V Steel Soldiers sledujete osudy kapitána Zoda, z prvního Z známého jako velitel Zod, který po 509 letém konfliktu mezi MegaCom Corporation a TransGlobal Empires a následně uzavřeném příměří, vysílá do demilitarizované zóny průzkumníky, aby špehovali TransGlobal. Nejsou jimi nikdo jiný než roboti Brad a Clarke, známí z videí z prvního dílu. Jenže během průzkumné mise se něco pokazí a Zod musí vyslat jednotky na záchranu ztracených průzkumníků, během níž nalézá rozbitou bednu s nápisem Omega.
Herní systém byl oproti původnímu Z mírně rozšířen. Nyní je každé území označeno body (1-5), které určují rychlost těžby suroviny Xenonite, což je také novinka, a budovy už nejsou jen pevně dané na mapě, jako např. radar, ale můžete je i vyrábět. Nic z toho však neubírá Z na původní až frenetické hratelnosti. Kromě kampaně (30 misí), která je propojena videi ve formě komixových stripů, si můžete zahrát i skirmish a multiplayer (5 módů).
Po grafické stránce je nové Z celkem rozporuplné. Na jedné straně jsou zde pěkně vyvedené modely a na straně druhé, celkem monotónně ztvárněná krajina. Zvukový doprovod je naproti tomu výborný, ať se jedná o hudbu měnící se v závislosti na tom, co se na bojišti děje, nebo vtipné hlášky postav. A umělá inteligence, achillova pata mnoha strategií, je také na celkem slušné úrovni, i když občas se i zde nějaká ta bota vyskytne.
Herní systém byl oproti původnímu Z mírně rozšířen. Nyní je každé území označeno body (1-5), které určují rychlost těžby suroviny Xenonite, což je také novinka, a budovy už nejsou jen pevně dané na mapě, jako např. radar, ale můžete je i vyrábět. Nic z toho však neubírá Z na původní až frenetické hratelnosti. Kromě kampaně (30 misí), která je propojena videi ve formě komixových stripů, si můžete zahrát i skirmish a multiplayer (5 módů).
Po grafické stránce je nové Z celkem rozporuplné. Na jedné straně jsou zde pěkně vyvedené modely a na straně druhé, celkem monotónně ztvárněná krajina. Zvukový doprovod je naproti tomu výborný, ať se jedná o hudbu měnící se v závislosti na tom, co se na bojišti děje, nebo vtipné hlášky postav. A umělá inteligence, achillova pata mnoha strategií, je také na celkem slušné úrovni, i když občas se i zde nějaká ta bota vyskytne.
Ve Steel Soldiers sledujete osudy kapitána Zoda, z prvního Z, známého jako velitel Zod, který po 509 letém konfliktu mezi MegaCom Corporation a TransGlobal Empires a následně uzavřeném příměří vysílá do demilitarizované zóny průzkumníky, aby špehovali TransGlobal. Nejsou jimi nikdo jiný, než roboti Brad a Clarke, známí z videí z prvního dílu. Jenže během průzkumné mise se něco pokazí a Zod musí vyslat jednotky na záchranu ztracených průzkumníků, během níž nalézá rozbitou bednu s nápisem Omega.
Herní systém byl oproti původnímu Z mírně rozšířen. Nyní je každé území označeno body (1-5), které určují rychlost těžby suroviny Xenonite, což je také novinka, a budovy už nejsou jen pevně dané na mapě, jako např. radar, ale můžete je i vyrábět. Nic z toho však neubírá Z na původní až frenetické hratelnosti. Kromě kampaně (30 misí), která je propojena videi ve formě komixových stripů, si můžete zahrát i skirmish a multiplayer (5 módů).
