Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Iron Harvest

  • PC 75
Očekával jsem Company of Heroes (CoH), resp. Dawn of War, ale s mechy v alternativní první světové válce a dokonce jsem hru podpořil kvůli tomu v crowdfundingu. Znám i tvorbu z tohoto světa v době, kdy vznikala pro Scythe a tedy celý boj mezi Polanii, Saxonii a Rusvětem mě lákal již od počátku.

Zatím se mi skoro nejvíce líbil příběh, který místy prezentoval i dilemata, ale bohužel je nemůže postava nijak ovlivnit, ani plněním sekundárních cílů.

Mechové dostojí svého, ale nakonec se nejedná o nic zvláštního, jen jinak vypadající tanky a navíc často tanky bez otočné věže. Což nahrává taktizování při natáčení neboť pancíř na zádech je slabší. Jednotlivé strany slibují si dosti podobné jednotky, ale každá se svými zvláštnostmi a malými odlišnostmi. Podobně jako v CoH zde funguje dobře princip kámen-nůžky-papír, kdy pěší jednotku spolehlivě zlikviduje plamenomet, ale na ten je dobrý sniper a na snipera lze použít rozumně rychlou opancéřovanou jednotku. Avšak na rozdíl od CoH mi to nepřišlo až tak silné a tedy šlo někdy jednotky trochou mikromanažerování upižlat i jinou jednotkou.

Hodnocení po první kampani za Polanii: 75 %

Pro: mechs, příběh

Proti: nic nového, linearita příběhu

+8