Je několik důvodů, proč považuju Painkiller za mizernou hru a ani s nejlepší vůlí jsem ji nebyl schopen dohrát. Všechny by šly ale spojit do jednoho.
Je to prostě nuda. Strašně ubíjející a jednotvárná nuda. Zbraně jsou nezajímavé a pomalé. Za několik hodin hraní jsem se nedostal přes brokovnici a kolíkomet a ty jsou nudné šíleně. Ta čepel od začátku to nespravuje. Nepřátel je pár typů, kterým se vlastně jen střídají textury. Prostředí ubíjející a stereotypní, už po hodině jsem měl chuť všechny pseudogotické katedrály vyhodit do vzduchu. O podzemních tunelech ani nemluvě.
Příběh neexistuje, nelze mu věnovat pozornost, protože pokud jsem se o to na chvilku pokusil, nedokázal jsem zkousnout, jak strašná a bezobsažná blbost to je. Jednu animačku jsem dokoukal i do konce.
Hudba by docela ušla, dokud teda nezačne boj. Když už jsme u toho, intervaly mezi vlnami nepřátel jsou z nepochopitelného důvodu zbytečně dlouhé. Ve chvíli kdy začne střílení jednoho dementa za druhým, hudba sklouzne do úplného a zapomenutelného průměru, který ještě více uspává.
Zvuky jsou na tom stejně. Nevýrazné, sotva postřehnutelné.
Nemůžu si pomoci, ale u hry jsem se strašně nudil. Nepomáhali tomu ani domrvené hitboxy, sbírání mincí nebo karet a unylý level design. Mohl bych i aspoň předstírat pochopení, že se to někomu líbí a bavilo ho to, protože PK zas nemá nějaké úplně zásadní hrubky, které by znemožňovaly ho hrát, ale kombinace nezajímavé grafiky, nezajímavých nepřátel, nezajímavých zbraní, nudného prostředí, absence příběhu a hratelnosti, která se jen snaží tvářit freneticky a akčně je pro mě dokonalou uspávačkou.
Jestli se to po několika dalších hodinách rozjede, nevím, ale myslím, že ne. Porazil jsem prvního bosse na hřbitově, odehrál ještě asi dvě hodiny a odinstaloval. Krystalická nuda.
Možná, že kdybych si píchal meskalin do ledvin, bylo by to lepší.
Je to prostě nuda. Strašně ubíjející a jednotvárná nuda. Zbraně jsou nezajímavé a pomalé. Za několik hodin hraní jsem se nedostal přes brokovnici a kolíkomet a ty jsou nudné šíleně. Ta čepel od začátku to nespravuje. Nepřátel je pár typů, kterým se vlastně jen střídají textury. Prostředí ubíjející a stereotypní, už po hodině jsem měl chuť všechny pseudogotické katedrály vyhodit do vzduchu. O podzemních tunelech ani nemluvě.
Příběh neexistuje, nelze mu věnovat pozornost, protože pokud jsem se o to na chvilku pokusil, nedokázal jsem zkousnout, jak strašná a bezobsažná blbost to je. Jednu animačku jsem dokoukal i do konce.
Hudba by docela ušla, dokud teda nezačne boj. Když už jsme u toho, intervaly mezi vlnami nepřátel jsou z nepochopitelného důvodu zbytečně dlouhé. Ve chvíli kdy začne střílení jednoho dementa za druhým, hudba sklouzne do úplného a zapomenutelného průměru, který ještě více uspává.
Zvuky jsou na tom stejně. Nevýrazné, sotva postřehnutelné.
Nemůžu si pomoci, ale u hry jsem se strašně nudil. Nepomáhali tomu ani domrvené hitboxy, sbírání mincí nebo karet a unylý level design. Mohl bych i aspoň předstírat pochopení, že se to někomu líbí a bavilo ho to, protože PK zas nemá nějaké úplně zásadní hrubky, které by znemožňovaly ho hrát, ale kombinace nezajímavé grafiky, nezajímavých nepřátel, nezajímavých zbraní, nudného prostředí, absence příběhu a hratelnosti, která se jen snaží tvářit freneticky a akčně je pro mě dokonalou uspávačkou.
Jestli se to po několika dalších hodinách rozjede, nevím, ale myslím, že ne. Porazil jsem prvního bosse na hřbitově, odehrál ještě asi dvě hodiny a odinstaloval. Krystalická nuda.
Možná, že kdybych si píchal meskalin do ledvin, bylo by to lepší.
Pro: ...
Proti: nudné zbraně, nepřátelé, prostředí, hudba, hratelnost