Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Warzone 2100 Warzone 2100 Warzone 2100 Warzone 2100 Warzone 2100
Pumpkin Studios
Pumpkin Studios
Pumpkin Studios
Pumpkin Studios
Pumpkin Studios
PC
1999
PC
1999
PC
1999
PC
1999
PS1
31.05.1999
PC
1999
Warzone 2100 Warzone 2100 Warzone 2100 Warzone 2100 Warzone 2100
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra)
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano

Warzone 2100 je realtime strategie klasického konceptu, avšak plně 3D a s několika inovacemi.

Za účelem ochrany Severní Ameriky je ustanovena NASDA (North American Strategic Defense Agency), která během let 2083-2085 vybuduje satelitní systém, zajišťující kontinentu ochranu proti raketovým útokům. Bohužel, během jeho testování došlo k vypuštění nukleárních hlavic proti všem důležitým světovým městům. Napadené státy reagovali okamžitým protiútokem a celá planeta se ponořila do jaderné zimy, civilizace jako taková skončila. Někteří z těch, kteří přežili, se okamžitě po té, co objevili opuštěnou vojenskou základnu, pustili do Projektu a roku 2100 začali své tažení za technologickými artefakty předapokalyptické doby.

Klasické schéma RTS se skládá z klasických prvků: těžba, stavba, výzkum, výroba a válčení. Zpestřujícím prvkem hry je designování vlastních jednotek z různých komponent, tak jak jsme to později zažili např. v Earth 2150 a možnost přidělení určitého způsobu chování - např. jaký odstup od cíle má zachovávat, při jak velkém poškození se vrátit na základnu, v jakém případě začít střílet na cíl apod. V každém takovém vehiklu pak sedí voják, který je za své úspěchy povyšován a zvyšuje bojové schopnosti svého stroje.

Grafický engine není nijak úžasný, má velmi omezenou viditelnost, obsahuje jen základní světelné efekty, země se při pohybu kamer vlní, ale pro svůj účel je zcela dostačující, bereme-li v potaz, že se jedná o jednu z prvních plně 3D strategií.
Warzone 2100 je realtime strategie klasického konceptu, avšak plně 3D a s několika inovacemi.

Za účelem ochrany Severní Ameriky je ustanovena NASDA (North American Strategic Defense Agency), která během let 2083-2085 vybuduje satelitní systém, zajišťující kontinentu ochranu proti raketovým útokům. Bohužel, během jeho testování došlo k vypuštění nukleárních hlavic proti všem důležitým světovým městům. Napadené státy reagovali okamžitým protiútokem a celá planeta se ponořila do jaderné zimy, civilizace jako taková skončila. Někteří z těch, kteří přežili, se okamžitě po té, co objevili opuštěnou vojenskou základnu, pustili do Projektu a roku 2100 začali své tažení za technologickými artefakty předapokalyptické doby.

Klasické schéma RTS se skládá z klasických prvků: těžba, stavba, výzkum, výroba a válčení. Zpestřujícím prvkem hry je designování vlastních jednotek z různých komponent, tak jak jsme to později zažili např. v Earth 2150 a možnost přidělení určitého způsobu chování - např. jaký odstup od cíle má zachovávat, při jak velkém poškození se vrátit na základnu, v jakém případě začít střílet na cíl apod. V každém takovém vehiklu pak sedí voják, který je za své úspěchy povyšován a zvyšuje bojové schopnosti svého stroje.

Grafický engine není nijak úžasný, má velmi omezenou viditelnost, obsahuje jen základní světelné efekty, země se při pohybu kamer vlní, ale pro svůj účel je zcela dostačující, bereme-li v potaz, že se jedná o jednu z prvních plně 3D strategií.
Warzone 2100 je realtime strategie klasického konceptu, avšak plně 3D a s několika inovacemi.

