Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Rise of the Tomb Raider: Cold Darkness Awakened

  • PC 60
Zombíci z Lařiny noční můry dorazili na Sibiř. V mrazivé tmě Lara vstupuje do staré sovětské základny zamořené neznámou chemickou látkou proměňující chlápky z Trinity na zombíky.

Úkolem je vyřadit z provozu věže na výrobu chemikálií. A tady začíná novinka v hratelnosti a mírné zahřátí mozkových závitů. Každá věž má specifické zařízení: různé počty různě označených trubek, generátorů, přepínačů atd. Nadia (děvče z Baby Jagy) sedí ve vrtulníku a předčítá Laře do vysílačky manuál k chemičce. Podle instrukcí je nutné zjistit konkrétní specifikace a na základě toho učinit správný krok. Když se to udělá správně, věž se vyřadí a jde se na další. Není to ale nic těžkého, jde to udělat úplně bez chyb. Po vyřazení všech tří věží stačí oddělat ještě hlavní věž a svět je zachráněn.

Celá akce trvá kolem půl hodiny až hodiny, podle toho, jak rychle se proženete hordami zombíků a jak dlouho se budete zaobírat vedlejšími úkoly (vysvobozování zajatců, hledání zbraní). Celý mód je jen krátkou výzvou pro trhání rekordů a hraní s různými parametry (není špatné se před akcí trochu lépe vybavit). Atmosféra je docela dramatická, protože nevíte, kdy se příšera objeví. Mají totiž takovou “super” vlastnost, že se pořád zjevují další a vylejzají snad ze země. Hlasité zbraně přitahují pozornost a šípů je málo. Nejlepší je likvidovat je ručně. Takže zběsile pobíháte, sekáte to hlava nehlava a vypínáte postupně jednotlivé věže. Naštěstí tady nehrozí, na rozdíl od Endurance, okamžitá smrt a fungují checkpointy.

V přídavku mě zaujaly zmíněné chemické věže a jejich likvidace. Kromě toho je to jen směs všeho, co jsme už viděli a nekonečná řežba (která po chvíli spíš leze na nervy). Ale nutno přiznat, že jsem to hrál už dvakrát.
+11