Lord Dimwit Flathead the Excessive dostál svému přízvisku a přikázal postavit na svou počest největší sochu, jaká kdy spatřila světlo světa. Jeden z místních obyvatel Megaboz the Magnificient se ovšem kvůli tomu namíchl natolik, že seslal smrtelnou kletbu na Dimwita Flatheada, celou jeho rodinu i celou říši a následně zmizel. Královým kouzelníkům se sice podařilo kouzlem oddálit účinky kletby, ale úplně odstranit jí nedokázali. Od této chvíle uplynulo 94 let a síla protikouzla rapidně klesá. Současný vládce Wurb Flathead nabídl půl svého bohatství komukoliv, kdo dokáže kletbu zrušit. Na scénu se tak dostává hlavní hrdina, který náhodně zdědil po předcích jakýsi dokument, který možná obsahuje klíč k celé záhadě.
Hra Zork Zero: The Revenge of Megaboz je poslední hrou v sérii Zork vydaná pod hlavičkou Infocomu. A přestože je hrou v sérii poslední, popisuje události, které celé sérii předcházely. Znovu jde o textovou adventuru, která ovšem obsahuje barevný grafický interface s obrázky, včetně interaktivní mapy. Steve Meretzky pro tuto hru vytvořil zbrusu nový parser systém, který v sobě obsahuje i nápovědu v podobě návrhů možných příkazů, pokud má systém pocit, že je hráč ve slepé uličce. Hra také obsahuje několik grafických miniher založených na jiných starých logických hrách (např. Solitaire, Hanojské věže apod.)
Hra Zork Zero: The Revenge of Megaboz je poslední hrou v sérii Zork vydaná pod hlavičkou Infocomu. A přestože je hrou v sérii poslední, popisuje události, které celé sérii předcházely. Znovu jde o textovou adventuru, která ovšem obsahuje barevný grafický interface s obrázky, včetně interaktivní mapy. Steve Meretzky pro tuto hru vytvořil zbrusu nový parser systém, který v sobě obsahuje i nápovědu v podobě návrhů možných příkazů, pokud má systém pocit, že je hráč ve slepé uličce. Hra také obsahuje několik grafických miniher založených na jiných starých logických hrách (např. Solitaire, Hanojské věže apod.)
Lord Dimwit Flathead the Excessive dostál svému přízvisku a přikázal postavit na svou počest největší sochu, jaká kdy spatřila světlo světa. Jeden z místních obyvatel Megaboz the Magnificient se ovšem kvůli tomu namíchl natolik, že seslal smrtelnou kletbu na Dimwita Flatheada, celou jeho rodinu i celou říši a následně zmizel. Královým kouzelníkům se sice podařilo kouzlem oddálit účinky kletby, ale úplně odstranit jí nedokázali. Od této chvíle uplynulo 94 let a síla protikouzla rapidně klesá. Současný vládce Wurb Flathead nabídl půl svého bohatství komukoliv, kdo dokáže kletbu zrušit. Na scénu se tak dostává hlavní hrdina, který náhodně zdědil po předcích jakýsi dokument, který možná obsahuje klíč k celé záhadě.
Hra Zork Zero: The Revenge of Megaboz je poslední hrou v sérii Zork vydaná pod hlavičkou Infocomu. A přestože je hrou v sérii poslední, popisuje události, které celé sérii předcházely. Znovu jde o textovou adventuru, která ovšem obsahuje barevný grafický interface s obrázky, včetně interaktivní mapy. Steve Meretzky pro tuto hru vytvořil zbrusu nový parser systém, který v sobě obsahuje i nápovědu v podobě návrhů možných příkazů, pokud má systém pocit, že je hráč ve slepé uličce. Hra také obsahuje několik grafických miniher založených na jiných starých logických hrách (např. Solitaire, Hanojské věže apod.)
Hra Zork Zero: The Revenge of Megaboz je poslední hrou v sérii Zork vydaná pod hlavičkou Infocomu. A přestože je hrou v sérii poslední, popisuje události, které celé sérii předcházely. Znovu jde o textovou adventuru, která ovšem obsahuje barevný grafický interface s obrázky, včetně interaktivní mapy. Steve Meretzky pro tuto hru vytvořil zbrusu nový parser systém, který v sobě obsahuje i nápovědu v podobě návrhů možných příkazů, pokud má systém pocit, že je hráč ve slepé uličce. Hra také obsahuje několik grafických miniher založených na jiných starých logických hrách (např. Solitaire, Hanojské věže apod.)
