Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Call to Power II

  • PC 50
Call to Power II byla tahovka od které jsem sice nic nečekal... rozhodně ne Civilizaci 2.5, nicméně co jsem měl jako Civkař dělat, když do vydání Civilizace III zbýval rok a Activision naservíroval hru, která "originál" napodobovala snad i fontem svého názvu?! No jistě - zakoupit, zklamat se a rychle hru přeprodat! Hned vysvětlím proč to s CtPII ani nemohlo dopadnout jinak.

Bylo to jednak proto, že jsem se narozdíl od uživatele Bodkina pochopitelně s "všenapravujícím" modem nesetkal, ale taky proto, že mi hra nesedla ani svým příliš přetabulkovaným konceptem a unylým výtvarným stylem.
Na budoucnost jsem se těšil, když jsem do ní se svojí civilizací konečně dospěl, děsil jsem se, jak mohou mít někteří herní designéři malou fantazii. Přitom éra kapitána Kirka, ýtýho a bakelitových skafandrů byla jednou z mála předností, kterou Call to Power vedle animovaných jednotek oproti tehdejší konkurenci v podobě Civilizace II nabízela.. Ale ok, uznávám, že aspoň ten faraon s hands-free je originální. Hrou vás každopádně doprovází od počátku do konce hůře či lépe zakamuflovaná nuda.
Zdání hloubky a výzvy je tu vytvářeno bohatým vývojovým stromem spoustou neobvyklých civilizací na výběr a rozsáhlou časovou linií, že to všechno přesto jaksi nefunguje dokazuje mimojiné, že žádné Call to Power III už nevzniklo.

Něco jsem si ale přece ze zkušenosti s tímto pokusem Activisionu odnesl a to, že tahovky se nemají hrát online, jinak hrozí smrt - opět z nudy, ať už vám, nebo protihráčům. Dnes jsem oproti svým zvyklostem stručný, ale já už k Call to Power opravdu nemám co říci.

Pro: Přestože byla cesta autorů s cílem nabídnout alternativu k Sidovým Civilizacím dlážděna dobrými úmysly...

Proti: ... vznikl epitom tahové, potažmo herní nudy :(

+16