Po grafické stránce je nové Z celkem rozporuplné. Na jedné straně jsou zde pěkně vyvedené modely a na straně druhé celkem monotónně ztvárněná krajina. Zvukový doprovod je naproti tomu výborný, ať se jedná o hudbu měnící se v závislosti na tom, co se na bojišti děje, nebo vtipné hlášky postav. A umělá inteligence, Achillova pata mnoha strategií, je také na celkem slušné úrovni, i když občas se i zde nějaká ta bota vyskytne.
Herní systém byl oproti původnímu Z mírně rozšířen. Nyní je každé území označeno body (1-5), které určují rychlost těžby suroviny Xenonite, což je také novinka, a budovy už nejsou jen pevně dané na mapě, jako např. radar, ale můžete je i vyrábět. Nic z toho však neubírá Z na původní až frenetické hratelnosti. Kromě kampaně (30 misí), která je propojena videi ve formě komixových stripů, si můžete zahrát i skirmish a multiplayer (5 módů).
Po grafické stránce je nové Z celkem rozporuplné. Na jedné straně jsou zde pěkně vyvedené modely a na straně druhé celkem monotónně ztvárněná krajina. Zvukový doprovod je naproti tomu výborný, ať se jedná o hudbu měnící se v závislosti na tom, co se na bojišti děje, nebo vtipné hlášky postav. A umělá inteligence, Achillova pata mnoha strategií, je také na celkem slušné úrovni, i když občas se i zde nějaká ta bota vyskytne.
Ve Steel Soldiers sledujete osudy kapitána Zoda, z prvního Z, známého jako velitel Zod, který po 509 letém konfliktu mezi MegaCom Corporation a TransGlobal Empires a následně uzavřeném příměří vysílá do demilitarizované zóny průzkumníky, aby špehovali TransGlobal. Nejsou jimi nikdo jiný, než roboti Brad a Clarke, známí z videí z prvního dílu. Jenže během průzkumné mise se něco pokazí a Zod musí vyslat jednotky na záchranu ztracených průzkumníků, během níž nalézá rozbitou bednu s nápisem Omega.
Herní systém byl oproti původnímu Z mírně rozšířen. Nyní je každé území označeno body (1-5), které určují rychlost těžby suroviny Xenonite, což je také novinka, a budovy už nejsou jen pevně dané na mapě, jako např. radar, ale můžete je i vyrábět. Nic z toho však neubírá Z na původní až frenetické hratelnosti. Kromě kampaně (30 misí), která je propojena videi ve formě komixových stripů, si můžete zahrát i skirmish a multiplayer (5 módů).
Po grafické stránce je nové Z celkem rozporuplné. Na jedné straně jsou zde pěkně vyvedené modely a na straně druhé celkem monotónně ztvárněná krajina. Zvukový doprovod je naproti tomu výborný, ať se jedná o hudbu měnící se v závislosti na tom, co se na bojišti děje, nebo vtipné hlášky postav. A umělá inteligence, Achillova pata mnoha strategií, je také na celkem slušné úrovni, i když občas se i zde nějaká ta bota vyskytne.
Herní systém byl oproti původnímu Z mírně rozšířen. Nyní je každé území označeno body (1-5), které určují rychlost těžby suroviny Xenonite, což je také novinka, a budovy už nejsou jen pevně dané na mapě, jako např. radar, ale můžete je i vyrábět. Nic z toho však neubírá Z na původní až frenetické hratelnosti. Kromě kampaně (30 misí), která je propojena videi ve formě komixových stripů, si můžete zahrát i skirmish a multiplayer (5 módů).
Po grafické stránce je nové Z celkem rozporuplné. Na jedné straně jsou zde pěkně vyvedené modely a na straně druhé celkem monotónně ztvárněná krajina. Zvukový doprovod je naproti tomu výborný, ať se jedná o hudbu měnící se v závislosti na tom, co se na bojišti děje, nebo vtipné hlášky postav. A umělá inteligence, Achillova pata mnoha strategií, je také na celkem slušné úrovni, i když občas se i zde nějaká ta bota vyskytne.
