genecyst, NESticle a Callus.