Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Samorost 3

  • PC --
Jsem začátečník a hodnotím hru takto. Vybral jsem si hru Samorost 3 a velmi těžce se tím i s návodem prodírám. Název HRA tomuto dílu nepřísluší. Je to nekonsistentní HLAVOLAMOVNA. REBUS se tomu neodvažují říct. Zajímá mne jak se hlavolamy tohoto zděšeného typu obecně řeší.
Rady na obecné řešení hlavolamů zatím nikde nenacházím. Šílenosti jako 2x doprava a pak 3x doleva a mezitím 5x povyskočit a sníst při tom mrkvičku, ale jen polovinu a další šílené podmínky, třeba i časově podmíněné atp. mně uvádějí do vytržení. Mám dojem že to mozek devastuje, protože hráč propadá beznaději při zoufalém klikání myší sem tam ,nad neřešením a mozkové buňky při tom ze zoufalství odumírají a ničí jim to základní schopnost logického řešení a uvažování. Hra má krásnou grafiku i hudbu, ale hlavolamy jsou asi převzaté z blouznění narkomanů, lidí v transu a komunikací mezi chovanci v blázinci. Jde to také tak, že vhodíme do bubnu nejrůznější pojmy, události, stavy, pohyby, fyzikální a chemické jevy a další komponenty atp. a nechám to chvíli promíchat a pak sběračkou vybírat takto vzniklo směs a zabudovat to do "hry". Prostě jeví se mně to jako magořina. Hodnotitelé hry jsou ekvivalentem diváků hodnotících abstraktní obrazy, Jeden snob něco plácne a ostatní se k tomu přidají a přitakají aby nevypadali blbě, že tomu nerozumí. Je to pak davové problbnutí. Myslím, že původ kladného hodnocení je v grafice a hudbě, tam je to OK. Poslední dobou se vše hodnotí podle toho je to hezké a při tom to může být úplně blbé.

Pro: grafika a hudba

Proti: kombinace šílených podmínek k uklikání.

+4 +9 −5