Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Vodny

Vodny

Michal Bayerl • 39 let • bývalý recenzent na Doupe.cz, Eurogamer.cz a dosluhující tenista. • České Budějovice (ČR - kraj Jihočeský)

Komentář

Přejít na komentáře

Half-Life: Blue Shift

  • PC 60
Píše se rok 2010 a já prakticky ihned po dohrání Half-Life: Opposing Force jsem se pustil do Blue Shift s nadějí, že zažiji podobně skvělý zážitek. Bohužel jsem docela zklamaný. Ani by mi nevadila ta krátkost, horší je třeba level design, který mi nějak nesedl. V kombinaci s opravdu frustrujícími logickými úkoly, kdy jsem asi 2x nevěděl, co mám udělat (možná moje chyba) mi Blue Shift přišel dost prázdný. Naopak se mi líbil úvod hry, který po vzoru Half-Lifu pomalu hráče vtahuje do děje. Jenže pak je všemu konec, běháte po komplexu a zabíjíte vojáky/emzáky, teleportujete se z místa na místo, šoupete bedničkama či sudama a vůbec je to celé takové překombinované. Také se mi zdálo, že zde nebyly snad žádné "filmové" skripty, pro Half-Life tak populární. Zbraní máte jen hrstku a třeba brouky, které jsem našel v šachtě, jsem ani nestačil použít. Zdá se mi to šité horkou jehlou a ne zrovna příliš Half-Lifovské. Nepřátelé jsou podivně namícháni a příliš častá livkidace headcrabů také omrzí velice brzy. Zombíci se ve hře vyskytnou jen párkrát, což je škoda. Za to plyvače fujtajblu (Bullsquid) či bleskující Vortigaunty potkáte na každém kroku. Škoda, mohlo to být o kus lepší.

Pro: Half-Life z pohledu člena ochranky B. Calhouna.

Proti: Frustrující úkoly, slabší level design, krátké, málo zbraní a málo druhů nepřátel, žádný boss.

+8