Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
World War II Online: Battleground Europe World War II Online: Battleground Europe World War II Online: Battleground Europe

Battleground Europe, World War II Online: Blitzkrieg

Battleground Europe, World War II Online: Blitzkrieg

Battleground Europe, World War II Online: Blitzkrieg

Cornered Rat Software
Cornered Rat Software
Cornered Rat Software
PC
06.06.2001
PC
06.06.2001
PC
06.06.2001
World War II Online: Battleground Europe World War II Online: Battleground Europe World War II Online: Battleground Europe
Žánr
online > online akce *
akce > 1st person akce
simulátor > tankový simulátor
simulátor > letecký simulátor
online > online akce *
akce > 1st person akce
simulátor > tankový simulátor
simulátor > letecký simulátor
online > online akce *
akce > 1st person akce
simulátor > tankový simulátor
simulátor > letecký simulátor

Forma
placená hra free to play (dříve placená hra) free to play (dříve placená hra)
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano

World War II Online: Battleground Europe, zkráceně WWIIOL, WW2OL, BGE či BE, je PvP masivní multiplayer on-line počítačová hra (MMOG) simulující bojiště západní Evropy počátku druhé světové války, jejíž žánr by se dal definovat jako historická exteriérová PvP MMOFPS RTS RPG s prvky Stealth. Sloučení simulace pozemních, leteckých a námořních armád z World War II online: Battleground Europe pak dělá válečnou simulaci známou jako virtuální bojiště.

Prostředí Battlegroud Europe je celistvou mapou, kterou lze bez dotankování paliva překonat pouze letadlem a nebo pěšmo. Na této jedné mapě se ve 3D prostředí odehrává několik nezávisle řízených bitev mezi hráči, které podléhají vrchnímu velení, jenž rozhoduje o umístění právě jim podřízených jednotek (hráčů) v každém z časových pásem 7/24/365. V pravém slova smyslu se tedy jedná o několik pozemních, několik námořních a několik leteckých bitev včetně jejich kombinací, které se různým způsobem mohou vzájemně ovlivňovat a to i v reálném čase, kdy například jeden útok podporuje druhý tak, aby došlo k oslabení nepřátelské linie v krátkém úseku a následnému průlomu, obklíčení, nebo pouze zmatení nepřítele diverzní akcí bez záměru získat území.

Cíl kampaně je systémem Capture The Flag (CTF) získat vládu nad územím o rozloze 30000 km čtverečních.
Technicky to ovšem neznamená sebrat vlajku a donést jí na jiné místo (jako v originálním konceptu CTF), ale zabrat vlajkovou budovu, která reprezentuje část města a jejíž součástí je i spawn point nepřítele. Tím se omezí přísun nepřátelských jednotek v "depotech", nebo v "Army Base", a za jistých podmínek může dojít i k zásobování jednotek vlastních. Cílem je tedy získávat celá města do svého vlastnictví, aby se do nich daly umístit brigády se spawnlistem a mohlo se spawnovat v Depotech a Army Base dříve vlastněných nepřítelem.
World War II Online: Battleground Europe, zkráceně WWIIOL, WW2OL, BGE či BE, je PvP masivní multiplayer on-line počítačová hra (MMOG*) simulující bojiště západní Evropy počátku druhé světové války, jejíž žánr by se dal definovat jako historická exteriérová PvP MMOFPS RTS RPG s prvky Stealth. Sloučení simulace pozemních, leteckých a námořních armád z World War II online: Battleground Europe pak dělá válečnou simulaci známou jako virtuální bojiště.

Prostředí Battlegroud Europe je celistvou mapou, kterou lze bez dotankování paliva překonat pouze letadlem a nebo pěšmo. Na této jedné mapě se ve 3D prostředí odehrává několik nezávisle řízených bitev mezi hráči, které podléhají vrchnímu velení, jenž rozhoduje o umístění právě jim podřízených jednotek (hráčů) v každém z časových pásem 7/24/365. V pravém slova smyslu se tedy jedná o několik pozemních, několik námořních a několik leteckých bitev včetně jejich kombinací, které se různým způsobem mohou vzájemně ovlivňovat a to i v reálném čase, kdy například jeden útok podporuje druhý tak, aby došlo k oslabení nepřátelské linie v krátkém úseku a následnému průlomu, obklíčení, nebo pouze zmatení nepřítele diverzní akcí bez záměru získat území.

