Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

The Binding of Isaac

  • PC 90
Nevím, kde mám začít u uplakaného Isaaca. Asi bude nejlepší hned od úvodního intra, které Vám ukáže hlavní zápletku a prozradí vizuálního autora. Edmunda McMillena, který udělal Super Meat boy. Samozřejmě, že já knedlík, jsem nic nevěděl a při intru si říkal: Je to vypadá jako by to kreslil ten týpek z Indie Games: The Movie, jak kreslil Super Meat boy a i vtipnost by taky na něj seděla.. Ano, tento týpek opět úřadoval a ukázal, jak někdy málo, znamená neskutečně moc!!!

Ve své principu je The Binding of Isaac prostá hra, která by normálně nevybočovala od ostatních. Procházíte obdélníkovými místnostmi a ničíte nepřátele, přitom seberete nějaký předmět či klíč, utkáte se s nějakým bossem atd. Jenže Isaaca dělal Edmunda McMillena!! Jeho představivost jak vypadá sklepení jedné prosté rodinky je úžasné!
Za prvé: hlavní zbraní Isaaca je pláč.
Za druhé: vtipnost, sbírání předmětu je psina (např. tyčky, které si Issac dá do očí, tak aby měl rychlejší palbu pláčem či sebrání dětského srdce pro zvětšení energie) nebo narážky na jiné hry (Fez).
Za třetí: dokonalá animace nepřátel, bossů.
Za čtvrté: hudební doprovod.
Za páté: vysoká obtížnost!! Hra umí být dost krutá, máte za sebou hodinu hraní, výbornou výzbroj, plno životů a ono ejhle, vstoupíte do místnosti a jen tak přihlížíte jak Vám mizí srdíčka. Jak štak s toho vyjdete se srdíčkem či dvěma, jdete dál a v další místnosti to samé v bledě modrým. Nenechte se mýlit, u Isaaca neexistuje checkponit nebo snad restart levelu. NENE hezky pěkně od začátku...

Verdikt: To co jsem zažil s Isaacem, jsem hodně dlooouho nezažil. Abych by vyklepaný jako osika při poražení hlavního Bosse s posledním srdíček, které mi zbylo. Radoval se s toho jako bych pokořil na Mount Everest nebo se vztekal, že jsem vlezl do místnosti, kde mě oškubali o hodně zdraví, nadával si za to. Takový her moc není. 90%
Steam hlásí odehraný 60h a 68% achievementů.

PS pro Isaaca: Sorry kámo, musíme se rozejít čeká na mě hromada dalších her. Bylo to fajn, Díky moc. Prosím nebreč, hlavně nebreč!!


Pro: Vtipnost, vylepšování postavy, hudba, obtížnost, nové postavy a mnoho dalšího.

Proti: Sheol (to se nedá)

+13