Voodoo Nights měla být akční hra z pohledu třetí osoby, kterou vyvíjela pražská společnost Mindware Studios v čele se zakladatelem Karlem Papíkem. Titul byl oznámen v roce 2005 a měl běžet na fyzikálním enginu Havok a rozšířené verzi enginu MENG, stejně jako předchozí počin studia jménem Cold War.
Příběh hry se měl odehrávat v americkém městě New Orleans a hlavními hrdiny měli být dva policisté Jack a Samuel, bojující proti zločineckému gangu, který kromě klasických násilných metod využíval i černou magii známou jako voodoo.
Mělo být možno hrát za oba hlavní hrdiny, přičemž hráč vždy ovládal vybranou postavu a druhé zadával příkazy například ke krytí či přesunu. Mezi postavami pak mělo jít libovolně přepínat a na obrazovce měl být i malý výřez s pohledem druhého protagonisty. Dále měla hra obsahovat DeadTime, neboli zpomalení času, a jiné nadpřirozené prvky jako třeba vznícení či telekinezi, která byla nutná i pro zpřístupnění některých cest.
Hra měla obsahovat i multiplayer. Vydání bylo původně plánováno na polovinu roku 2007, avšak vývojářům se dlouhou dobu nedařilo sehnat pro hru vydavatele a tak pro nedostatek financí a také pro přesycenost trhu tituly se dvěma hratelnými postavami byl její vývoj zastaven krátce před dokončením.
Příběh hry se měl odehrávat v americkém městě New Orleans a hlavními hrdiny měli být dva policisté Jack a Samuel, bojující proti zločineckému gangu, který kromě klasických násilných metod využíval i černou magii známou jako voodoo.
Mělo být možno hrát za oba hlavní hrdiny, přičemž hráč vždy ovládal vybranou postavu a druhé zadával příkazy například ke krytí či přesunu. Mezi postavami pak mělo jít libovolně přepínat a na obrazovce měl být i malý výřez s pohledem druhého protagonisty. Dále měla hra obsahovat DeadTime, neboli zpomalení času, a jiné nadpřirozené prvky jako třeba vznícení či telekinezi, která byla nutná i pro zpřístupnění některých cest.
Hra měla obsahovat i multiplayer. Vydání bylo původně plánováno na polovinu roku 2007, avšak vývojářům se dlouhou dobu nedařilo sehnat pro hru vydavatele a tak pro nedostatek financí a také pro přesycenost trhu tituly se dvěma hratelnými postavami byl její vývoj zastaven krátce před dokončením.