Logická klikačka na styl escape rooms přesně dle mého gusta. Co level, to trochu jiná mechanika. Různá prostředí, různé styly diorámat - od fantasy, přes sci-fi, historii, halloweenskou tématiku až po třeba holmesovskou detektivku. Je to spíše snazší, ale pořád dostatečně odměňující. Hádanky se i přes stále stejný cíl - otevřít cílové dveře - neopakují, řešení taktéž ne. Celkem je k dispozici 58 levelů, které lze projít za nějakých 5 nebo 6 hodin, což je slušná porce a mírný stereotyp se dostavuje možná až v samotném závěru. Je to původem mobilní hra a je znát, že ovládání skrze různá gesta bylo designováno především na dotyková zařízení. S myší se to hraje sice taky úplně v pohodě, ale pocitově je to takové chudší. Displej telefonu by na to byl asi až příliš malý, ale tablet s větší obrazovkou by byl pro hraní Doors: Paradox dle mého naprosto ideální.
Vizuálně je to spíše podprůměrné, občas až trochu zbytečně. Textury v lepším rozlišení by hra určitě snesla, stejně jako opravu některých, taktéž zbytečných, glitchů a vizuálních nedodělků. Nejde ale o nic významného, jinak všechno běží jak po másle. Někomu může vadit nízká obtížnost a absence ucelenějšího zážitku, ale pokud chcete jednoduchou, leč zábavnou logickou klikačku na krátkodobé zabití času, popř. na odreagování od nějaké jiné "hlavní" rozehrané hry, Doors: Paradox není špatnou volbou.
Vizuálně je to spíše podprůměrné, občas až trochu zbytečně. Textury v lepším rozlišení by hra určitě snesla, stejně jako opravu některých, taktéž zbytečných, glitchů a vizuálních nedodělků. Nejde ale o nic významného, jinak všechno běží jak po másle. Někomu může vadit nízká obtížnost a absence ucelenějšího zážitku, ale pokud chcete jednoduchou, leč zábavnou logickou klikačku na krátkodobé zabití času, popř. na odreagování od nějaké jiné "hlavní" rozehrané hry, Doors: Paradox není špatnou volbou.
Pro: chytlavá a plynulá hratelnost, pohodová relaxační obtížnost, rozmanitost herních mechanik i hádanek
Proti: slabší vizuál, ovládání designované primárně pro dotyková zařízení