The Prophecy je klikací adventura z pohledu vlastních očí. Jinak pohádkově stylizovaná grafika úrovní je střídána cutscénami s digitalizovanými živými herci, zasazenými do renderovaného pozadí. Prvně hra vyšla na Amigu v roce 1992 a verze pro DOS následovala o rok později.
Lidé z Království Modrého Kamene bezmocně očekávají příchod čaroděje jménem Kraal. Váš děd a zároveň čaroděj Ohkram, byl jedním z těch, kteří před deseti lety poslali chorobně ambiciózního Kraale do vyhnanství. Čas se však naplnil a jeho příchod se blíží, přičemž jediným smyslem toho návratu bude pomsta. Proto si Ohkram vzpomněl tři dny před návratem Kraale na svého vnuka, Weena, kterým není nikdo jiný, než hráč. Čarodejnický děd se mu svěří, že jeho magie slábne, avšak zná proroctví. To tvrdí, že Kraal bude uvězněn navěky v čase pomocí magických přesýpacích hodin nazvaných Revuss a protože se hodiny nachází v podzemním chrámu, vydává se Ween ihned ze své chaloupky na cestu do dědova domu, kde se nachází vstup do dimenze s hodinami.
Weena doprovodí dvojčata Uki a Orbi, kteří nosí hráčovy věci a úspěchy v pátrání po Revussu slaví tancem. Nápovědu zde představuje upíří netopýr, který překvapivě poskytuje rady za kus ovoce. Řešení hádanek spočívá zpravidla v hledání předmětů po místnostech kurzorem a jejich následné použití na správném místě. Hratelnost by se dala charakterizovat jako mix her Myst a Gobliiins. Od těchto adventur se Weenovo dobrodružství odlišuje svérázným smyslem pro humor, který někomu sedne a někomu zase ne.
Lidé z Království Modrého Kamene bezmocně očekávají příchod čaroděje jménem Kraal. Váš děd a zároveň čaroděj Ohkram, byl jedním z těch, kteří před deseti lety poslali chorobně ambiciózního Kraale do vyhnanství. Čas se však naplnil a jeho příchod se blíží, přičemž jediným smyslem toho návratu bude pomsta. Proto si Ohkram vzpomněl tři dny před návratem Kraale na svého vnuka, Weena, kterým není nikdo jiný, než hráč. Čarodejnický děd se mu svěří, že jeho magie slábne, avšak zná proroctví. To tvrdí, že Kraal bude uvězněn navěky v čase pomocí magických přesýpacích hodin nazvaných Revuss a protože se hodiny nachází v podzemním chrámu, vydává se Ween ihned ze své chaloupky na cestu do dědova domu, kde se nachází vstup do dimenze s hodinami.
Weena doprovodí dvojčata Uki a Orbi, kteří nosí hráčovy věci a úspěchy v pátrání po Revussu slaví tancem. Nápovědu zde představuje upíří netopýr, který překvapivě poskytuje rady za kus ovoce. Řešení hádanek spočívá zpravidla v hledání předmětů po místnostech kurzorem a jejich následné použití na správném místě. Hratelnost by se dala charakterizovat jako mix her Myst a Gobliiins. Od těchto adventur se Weenovo dobrodružství odlišuje svérázným smyslem pro humor, který někomu sedne a někomu zase ne.
The Prophecy je klikací adventura z pohledu vlastních očí. Jinak pohádkově stylizovaná grafika úrovní je střídána cutscénami s digitalizovanými živými herci, zasazenými do renderovaného pozadí. Prvně hra vyšla na Amigu v roce 1992 a verze pro DOS následovala o rok později.
Lidé z Království Modrého Kamene bezmocně očekávají příchod čaroděje jménem Kraal. Váš děd a zároveň čaroděj Ohkram, byl jedním z těch, kteří před deseti lety poslali chorobně ambiciózního Kraale do vyhnanství. Čas se však naplnil a jeho příchod se blíží, přičemž jediným smyslem toho návratu bude pomsta. Proto si Ohkram vzpomněl tři dny před návratem Kraale na svého vnuka, Weena, kterým není nikdo jiný, než hráč. Čarodějnický děd se mu svěří, že jeho magie slábne, avšak zná proroctví. To tvrdí, že Kraal bude uvězněn navěky v čase pomocí magických přesýpacích hodin nazvaných Revuss a protože se hodiny nachází v podzemním chrámu, vydává se Ween ihned ze své chaloupky na cestu do dědova domu, kde se nachází vstup do dimenze s hodinami.
Weena doprovodí dvojčata Uki a Orbi, kteří nosí hráčovy věci a úspěchy v pátrání po Revussu slaví tancem. Nápovědu zde představuje upíří netopýr, který překvapivě poskytuje rady za kus ovoce. Řešení hádanek spočívá zpravidla v hledání předmětů po místnostech kurzorem a jejich následné použití na správném místě. Hratelnost by se dala charakterizovat jako mix her Myst a Gobliiins. Od těchto adventur se Weenovo dobrodružství odlišuje svérázným smyslem pro humor, který někomu sedne a někomu zase ne.
