Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Middle-earth: Shadow of Mordor

  • PC 75
Hra ze Středozemě využívající okoukané a otravné lezení na věžičky známé z Assassins Creed a Far Cry s bojovými prvky z Batmana?

Ano, přesně takhle jednoduše by se to dalo říct nebýt Nemesis systému. Tedy náhodné generování členů Skurutí armády a jejich povyšování na "uvolněné" pozice. Bavilo mě když jsem narazil na kapitána o kterém jsem byl přesvědčen že jsem ho zabil a on mi to před soubojem krásně připomněl. O něco míň jsem byl nadšen z protivníků kteří mě trápili několik hodin tím jak se jim dařilo mě zabíjet a já z nich tak nechtěně udělal nejvyšší šarže skurutí armády a vlastně největší můj problém bránící jinak rychlému dohrání.

Skurutí boss v půlce hry byl asi nejlepší souboj za celou dobu, protože vyžadoval nějaké to klasické uhýbání a vyčkávání na vhodnou příležitost protiútoku. To se bohužel nedá říct o finále hry a jejím souboji proti quick time eventu kterým jsem ukončoval život hlavního arcilotra příběhu. Škoda.

Příběh byl hodně jednoduchý i když se v něm pohybovaly postavy které (ne kanonicky) měly svůj výrazný vliv na dění ve Středozemi před a po příchodu temného pána. Ale ani přes systém Nemesis není tahle hra něčím k čemu bych se do budoucna chtěl vrátit.

Pro: prostředí Středozemě, systém Nemesis

Proti: jednoduchý příběh, repetitivnost hraní, mizerní bossové

+20