Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

StarCraft II: Legacy of the Void

  • PC 95
Samotný Starcaft mě kolem roku 2008 velice pohltil, zjištěný že hra bude pokračovat v novém kabátě a snad i s lepší hratelností, mě velice nabudilo. Jak už to tak bývá WoL byl pro mně tak grandiozní hrou, že se dalších pět let změnilo jen v nepříjemné čekání. Kdy další vydaná epizoda (HotS), mě jenom více vybudila, ale konec byl stále v nedohlednu.

Tak co nám přineslo Legacy of the Void.
Předem bych chtěl něco říci, ke všemu co není Single-player. Co se týká Arkád, Custome games, či celkového multiplayeru, obměny se nám objevují neustále. LotV ale přineslo větší množství změn, třeba v podobě archon modu. Hlavně z důvodu pořádného Betatestingu, je hra celkově akčnější (zvýšení počtu těžičů, snížení množství surovin), v důsledku toho, se k nám dostává zatím nejlépe vybalancovaný multiplayer.

Single-playerová kampaň pak nabídne opravdu solidní nálož akce. Mise jsou opět laděny co nejakčněji, tudíž se milovníci protosů vyblbnou na maximum. Postupná možnost volby jedné ze tří verzí jednotek, je tu velice povedená postupem hry jsem se jen těšil, jaká další věc se objeví. Zvlášť mě těšilo možné znovuobjevení Reavera, Arbitera, či Dragouna. A hlavně verze Tal´darimů(něco mezi Sithským lordem a Hellraiserovským cenobitem) či Purifer, vypadaly opravdu děsivě.. Potěší hlavně taky fakt, že volba jednotky není konečná. V HotS mi právě tento prvek chyběl.

Celkově se single player zlepšil. Zvýšilo se množství filměčků. Jakákoli volba jednotky, či technologie je vratná. Blizzard vzal to nejlepší z WoL a HotS, a velice pěkně to zabalil do Legacy of the Void. Samotný a silný Spear of Adun, se svými speciálními útoky, či podpůrnou technologií, velice příjemně zpestřuje hru. Až si říkám, že je škoda že se stejnou intenzitou tyto prvky nebyly obsaženy u Hyperionu a Leviathana.

Co se týká grafiky a hudby - tak k tomu se dá jen říci: "Dost dobrý"

Je potěšující, že příběh SC2 je plně uzavřen (žádné další komerční natahování), zároveň se ale dočkáme dalších mission packů, za oblíbené postavy, již nezávisle na původních kampaních. Z toho důvodu doufám, že se ještě dočkáme dalších singleplayer rozšíření, kde prvky které přinesl Spear of Adun, budou na denním pořádku. No a pokud by se k nám dostali multiplayerové mapy, s pevně daným příběhem a nějakou tou singleplayerovou možností navíc. Kdo by se zlobil.

95%

Pro: Opravdu rozzuření a ultimátní protosové. Více filmečků, vratné možnosti. Hudba a grafika.

Proti: Extrémní žrout času.

+8 +9 −1