Lord Dimwit Flathead the Excessive dostál svému přízvisku a přikázal postavit na svou počest největší sochu, jaká kdy spatřila světlo světa. Jeden z místních obyvatel Megaboz the Magnificient se ovšem kvůli tomu namíchl natolik, že seslal smrtelnou kletbu na Dimwita Flatheada, celou jeho rodinu i celou říši a následně zmizel. Královým kouzelníkům se sice podařilo kouzlem oddálit účinky kletby, ale úplně odstranit ji nedokázali. Od této chvíle uplynulo 94 let a síla protikouzla rapidně klesá. Současný vládce Wurb Flathead nabídl půl svého bohatství komukoliv, kdo dokáže kletbu zrušit. Na scénu se tak dostává hlavní hrdina, který náhodně zdědil po předcích jakýsi dokument, který možná obsahuje klíč k celé záhadě.
Hra Zork Zero: The Revenge of Megaboz je poslední hrou v sérii Zork vydaná pod hlavičkou Infocomu. A přestože je hrou v sérii poslední, popisuje události, které celé sérii předcházely. Znovu jde o textovou adventuru, která ovšem obsahuje barevný grafický interface s obrázky, včetně interaktivní mapy. Steve Meretzky pro tuto hru vytvořil zbrusu nový parser systém, který v sobě obsahuje i nápovědu v podobě návrhů možných příkazů, pokud má systém pocit, že je hráč ve slepé uličce. Hra také obsahuje několik grafických miniher založených na jiných starých logických hrách (např. Solitaire, Hanojské věže apod.)
Hra Zork Zero: The Revenge of Megaboz je poslední hrou v sérii Zork vydaná pod hlavičkou Infocomu. A přestože je hrou v sérii poslední, popisuje události, které celé sérii předcházely. Znovu jde o textovou adventuru, která ovšem obsahuje barevný grafický interface s obrázky, včetně interaktivní mapy. Steve Meretzky pro tuto hru vytvořil zbrusu nový parser systém, který v sobě obsahuje i nápovědu v podobě návrhů možných příkazů, pokud má systém pocit, že je hráč ve slepé uličce. Hra také obsahuje několik grafických miniher založených na jiných starých logických hrách (např. Solitaire, Hanojské věže apod.)
Lord Dimwit Flathead the Excessive dostál svému přízvisku a přikázal postavit na svou počest největší sochu, jaká kdy spatřila světlo světa. Jeden z místních obyvatel Megaboz the Magnificient se ovšem kvůli tomu namíchl natolik, že seslal smrtelnou kletbu na Dimwita Flatheada, celou jeho rodinu i celou říši a následně zmizel. Královým kouzelníkům se sice podařilo kouzlem oddálit účinky kletby, ale úplně odstranit ji nedokázali. Od této chvíle uplynulo 94 let a síla protikouzla rapidně klesá. Současný vládce Wurb Flathead nabídl půl svého bohatství komukoliv, kdo dokáže kletbu zrušit. Na scénu se tak dostává hlavní hrdina, který náhodně zdědil po předcích jakýsi dokument, který možná obsahuje klíč k celé záhadě.
Hra Zork Zero: The Revenge of Megaboz je poslední hrou v sérii Zork vydaná pod hlavičkou Infocomu. A přestože je hrou v sérii poslední, popisuje události, které celé sérii předcházely. Znovu jde o textovou adventuru, která ovšem obsahuje barevný grafický interface s obrázky, včetně interaktivní mapy. Steve Meretzky pro tuto hru vytvořil zbrusu nový parser systém, který v sobě obsahuje i nápovědu v podobě návrhů možných příkazů, pokud má systém pocit, že je hráč ve slepé uličce. Hra také obsahuje několik grafických miniher založených na jiných starých logických hrách (např. Solitaire, Hanojské věže apod.)
Hra Zork Zero: The Revenge of Megaboz je poslední hrou v sérii Zork vydaná pod hlavičkou Infocomu. A přestože je hrou v sérii poslední, popisuje události, které celé sérii předcházely. Znovu jde o textovou adventuru, která ovšem obsahuje barevný grafický interface s obrázky, včetně interaktivní mapy. Steve Meretzky pro tuto hru vytvořil zbrusu nový parser systém, který v sobě obsahuje i nápovědu v podobě návrhů možných příkazů, pokud má systém pocit, že je hráč ve slepé uličce. Hra také obsahuje několik grafických miniher založených na jiných starých logických hrách (např. Solitaire, Hanojské věže apod.)