Tahle hra je něco na co nikdy nezapomenete a o to jde u her především. Nepatuju si, kdy se mi to stalo u moderních her... snad jen u Far Cry 3 a GTA V.
Hra nabízí gigantický prostor, který je ovšem dělán formou kopírovaní a tak se vám pořád zdá, že ať už jste kdekoliv, je to pořád stejné - toto platí zejména pro džungli, místa s domy a budovami jsou unikátní. Vyloženě otravné jsou stálé souboje na cestách mezi frakcemi. Potřebujete přejet celou mapu - tj si na to vyhradíte hodinu, nebo po cestě vás vždy zastaví nějaká střelba, zabijí Vás a můžete jet znovu.
Hrou jsem se dokousal až do konce po nějakých třech měsících a nespočtu strávených odpolední. Ale na rundy v baru a sprosté smlouvání s bazaristou aut nikdy nezapomenu, stejně jako na nekonečné přemýšlení, jak nepřátele vyřídit co nejlíp, nebo to opravdu nebyla sranda na nejtěžší obtížnost. Závěr je přímo úchvatný a pro mě jeden z největších herních zážitků. Jen je třeba se obrnit trpělivostí a odpustit velké sekání a bugovost.
Hra nabízí gigantický prostor, který je ovšem dělán formou kopírovaní a tak se vám pořád zdá, že ať už jste kdekoliv, je to pořád stejné - toto platí zejména pro džungli, místa s domy a budovami jsou unikátní. Vyloženě otravné jsou stálé souboje na cestách mezi frakcemi. Potřebujete přejet celou mapu - tj si na to vyhradíte hodinu, nebo po cestě vás vždy zastaví nějaká střelba, zabijí Vás a můžete jet znovu.
Hrou jsem se dokousal až do konce po nějakých třech měsících a nespočtu strávených odpolední. Ale na rundy v baru a sprosté smlouvání s bazaristou aut nikdy nezapomenu, stejně jako na nekonečné přemýšlení, jak nepřátele vyřídit co nejlíp, nebo to opravdu nebyla sranda na nejtěžší obtížnost. Závěr je přímo úchvatný a pro mě jeden z největších herních zážitků. Jen je třeba se obrnit trpělivostí a odpustit velké sekání a bugovost.
Pro: Nápad, zážitky, délka, přemýšlení jak rozbít nepřítele co nejlíp
Proti: Naprosto šílená bugovost