Tak tahle hříčka je jako RPG opravdu hrozná. Já ji bral spíš jako adventuru se stylem hraní pokus-omyl. Jako taková zas tak hrozně nedopadla. Grafika je sice hrozná, ale aspoň není vykradená jako třeba zvuky.
Ale teď k těm mínusům. Ve volbě postavy jsou minimální rozdíly. Pouze jeden typ nepřátel, nezaškodil by aspoň nějaký boss. A nakonec to nejhorší, je tam bug, který velmi výrazně ovlivňuje hru. Pokud jdete na nějaké místo, na kterém už jste byli, hra vám v tu chvíli uloží počet životů pro další boj. Klidně se můžete regenerovat či vypít flašku se zdravím, stejně půjdete do dalšího boje s počtem životů, který jste měli při vstupu do první lokace.
Ale teď k těm mínusům. Ve volbě postavy jsou minimální rozdíly. Pouze jeden typ nepřátel, nezaškodil by aspoň nějaký boss. A nakonec to nejhorší, je tam bug, který velmi výrazně ovlivňuje hru. Pokud jdete na nějaké místo, na kterém už jste byli, hra vám v tu chvíli uloží počet životů pro další boj. Klidně se můžete regenerovat či vypít flašku se zdravím, stejně půjdete do dalšího boje s počtem životů, který jste měli při vstupu do první lokace.
Pro: Snaha?
Proti: Bug ovlivňující zdraví, jeden typ nepřátel, minimální rozdíly mezi povoláními