World Rally Fever je předělávka automatové hry na PC s grafickým stylem vycházejícím z japonské anime, bez přehnaných nároků na realističnost, vlastně jde o čistě arkádovou záležitost.
Na výběr je z celkem osmi typů charakterů, které se od sebe liší řidičskými schopnostmi, jinak všichni závodí ve stejném typu auta. Tratí, na kterých se dá závodit, je šestnáct a každá se od sebe nápadně liší, podle toho, v které části světa se nachází - v podstatě se podíváte od Austrálie až po Aljašku. Během závodů narazíte na různé powerupy, díky kterým si na chvilku zlepšíte nějakou jízdní vlastnost nebo vám do cesty naopak vleze nějaká překážka, kterou musíte objet nebo přeskočit.
Grafika je na 3D spritovém enginu v základním rozlišení 640x480, aby si ji tehdy mohli zahrát i lidé na 386DX/40 se 4MB paměti a už na P100 dosahovala neuvěřitelných 60FPS. World Rally Fever není braná nijak vážně a na prvním i posledním místě je hlavně zábava.
Na výběr je z celkem osmi typů charakterů, které se od sebe liší řidičskými schopnostmi, jinak všichni závodí ve stejném typu auta. Tratí, na kterých se dá závodit, je šestnáct a každá se od sebe nápadně liší, podle toho, v které části světa se nachází - v podstatě se podíváte od Austrálie až po Aljašku. Během závodů narazíte na různé powerupy, díky kterým si na chvilku zlepšíte nějakou jízdní vlastnost nebo vám do cesty naopak vleze nějaká překážka, kterou musíte objet nebo přeskočit.
Grafika je na 3D spritovém enginu v základním rozlišení 640x480, aby si ji tehdy mohli zahrát i lidé na 386DX/40 se 4MB paměti a už na P100 dosahovala neuvěřitelných 60FPS. World Rally Fever není braná nijak vážně a na prvním i posledním místě je hlavně zábava.
World Rally Fever je předělávka automatové hry na PC s grafickým stylem vycházejícím z japonské anime, bez přehnaných nároků na realističnost, vlastně jde o čistě arkádovou záležitost.
Na výběr je z celkem osmi typů charakterů, které se od sebe liší řidičskými schopnostmi, jinak všichni závodí ve stejném typu auta. Tratí, na kterých se dá závodit, je šestnáct a každá se od sebe nápadně liší, podle toho, v které části světa se nachází - v podstatě se podíváte od Austrálie až po Aljašku. Během závodů narazíte na různé powerupy, díky kterým si na chvilku zlepšíte nějakou jízdní vlastnost nebo vám do cesty naopak vleze nějaká překážka, kterou musíte objet nebo přeskočit.
Grafika je na 3D spritovém enginu v základním rozlišení 640x480, aby si ji tehdy mohli zahrát i lidé na 386DX/40 se 4MB paměti a už na P100 dosahovala neuvěřitelných 60FPS.
Na výběr je z celkem osmi typů charakterů, které se od sebe liší řidičskými schopnostmi, jinak všichni závodí ve stejném typu auta. Tratí, na kterých se dá závodit, je šestnáct a každá se od sebe nápadně liší, podle toho, v které části světa se nachází - v podstatě se podíváte od Austrálie až po Aljašku. Během závodů narazíte na různé powerupy, díky kterým si na chvilku zlepšíte nějakou jízdní vlastnost nebo vám do cesty naopak vleze nějaká překážka, kterou musíte objet nebo přeskočit.
Grafika je na 3D spritovém enginu v základním rozlišení 640x480, aby si ji tehdy mohli zahrát i lidé na 386DX/40 se 4MB paměti a už na P100 dosahovala neuvěřitelných 60FPS.
World Rally Fever je předělávka automatové hry na PC s grafickým stylem vycházejícím z japonského anime, bez přehnaných nároků na realističnost, vlastně jde o čistě arkádovou záležitost.
Na výběr je z celkem osmi typů charakterů, které se od sebe liší řidičskými schopnostmi, jinak všichni závodí ve stejném typu auta. Tratí, na kterých se dá závodit, je šestnáct a každá se od sebe nápadně liší, podle toho, ve které části světa se nachází - v podstatě se podíváte od Austrálie až po Aljašku. Během závodů narazíte na různé powerupy, díky kterým si na chvilku zlepšíte nějakou jízdní vlastnost nebo vám do cesty naopak vleze nějaká překážka, kterou musíte objet nebo přeskočit.
Grafika je na 3D spritovém enginu v základním rozlišení 640x480, aby si ji tehdy mohli zahrát i lidé na 386DX/40 se 4MB paměti a už na P100 dosahovala neuvěřitelných 60FPS.
Na výběr je z celkem osmi typů charakterů, které se od sebe liší řidičskými schopnostmi, jinak všichni závodí ve stejném typu auta. Tratí, na kterých se dá závodit, je šestnáct a každá se od sebe nápadně liší, podle toho, ve které části světa se nachází - v podstatě se podíváte od Austrálie až po Aljašku. Během závodů narazíte na různé powerupy, díky kterým si na chvilku zlepšíte nějakou jízdní vlastnost nebo vám do cesty naopak vleze nějaká překážka, kterou musíte objet nebo přeskočit.
Grafika je na 3D spritovém enginu v základním rozlišení 640x480, aby si ji tehdy mohli zahrát i lidé na 386DX/40 se 4MB paměti a už na P100 dosahovala neuvěřitelných 60FPS.