Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Shutter Island

  • PC 15
Musím přiznat, že jsem byl zvědavý, jestli může hra nabídnout něco, co mi nenabídl film. Odpověď je ne. Ve hře je těžce osekaná příběhová linka filmu, takže pro toho, kdo film neviděl bude příběh nesrozumitelný a pro toho kdo film viděl, bude hra pouze něčím, co příběh filmu nepěkně pokrucuje a dohraje hru možná tak z principu.

S herní mechanikou která je užita zde, jsem měl zatím čest jen jednou a tehdy to byla celkem příjemná forma oddechovky (na název titulu si už naneštěstí nevzpomenu), ale stejně jako zde, jsem mechaniku klidně snášel jen chvíli. Hra po chvíli omrzí a osobně už jsem několikrát zběsile odklikával jen abych měl tenhle kousek brzy za sebou. Nejenom že hra selhala v příběhové lince, ale řešení problémů zde.. uvedu příklad - je potřeba najít klíče, než to ovšem hráč učiní, musí najít osm naprosto nesouvisejích předmětů, bez jakéhokoli náznaku logiky (pokud se nepletu, do této osmičky patřily například sluneční bríle, svíčka, tužka a podobné vypečenosti). A co mě ještě víc vadilo je to, že předměty jsou na naprosto nesmyslných místech. Vypadá to tak, že byla navržena lokace a do té následně tvůrci náhodně naházeli 50 předmětů a tím to haslo, šlo se na další lokaci. A takhle je to stále dokola, jdi tam a tam, najdi 20 nepotřebných předmětů, poté jdi tam a tam, udělej to samé a my ti odhalíme kousek tohoto pseudopříběhu.

Hudební podbarvení spadá pod průměr, takže to hodnocení této hry rozhodně nevyzdvihne.. osobně mě tahle hra ničím nepřekvapila, nezaujala a nejspíš bych ji nikomu nedoporučil - vlastně si myslím, že už si sám od sebe na tenhle kousek ani nevzpomenu.

Pro: Nic skutečně pozitivního mě nenapadá

Proti: Pseudopříběh, mechanika hry a její využití

+12