Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Shadowrun: Hong Kong

  • PC 80
Herní výzva 2020: "Ještě jeden tah..."

Pokud jste nehráli předchozí díly, zde je můj komentář k předchozímu dílu.

I třetí pokračování je skvělým vnořením do světa, kde získáte spoustu informací a reálií. Na druhou stranu Shadowrun je asi první RPG, kde jsem si říkal, že je to ukecané až moc. Je to dané také dnes populárním modelem základna vs mise, kdy buď plníte dlouhou akci nebo jste na základně a prokecáváte všechny obyvatele "hubu". To stejné se dá říci o deckerském modu, ty minihry jsou zábavné, ale jak jsou nachumlané k sobě tak začnou být únavné.

Pokud by vás zajímaly novinky v mechanismech, tak je možné poblíž nepřítele přejít okamžitě do tahového režimu a jisté změny nastaly u deckerského režimu. A to je vše, přátelé. Kvůli writingu a RPG mechanismům bych strašně rád viděl další příběhy a města, pravdou však je, že ten engine je rozbitý a herní design mu podráží nohy, místo toho, aby jeho nedostatky maskoval.

Přesto chci vývojářům za ty hodiny zábavy poděkovat a budu jejich tvorbu dál sledovat.

Pro: Atmosféra, příběh, RPG systém

Proti: Nedotažený bojový systém, technické problémy

+14