V Z: Steel Soldiers sledujete osudy kapitána Zoda z prvního Z, známého jako velitel Zod, který po 509letém konfliktu mezi MegaCom Corporation a TransGlobal Empires a následně uzavřeném příměří vysílá do demilitarizované zóny průzkumníky, aby špehovali TransGlobal. Nejsou jimi nikdo jiný než roboti Brad a Clarke, známí z videí z prvního dílu. Jenže během průzkumné mise se něco pokazí a Zod musí vyslat jednotky na záchranu ztracených průzkumníků, během níž nalézá rozbitou bednu s nápisem „Omega“.
Herní systém byl oproti původnímu Z mírně rozšířen. Nyní je každé území označeno body (1 až 5), které určují rychlost těžby suroviny Xenonite, což je také novinka, a budovy, jako např. radar, už nejsou jen pevně dané podobou mapy, ale můžete je i stavět. Kromě kampaně o délce třiceti misí, která je protkána animacemi ve formě komixových stripů, si můžete v pěti módech zahrát i skirmish a multiplayer.
Grafika ve srovnání s předchůdcem zažila posun od 2D k 3D a zpracovává stíny, odrazy a počasí. Vylepšení podstoupila též umělá inteligence počítačem ovládaného protivníka.
Herní systém byl oproti původnímu Z mírně rozšířen. Nyní je každé území označeno body (1 až 5), které určují rychlost těžby suroviny Xenonite, což je také novinka, a budovy, jako např. radar, už nejsou jen pevně dané podobou mapy, ale můžete je i stavět. Kromě kampaně o délce třiceti misí, která je protkána animacemi ve formě komixových stripů, si můžete v pěti módech zahrát i skirmish a multiplayer.
Grafika ve srovnání s předchůdcem zažila posun od 2D k 3D a zpracovává stíny, odrazy a počasí. Vylepšení podstoupila též umělá inteligence počítačem ovládaného protivníka.
V Z: Steel Soldiers sledujete osudy kapitána Zoda z prvního Z, známého jako velitel Zod, který po 509letém konfliktu mezi MegaCom Corporation a TransGlobal Empires a následně uzavřeném příměří vysílá do demilitarizované zóny průzkumníky, aby špehovali TransGlobal. Nejsou jimi nikdo jiný než roboti Brad a Clarke, známí z videí z prvního dílu. Jenže během průzkumné mise se něco pokazí a Zod musí vyslat jednotky na záchranu ztracených průzkumníků, během níž nalézá rozbitou bednu s nápisem „Omega“.
Herní systém byl oproti původnímu Z mírně rozšířen. Nyní je každé území označeno body (1 až 5), které určují rychlost těžby suroviny Xenonite, což je také novinka, a budovy, jako např. radar, už nejsou jen pevně dané podobou mapy, ale můžete je i stavět. Kromě kampaně o délce třiceti misí, která je protkána animacemi ve formě komixových stripů, si můžete v pěti módech zahrát i skirmish a multiplayer.
Grafika ve srovnání s předchůdcem zažila posun od 2D k 3D a zpracovává stíny, odrazy a počasí. Vylepšení podstoupila též umělá inteligence počítačem ovládaného protivníka.
Herní systém byl oproti původnímu Z mírně rozšířen. Nyní je každé území označeno body (1 až 5), které určují rychlost těžby suroviny Xenonite, což je také novinka, a budovy, jako např. radar, už nejsou jen pevně dané podobou mapy, ale můžete je i stavět. Kromě kampaně o délce třiceti misí, která je protkána animacemi ve formě komixových stripů, si můžete v pěti módech zahrát i skirmish a multiplayer.
Grafika ve srovnání s předchůdcem zažila posun od 2D k 3D a zpracovává stíny, odrazy a počasí. Vylepšení podstoupila též umělá inteligence počítačem ovládaného protivníka.