„V mém šílenství je metoda.“ – Gary
Boyarsky kámo, ten to měl v paruce. Pan designér a de facto třídní otloukánek. Nejprve béčkového projektu v Interplay, který jen tak mimochodem dal vzniknout Falloutu, a pak ve vlastní firmě, Švédská Trojka Games - Gruppensex is the law, kde dali s přáteli ne náhodou právě po F1, dohromady jedno z nejlepších a hlavně nejryzejších RPG vůbec.
Ta kuráž! udělat celý jeden průchod za postavu, která je bez okolků šílená. Za hnusa, který polovinu herní doby musí chodit kanálama. Hle, roleplay. A samozřejmě jako všechna inteligentní RPGéčka klame tělem, takže nadržený zelenáč vybere vyprcaného Toreadora, naláduje body do Sociální a Mentální kategorie, aby nejpozději pod Hollywoodem zjistil, že je úplně v hajzlu a poslední použitelný save má někde před koncem tutoriálu. Přepsaný.
K omezeným prostředkům se musí přistupovat chytře, byť především Santa Monica je ta pravá questová erotika. Velmi distinktivně mám otisknuté do paměti již léta tyto dva výjevy. Režie je pro designéra to nejlehčí i nejtěžší. Zvlášť když musí zdroják ke svému enginu seškrabávat z obalů od hamburgerů, které Newell ten týden vyhodil z okna.
Dlouhý konec už mi docela lezl na nervy, bossové pak maximálně. Souboják je náhodou na poměry malého studia jako byla Troika a v rámci žánru celkem fajn. Jednoduchý a chybí mu hybnost no. Skyrim je horší.
Pár poznámek a zajímavostí pod čarou:
- Žaneta je senzačně originální jméno pro holku.
- Pavel Dobrovský z Levelu byl inspirací pro postavu Vandala Cleavera.
- Tereza Voermanová zní jak můj šéf.
- V pubertě jsem si jí u hry drbal.
- Jsem poslední generace, která tenhle analogový svět telefonních budek, CRT počítačů, textového internetu, individualismu a vnímaní reality skrze optiku filmu dokáže ocenit. Lepší? Ne. Stylovější? Jednoznačně!
Boyarsky kámo, ten to měl v paruce. Pan designér a de facto třídní otloukánek. Nejprve béčkového projektu v Interplay, který jen tak mimochodem dal vzniknout Falloutu, a pak ve vlastní firmě, Švédská Trojka Games - Gruppensex is the law, kde dali s přáteli ne náhodou právě po F1, dohromady jedno z nejlepších a hlavně nejryzejších RPG vůbec.
Ta kuráž! udělat celý jeden průchod za postavu, která je bez okolků šílená. Za hnusa, který polovinu herní doby musí chodit kanálama. Hle, roleplay. A samozřejmě jako všechna inteligentní RPGéčka klame tělem, takže nadržený zelenáč vybere vyprcaného Toreadora, naláduje body do Sociální a Mentální kategorie, aby nejpozději pod Hollywoodem zjistil, že je úplně v hajzlu a poslední použitelný save má někde před koncem tutoriálu. Přepsaný.
K omezeným prostředkům se musí přistupovat chytře, byť především Santa Monica je ta pravá questová erotika. Velmi distinktivně mám otisknuté do paměti již léta tyto dva výjevy. Režie je pro designéra to nejlehčí i nejtěžší. Zvlášť když musí zdroják ke svému enginu seškrabávat z obalů od hamburgerů, které Newell ten týden vyhodil z okna.
Dlouhý konec už mi docela lezl na nervy, bossové pak maximálně. Souboják je náhodou na poměry malého studia jako byla Troika a v rámci žánru celkem fajn. Jednoduchý a chybí mu hybnost no. Skyrim je horší.
Pár poznámek a zajímavostí pod čarou:
- Žaneta je senzačně originální jméno pro holku.
- Pavel Dobrovský z Levelu byl inspirací pro postavu Vandala Cleavera.
- Tereza Voermanová zní jak můj šéf.
- V pubertě jsem si jí u hry drbal.
- Jsem poslední generace, která tenhle analogový svět telefonních budek, CRT počítačů, textového internetu, individualismu a vnímaní reality skrze optiku filmu dokáže ocenit. Lepší? Ne. Stylovější? Jednoznačně!
Death Stranding
Pro: Boyarsky kámo, ten to měl v paruce | postmoderna, porno a meta - dnes je po nich veta
Proti: nesnesitelné nerdí píčoviny, které už nechci nikdy v životě vidět | i po 20 letech patchování je to pořád nějaký rozbitý