Cíl kampaně je systémem Capture The Flag (CTF) získat vládu nad územím o rozloze 52000 km čtverečních bez vodních ploch. Technicky to ovšem neznamená sebrat vlajku a donést jí na jiné místo (jako v originálním konceptu CTF), ale zabrat vlajkovou budovu, která reprezentuje část města a jejíž součástí je i spawn point nepřítele (Capture The Area). Tím se omezí zásobění nepřátelských zbraní v "depotech", nebo v "Army Base", a za jistých podmínek může dojít i k zásobování jednotek vlastních. Cílem je tedy získávat celá města do svého vlastnictví, aby se do nich daly umístit brigády se spawnlistem a mohlo se spawnovat v Depotech a Army Base dříve vlastněných nepřítelem. To za trvalého bránění továren (před leteckými útoky), které produkuji tanky, děla, letadla, lodě a pěchotní zbraně nutné pro vedení boje.

*) Na rozdíl o jiných Multiple Multiplayer Online her je WWIIOL skutečné Massive Multiplayer, vše se totiž odehrává na jedné obrovské mapě a v jednom čase. V tankových bitvách tedy nehrozí takzvané "borderování", kdy si tankista kryje jednu stranu tanku koncem mapy, we WWIIOL je konec mapy stovky kilometrů daleko a tak má tank, nebo skupina, možnost neomezeného manévrování.
World War II Online: Battleground Europe, zkráceně WWIIOL, WW2OL, BGE či BE, je PvP masivní multiplayer on-line počítačová hra (MMOG*) simulující bojiště západní Evropy počátku druhé světové války, jejíž žánr by se dal definovat jako historická exteriérová PvP MMOFPS RTS RPG s prvky Stealth. Sloučení simulace pozemních, leteckých a námořních armád z World War II online: Battleground Europe pak dělá válečnou simulaci známou jako virtuální bojiště.

Prostředí Battlegroud Europe je celistvou mapou, kterou lze bez dotankování paliva překonat pouze letadlem a nebo pěšmo. Na této jedné mapě se ve 3D prostředí odehrává několik nezávisle řízených bitev mezi hráči, které podléhají vrchnímu velení, jež rozhoduje o umístění právě jim podřízených jednotek (hráčů) v každém z časových pásem 7/24/365. V pravém slova smyslu se tedy jedná o několik pozemních, několik námořních a několik leteckých bitev včetně jejich kombinací, které se různým způsobem mohou vzájemně ovlivňovat a to i v reálném čase, kdy například jeden útok podporuje druhý tak, aby došlo k oslabení nepřátelské linie v krátkém úseku a následnému průlomu, obklíčení, nebo pouze zmatení nepřítele diverzní akcí bez záměru získat území.

Cíl kampaně je systémem Capture The Flag (CTF) získat vládu nad územím o rozloze 52000 km čtverečních bez vodních ploch. Technicky to ovšem neznamená sebrat vlajku a donést ji na jiné místo (jako v originálním konceptu CTF), ale zabrat vlajkovou budovu, která reprezentuje část města a jejíž součástí je i spawn point nepřítele (Capture The Area). Tím se omezí zásobění nepřátelských zbraní v "depotech", nebo v "Army Base", a za jistých podmínek může dojít i k zásobování jednotek vlastních. Cílem je tedy získávat celá města do svého vlastnictví, aby se do nich daly umístit brigády se spawnlistem a mohlo se spawnovat v Depotech a Army Base dříve vlastněných nepřítelem. To za trvalého bránění továren (před leteckými útoky), které produkuji tanky, děla, letadla, lodě a pěchotní zbraně nutné pro vedení boje.

*) Na rozdíl o jiných Multiple Multiplayer Online her je WWIIOL skutečné Massive Multiplayer, vše se totiž odehrává na jedné obrovské mapě a v jednom čase. V tankových bitvách tedy nehrozí takzvané "borderování", kdy si tankista kryje jednu stranu tanku koncem mapy, ve WWIIOL je konec mapy stovky kilometrů daleko a tak má tank, nebo skupina, možnost neomezeného manévrování.
Oficiální stránky hry (http://www.battlegroundeurope.com)
Oficiální stránky hry (http://www.battlegroundeurope.com)
Oficiální stránky hry (http://www.battlegroundeurope.com)