Za účelem ochrany Severní Ameriky je ustanovena NASDA (North American Strategic Defense Agency), která během let 2083-2085 vybuduje satelitní systém, zajišťující kontinentu ochranu proti raketovým útokům. Bohužel, během jeho testování došlo k vypuštění nukleárních hlavic proti všem důležitým světovým městům. Napadené státy reagovali okamžitým protiútokem a celá planeta se ponořila do jaderné zimy, civilizace jako taková skončila. Někteří z těch, kteří přežili, se okamžitě po té, co objevili opuštěnou vojenskou základnu, pustili do Projektu a roku 2100 začali své tažení za technologickými artefakty předapokalyptické doby.

Klasické schéma RTS se skládá z klasických prvků: těžba, stavba, výzkum, výroba a válčení. Zpestřujícím prvkem hry je designování vlastních jednotek z různých komponent, tak jak jsme to později zažili např. v Earth 2150 a možnost přidělení určitého způsobu chování - např. jaký odstup od cíle má zachovávat, při jak velkém poškození se vrátit na základnu, v jakém případě začít střílet na cíl apod. V každém takovém vehiklu pak sedí voják, který je za své úspěchy povyšován a zvyšuje bojové schopnosti svého stroje.

Jedná se o jednu z prvních plně 3D strategií. Grafický engine má omezenou viditelnost a obsahuje jen základní světelné efekty.
Warzone 2100 je realtime strategie klasického konceptu, avšak plně 3D a s několika inovacemi.

Za účelem ochrany Severní Ameriky je ustanovena NASDA (North American Strategic Defense Agency), která během let 2083-2085 vybuduje satelitní systém, zajišťující kontinentu ochranu proti raketovým útokům. Bohužel, během jeho testování došlo k vypuštění nukleárních hlavic proti všem důležitým světovým městům. Napadené státy reagovaly okamžitým protiútokem a celá planeta se ponořila do jaderné zimy, civilizace jako taková skončila. Někteří z těch, kteří přežili, se okamžitě poté, co objevili opuštěnou vojenskou základnu, pustili do Projektu a roku 2100 začali své tažení za technologickými artefakty předapokalyptické doby.

Klasické schéma RTS se skládá z klasických prvků: těžba, stavba, výzkum, výroba a válčení. Zpestřujícím prvkem hry je designování vlastních jednotek z různých komponent, tak jak jsme to později zažili např. v Earth 2150 a možnost přidělení určitého způsobu chování - např. jaký odstup od cíle má zachovávat, při jak velkém poškození se vrátit na základnu, v jakém případě začít střílet na cíl apod. V každém takovém vehiklu pak sedí voják, který je za své úspěchy povyšován a zvyšuje bojové schopnosti svého stroje.

Jedná se o jednu z prvních plně 3D strategií. Grafický engine má omezenou viditelnost a obsahuje jen základní světelné efekty.
Warzone 2100 je realtime strategie klasického konceptu, avšak plně 3D a s několika inovacemi.

Za účelem ochrany Severní Ameriky je ustanovena NASDA (North American Strategic Defense Agency), která během let 2083-2085 vybuduje satelitní systém, zajišťující kontinentu ochranu proti raketovým útokům. Bohužel, během jeho testování došlo k vypuštění nukleárních hlavic proti všem důležitým světovým městům. Napadené státy reagovaly okamžitým protiútokem a celá planeta se ponořila do jaderné zimy, civilizace jako taková skončila. Někteří z těch, kteří přežili, se okamžitě poté, co objevili opuštěnou vojenskou základnu, pustili do Projektu a roku 2100 začali své tažení za technologickými artefakty předapokalyptické doby.

Klasické schéma RTS se skládá z klasických prvků: těžba, stavba, výzkum, výroba a válčení. Zpestřujícím prvkem hry je designování vlastních jednotek z různých komponent, tak jak jsme to později zažili např. v Earth 2150 a možnost přidělení určitého způsobu chování - např. jaký odstup od cíle má zachovávat, při jak velkém poškození se vrátit na základnu, v jakém případě začít střílet na cíl apod. V každém takovém vehiklu pak sedí voják, který je za své úspěchy povyšován a zvyšuje bojové schopnosti svého stroje.

Jedná se o jednu z prvních plně 3D strategií. Grafický engine má omezenou viditelnost a obsahuje jen základní světelné efekty.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)