I když závodní hry nejsou můj nejoblíbenější žánr a simulátory rally už vůbec ne, Colin McRae: DIRT si mě získal. Bylo to nejspíš tím, že právě DIRT je, dle mého názoru, o poznáni arkádovější než jeho předchůdci. A co mě na této hře tak zaujalo? Nebyly to tratě, ty jsou v celé sérii výborně zpracovány. Byl to především výběr vozů. A teď nemyslím, jednotlivé značky, ale typy vozidel od bugín přes speciály na závody do vrchu až po náklaďáky z Rally Paříž-Dakar a tahače.
Také myslím, že není od věci zmínit, že nedávno vyšlá pecka Race Driver: GRID běží právě na enginu Colin McRea: DIRT.
Také myslím, že není od věci zmínit, že nedávno vyšlá pecka Race Driver: GRID běží právě na enginu Colin McRea: DIRT.
Pro: hratelnost, grafika, design tratí, množství vozů, destrukční model.
Proti: hardwarové nároky.