Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Book of Demons

  • PC 40
Vezměte klasickou diablovku, okořeňtě trochou humoru, přidejte minimalistický audiovizuál od indie studia a máte... co vlastně? Takový recept je většinou "hit or miss", v tomto případě bohužel ve většině aspektů jeden velký miss. Takže se bohužel nemůžu přidat k místním kladným ohlasům.

Celý setting, příběh a dialogy působí takovým tím dojmem "hele tohle tady fakt není důležitý, nemáme na to rozpočet, tahle hra je o gameplayi" a to bych klidně bral. Bohužel gameplay je až fascinující tím, jak je totálně neinteraktivní a nudný. Pohyb je omezený ve vymezených cestičkách na podlaze a nehorázně krkolomný. Boj spočívá v drtivé většině případů v tom, že stojíte na místě, namíříte na protivníka myší a držíte tlačítko, dokud mu neubydou životy na nulu. Nepřátel jsou hromady, mnozí spawnují další nepřátele a později mají taky všelijaké resistence a štíty, takže jejich zabití trvá dýl. Takže uděláte krok, držíte tlačítko dokud není vše v dosahu mrtvé, posbíráte loot, případně doplníte životy a opakujete dál. Proboha proč je to tak strašně nudné? Debilní pohybový systém mi neumožňuje nějak pořádně uhýbat nepřátelům, systém kartiček nijak nesouvisí s tím, že se jedná o kratičky (prostě equipujete kouzla a předměty). Náhodně generovaný dungeon tvořený neustále tím samým je nezajímavý. Když pak na konci levelu vidím scoreboard a jakousi rádoby motivaci předbíhat se s ostatními hráči, absolutně přestávám chápat co je cílovka tohoto dílka.

Zkusil jsem kus hry za válečníka, pak jsem radši přeskočil na lučištnici, což bylo ještě horší. Po prvním velkým bossovi to balím, tohle je fakt za mě děsně nepovedený.
+13