Lidé z Království Modrého Kamene bezmocně očekávají příchod čaroděje jménem Kraal. Váš děd a zároveň čaroděj Ohkram, byl jedním z těch, kteří před deseti lety poslali chorobně ambiciózního Kraale do vyhnanství. Čas se však naplnil a jeho příchod se blíží, přičemž jediným smyslem toho návratu bude pomsta. Proto si Ohkram vzpomněl tři dny před návratem Kraale na svého vnuka, Weena, kterým není nikdo jiný, než hráč. Čarodějnický děd se mu svěří, že jeho magie slábne, avšak zná proroctví. To tvrdí, že Kraal bude uvězněn navěky v čase pomocí magických přesýpacích hodin nazvaných Revuss a protože se hodiny nachází v podzemním chrámu, vydává se Ween ihned ze své chaloupky na cestu do dědova domu, kde se nachází vstup do dimenze s hodinami.
Weena doprovodí dvojčata Uki a Orbi, kteří nosí hráčovy věci a úspěchy v pátrání po Revussu slaví tancem. Nápovědu zde představuje upíří netopýr, který překvapivě poskytuje rady za kus ovoce. Řešení hádanek spočívá zpravidla v hledání předmětů po místnostech kurzorem a jejich následné použití na správném místě. Hratelnost by se dala charakterizovat jako mix her Myst a Gobliiins. Od těchto adventur se Weenovo dobrodružství odlišuje svérázným smyslem pro humor, který někomu sedne a někomu zase ne.
The Prophecy je klikací adventura z pohledu vlastních očí. Jinak pohádkově stylizovaná grafika úrovní je střídána cutscénami s digitalizovanými živými herci, zasazenými do renderovaného pozadí. Prvně hra vyšla na Amigu v roce 1992 a verze pro DOS následovala o rok později.
Lidé z Království Modrého Kamene bezmocně očekávají příchod čaroděje jménem Kraal. Váš děd a zároveň čaroděj Ohkram, byl jedním z těch, kteří před deseti lety poslali chorobně ambiciózního Kraale do vyhnanství. Čas se však naplnil a jeho příchod se blíží, přičemž jediným smyslem toho návratu bude pomsta. Proto si Ohkram vzpomněl tři dny před návratem Kraale na svého vnuka, Weena, kterým není nikdo jiný, než hráč. Čarodějnický děd se mu svěří, že jeho magie slábne, avšak zná proroctví. To tvrdí, že Kraal bude uvězněn navěky v čase pomocí magických přesýpacích hodin nazvaných Revuss a protože se hodiny nachází v podzemním chrámu, vydává se Ween ihned ze své chaloupky na cestu do dědova domu, kde se nachází vstup do dimenze s hodinami.
Weena doprovodí dvojčata Uki a Orbi, kteří nosí hráčovy věci a úspěchy v pátrání po Revussu slaví tancem. Nápovědu zde představuje upíří netopýr, který překvapivě poskytuje rady za kus ovoce. Řešení hádanek spočívá zpravidla v hledání předmětů po místnostech kurzorem a jejich následné použití na správném místě. Hratelnost by se dala charakterizovat jako mix her Myst a Gobliiins. Od těchto adventur se Weenovo dobrodružství odlišuje svérázným smyslem pro humor, který někomu sedne a někomu zase ne.
Lidé z Království Modrého Kamene bezmocně očekávají příchod čaroděje jménem Kraal. Váš děd a zároveň čaroděj Ohkram, byl jedním z těch, kteří před deseti lety poslali chorobně ambiciózního Kraale do vyhnanství. Čas se však naplnil a jeho příchod se blíží, přičemž jediným smyslem toho návratu bude pomsta. Proto si Ohkram vzpomněl tři dny před návratem Kraale na svého vnuka, Weena, kterým není nikdo jiný, než hráč. Čarodějnický děd se mu svěří, že jeho magie slábne, avšak zná proroctví. To tvrdí, že Kraal bude uvězněn navěky v čase pomocí magických přesýpacích hodin nazvaných Revuss a protože se hodiny nachází v podzemním chrámu, vydává se Ween ihned ze své chaloupky na cestu do dědova domu, kde se nachází vstup do dimenze s hodinami.
Weena doprovodí dvojčata Uki a Orbi, kteří nosí hráčovy věci a úspěchy v pátrání po Revussu slaví tancem. Nápovědu zde představuje upíří netopýr, který překvapivě poskytuje rady za kus ovoce. Řešení hádanek spočívá zpravidla v hledání předmětů po místnostech kurzorem a jejich následné použití na správném místě. Hratelnost by se dala charakterizovat jako mix her Myst a Gobliiins. Od těchto adventur se Weenovo dobrodružství odlišuje svérázným smyslem pro humor, který někomu sedne a někomu zase ne.